Skocz do zawartości

tadek125

Forumowicze
  • Postów

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O tadek125

  • Urodziny 09/02/1988

Osobiste

  • Motocykl
    Honda CBX 750 F
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    3634357
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Kacwin

Osiągnięcia tadek125

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. osobiscie ja nie sprawdzałem ciśnienia ale mechanik mówił ze sprawdzil i jest dobre dlategow ymieniłem same pierścienie bo mówił ze tłoki są jeszcze w bdb stanie i nie było by sensu ich wymieniac i pakować sie w koszty przypomne tylko ze nie wszystkie pierścienie mi wymienił zmienił tylko olejowe
  2. jak juz pisalem robil to mechanik ktory na codzien robi remonty pierscienie gdzieś w łodzi zamówił, wiem ze zle zrobiłem ze nie założyłem oryginalnych no ale teraz juz pies pogrzebany
  3. a ja zawsze byłem przekonany ze trzeba z poczatku spokojnie dopiero po nimałym przebiegu mu dobrze odkręcać hehehe zostały mi 4 uszczelniacze, bo kupiłem 2 paczki pakowane po 10 jak by coś to jeszcze kiedys wymienie, dobrze ze chociaz z wymiana nie ma problemu ze da sie z góry wymienic :) a co jak by tak zalać mineralnym olejem?? moze chociaż odrobine pomoze hmm??
  4. szczerze to ci powiem nie wiem czy były honowane, bo ja tego nie robiłem, nie zakładałem tych pierścieni kto wie czy sie mu chciało robić czy nie :) nie katuje go na samym poczatku po odpaleniu dałem mu godzinke zeby pochodził na wolnych obrotach teraz jeżdże spokojnie do 4 tys i tyle i taka poprawka jeszcze wykręciłem dziś świece, żeby jeszcze raz dla pewności sprawdzić jakie są, no i okazało sie ze na 4 cylindrze świeca jest mokrawa, a jest jakiś sposób na sprawdzenie z którego zaworu cieknie?? nie wyciągając głowicy?? bo uszczelniacze wymieniałem sam i tak se myśle ze mogłem coś spierdzielić
  5. aha no to na przyszłość bede wiedział synchro mówiłem ze i tak pasowało by zrobić, wiec zrobie :) jednak przyczyną był kranik, teraz chodzi bez problemu i na koniec jeszcze takie pytanko bo silnik mi dymi na niebiesko to jak rozumiem żre olej ale co moze byc tego przyczyna?? uszczelniacze wymienione pierścienie olejowe też pisałem ze wymienione co ciekawe, myślałem ze swiece będą mocno zakopcone, a tu mają kolor kawa z mlekiem olej mam zalany półsyntetyk
  6. hehehehehehehe czyli ze co?? takie czyszczenie to psu na bude?? :) hehehe :biggrin: dysze przeczysciłem i komory pływakowe :D
  7. gazniki czysciłem nie rozbierałem membran zeby nie rozsynchronizowac gaznikow zreszta i tak je juz pasuje synchronizowac bo ja ja mam juz 3 lata a zaloze sie ze poprzednik tez tego nie robił ale to zrobie jak juz mi moto bedzie dobrze chodzic zeby do serwisu podjechac :) ok zerkne na kranik popukam tez gazniki a moze byc cos z podcvisieniem ze nie pociagnie z baku??
  8. dziwna sprawa bo mnie w koncu wkurzyło i poskładałem silnik ustawiłem rozrząd iiiiii??? rozrusznik kręci :) hehehehehehe no i po problemie :) ale niestety mam kolejny problem silnik zapali bez problemu chodzi na chwile, pozniej zaczyna pracować tylko na 3 tłokach, zachwile na 2-óch aż za moment zgaśnie odczekam dłuższą chwilę i znowu tak samo
  9. nie nie rozkręcam i składam poprostu mam rozpołowiony silnik odkręcam po kolei i za kazdym razem probuje kluczem ruszyc wał tak sprawdzałem na czym mam najwieksze opory to wiem ze trzeba pokonać sprężanie ale aż tak?? wiesz jakiej siły trzeba użyć w tym przypadku zeby obrócić wał na wkręconych świecach?? teraz sie nie dziwie ze rozrusznik nie moze tylko co z tym zrobic?? serwisowke mam skrecam wszystko z odpowiednimi siłami :)
