Skocz do zawartości

Honda CBX 750F - rozrusznik


tadek125
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ściągając dolot i krućce i zaglądając do środka może się uda, przed założeniem pierścieni trzeba było przehonować cylindry, poza tym przeczytaj temat o docieraniu - jest na samej górze, docieraj moto właśnie na ostro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja zawsze byłem przekonany ze trzeba z poczatku spokojnie dopiero po nimałym przebiegu mu dobrze odkręcać

 

hehehe

 

zostały mi 4 uszczelniacze, bo kupiłem 2 paczki pakowane po 10

jak by coś to jeszcze kiedys wymienie, dobrze ze chociaz z wymiana nie ma problemu ze da sie z góry wymienic :)

 

 

a co jak by tak zalać mineralnym olejem??

moze chociaż odrobine pomoze hmm??

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Malo prawdopodobne.

Jezeli silnik przez godzine chodzil na wolnych to zalatwiles ( zeszkliles ) tuleje cylindrowe i teraz na nowo trzeba by je przehonowac zeby zlikwidowac dymienie.

Kto wymienial te pierscienie i jakie pierscienie zastosowal ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osobiscie ja nie sprawdzałem ciśnienia

ale mechanik mówił ze sprawdzil i jest dobre

 

dlategow ymieniłem same pierścienie bo mówił ze tłoki są jeszcze w bdb stanie i nie było by sensu ich wymieniac i pakować sie w koszty

 

przypomne tylko ze nie wszystkie pierścienie mi wymienił

zmienił tylko olejowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Witam, mam pytanie czy ktoś wie jak powinien być złożony rozrusznik w CBX? Złożyłem swój ale stawia duży opór, a czasem się blokuje. Po zdjęciu pokrywy od strony silnika gdzie znajduje się przekładnia planetarna widzę ślady po kołach zębatych, tak jakby był za mocno skręcony i koła ocierały o powierzchnię blaszki. W jaki sposób powinno być osadzone koło zębate na wałku wychodzącym na zewnątrz rozrusznika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Sory za post pod postem. Rozrusznik złożyłem już dobrze, kręcił. Motocykl odpalał co jakiś czas (z powodu zapłonu). Jednak za którymś razem jak zakręciłem to przez sekundkę załapał, a po chwili słychać że rozrusznik się kręci lecz nie rusza silnika. Co w takiej sytuacji? Czy pozostaje mi jedynie rozpaławianie silnika by dostać się do bendixa, łańcuczka rozrusznika i napinacza łańcuszka? (bendix jest w bloku)? Po wyjęciu rozrusznika widać zębatkę bendixa, w starym silniku może ona się kręcić swobodnie tylko w jedną stronę, a w moim obecnym który siedzi w ramie mogę obrócić w obie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z okazji wolnego postanowiłem otworzyć blok i spojrzeć co się stało. Okazało się, że to nie bendix jest winowajcą. Pękł łańcuszek oraz wyrwało napinacz.

Napinacz wiadomo, że mogę przełożyć ze starego silnika, ale co z łańcuszkiem? Czy mogę rozkuć ze starego i zakuć w nowym? Nigdzie na allegro nie widziałem łańcuszka rozrusznika, jedynie rozrządu.

IMG_20140619_144208.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...