  10. ot co to ze rozrzad ustawiłem jest teraz dobrze, był przestawiony o pare zabków, ale odziwo jakos chodził iroznicy w mocy tez nie zauważyłem :) dalej: wykręciłem wszystko zostawiłem sam wał kręci sie leciutko, no prawie sam po przykręceniu korbowodów - opory są już większe wał już tak leciutko paluszkami nie idzie trzeba chwycic za kolo zebate i sie kręci tak hmmm troche ciężęj, jak rowerem pod górke :D po wkręceniu świec już nie jest tak łatwo - trzeba kręcić kluczem na hama i z ogromną siłą (no ale to chyba dlatego że sa wszystkie zawory zamknięte, zgadza sie??) same wałki rozrządu też sie leciutko kręcą - ale już zeby poruszyć wałek z zaworami trzeba troszeczke wysiłku tak samo było z całością, rozrusznik przy wkręconych świecach nie obrocił ale jak wykręciłem 2 to już mu to szło czyli w czym problem z ciezko kręcącym rozrusznikiem ??? :)
  11. dobra z wałem nowym tak zrobie dam do sprawdzenia a teraz jescze jedno byłem u mechaników panewki nie mam za ciasno spasowane są ok skrzynia wyciągnięta dalej ciężko kręci jedyne co to sam składałem rozrząd i pewnie sie rąbnołem bo jak że by nie trzeba sprawdzić rozrząd bo już nic innego nie pozostalo mam serwisowke ale po portugalsku http://www.plikos.pl/17ir/CABECOTE.rar.html looknie ktos na nia?? jak mam miec ustawione wałki?? bo na wale wiem gdzie sa znaki ale jak mają byc ustwione walki tego nie wiem sa dwa obrazki dotyczace ustawienia walkow, ale nie wiem ktory jest wlasciwy czy ze strony 19 czy z 20
  12. wiem ze jest cena dobra ale jak mam sprawdzić czy wał nie jest szlifowany bo szlifowanego wału już nie chce gdzie moge znajsc wymiary wału?? zeby podac gościowi by mogl to gdzies pomierzyc??
  13. no wiem juz mam inne moto na oku (Honda Transalp, jak myslicie dobry wybór, takie enduro mi odpowiada, a jak z awaryjnością w tych silnikach?? czy 50 - 60 tys km to dużo jak na ten moto?? czy lepiej takie nie brać bo znów padnie po roku??) ale z czystej ciekawosci bym chcial zrobic ten silnik co jest spierdzielone jak w koncu wyjdzie wina panewek to pomecze mechanika który mnie w to wpakował i spierdzielił robote silnik mam rozpołowiony i tak jak mowilem korbowody poluzowałem i dalej ciężko kręci to już chyba nie wina panewek nie wiem zobacze dokładniej w poniedziałek jade z tym silnikiem do tego co mi spasował te panewki no zobaczymy a słuchajcie gostek z allegro oferuje mi wał z korbowodami i całym kompletem panewek za 200 zł opłaca sie?? mówi ze nie szlifowany jak to sprawdzic ze nie szlifowany?? jaka ma być oryginalna grubość wału na krobie?? w serwisowce nie moge znajsc (bo po portugalsku mam)
  14. witam ponownie przygód ciąg dalszy :D co może być przyczyną ciężkiego kręcenia?? rozrusznik dla pewności mam sprawny z innego motorku :) silnik mam na stole popuściłem korbowody żeby sprawdzic czy nie są za ciasno, przy próbie kręcenia dalej to samo nie daje rady rozrusznik poluzowałem ciut korbowody, tzn zrobiłem miedzy nimi minimalna przerwe i dalej to samo to chyba wychodzi na to ze panewki są ok co?? nie są za ciasne wał w tej chwili dalej napędza wałki rozrządu, (nie rozpinałem łańcuszka) może tam tkwi przyczyna?? popuściłem też troche śróby mocowania wałków rozrządu, bo też taką wersje słyszałem ze jak sie za mocno dokręci to rozrusznik nie ruszy, tyle ze ja wszystkie śruby dokręcałem wg serwisowki (ale dla pewności i tak popuściłem) miałem wymieniane pierścienie olejowe sprawdziłem też tłoki czy nie chodzą czasem za ciasno, ale one chodzą bardzo lekko po wykręceniu już 2-óch świec rozrusznik ciężko, ale kręci co jeszcze może być przyczyną?? jakieś pomysły??
  15. przewody sprawdzane podłączałem już do aku z samochodu i z ciągnika, w sumie mysle ze u mnie by dość długo taki silnik wytrzymal przez sezon na motorze robie bardzo malo km gdzies w granicach 1000 - 1500 mysle ze moze byc to co mowil Piotrek, zbyt ciasno spasowane panewki bo chyba nie bardzo mozliwe ze rozrusznik od stania sie zepsuł troche pojezdze na tym co jest moze sie dotrze, pozniej sie zobaczy, w ostatecznosci najwyzej oddam go do mechanika
×
×
  • Dodaj nową pozycję...