maniek_7 Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 Ten oryginalny w kawach pomimo, że nazywa się ohlins to w zasadzie taki sam badziew jak oryginalny w GSXR-ach (przynajmniej do k6, nie wiem jak dalej). Na drodze daje radę, ale na torze nadaje się tylko na śmietnik. Za to zaletą jest (tak jak było w GSXR) że kupując akcesoryjny ohlins, zamieniasz sztuka za sztukę - w oryginalne mocowanie :icon_biggrin: Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 Ten fabryczny Ochlins to taki Ochlins, który nawet w skrajnych regulacjach nie wykazuje absolutnie żadnej zmiany w tłumieniu. Nawet "na sucho" można poczuć. Chińszczyzna z naklejką ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
legut7 Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 Obecnie mam GSX-R 1000 z 2009 roku gdzie jest fabryczny amortyzator regulowany elektronicznie. Radzę każdemu, kto lubi za******ać, żeby od razu zmienił go na coś lepszego... Cytuj www.legato-motocykle.plOdzież, części i akcesoria do motocykli, skuterów i ATVWszystkie marki w jednym miejscu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 Yuby, zregenerują mi tam fabryczny amor z Suzy? Niestety widzę, że uszczelniacz puścił, a że raz miałem już "lambadę" (nie na zakręcie, ale po wpadnięciu w małe, niegroźnie wyglądające pęknięcie w asfalcie przy odkręcaniu na prostej), to nie chcę ryzykować. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
legut7 Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 Sherman, oryginalny amortyzator jest ciężki do rozebrania i naprawy. Niby da się, ale nie jestem przekonany czy warto. Naprawdę musem jest wymiana amorka na sportowy, a i często można go zdemontować przy sprzedaży motocykla i dokupić tylko mocowania do następnego... Cytuj www.legato-motocykle.plOdzież, części i akcesoria do motocykli, skuterów i ATVWszystkie marki w jednym miejscu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 No to mam dylemat, bo się zastanawiam nad zmianą moto na przyszły sezon i myślałem, że zrobię to w miarę tanio, żeby po prostu komuś nie zostawiać "miny"... Ech nic, dzięki za radę!!! Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
legut7 Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 A jakiego dokładnie Gixxa masz? Cytuj www.legato-motocykle.plOdzież, części i akcesoria do motocykli, skuterów i ATVWszystkie marki w jednym miejscu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 Ten fabryczny Ochlins to taki Ochlins, który nawet w skrajnych regulacjach nie wykazuje absolutnie żadnej zmiany w tłumieniu. Nawet "na sucho" można poczuć. Chińszczyzna z naklejką ;)taki zamatowali bo idioci skrecali na maxa i na parkingach glebili , potem wymienili bebechy zeby slabiej tlumily , pozatym wysylasz do ohlinsa zucasz 100$ i chlopaki wkladaja to co bylo albo powinno byc , dziekuje tyle w temacie :P Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przpil84 Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 Pytałem w ptm ile kosztuje przerobienie tego z kawy żeby tłumił jak akcesoryjny i dowiedziałem się że "jest możliwość zmodyfikowania takiego amortyzatora ale koszt części potrzebnych do tej operacji jest bliski nowemu amortyzatorowi" a więc lipa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Pytałem w ptm ile kosztuje przerobienie tego z kawy żeby tłumił jak akcesoryjny i dowiedziałem się że "jest możliwość zmodyfikowania takiego amortyzatora ale koszt części potrzebnych do tej operacji jest bliski nowemu amortyzatorowi" a więc lipaNa ebayu brytyjskim ogłasza się jedna firma która usztywnia fabryczne Ohlinsy z kaw i aprilli za 60 funtów. Jak wrócę do domu to wkleję linka bo w pracy mam zablokowany ebay. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Sam rozbierz, wlej gęstszy olej i wsio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 (edytowane) Nie znam się na budowie amorów więc moge się mylić ale to chyba nie jest tylko kwestia wlania gęstszego oleju. Z tej aukcji wynika że w grę wchodzi przeróbka bądź zmiana ustawień zaworu. W każdym razie nie jest to takie drogie, przynajmniej nie w Polsce :icon_rolleyes: http://www.ebay.co.uk/itm/Ohlins-steering-damper-MODIFY-please-read-description-/320795682558?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item4ab0e9a6fe Edytowane 21 Listopada 2011 przez Limo Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przpil84 Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Wymienię olej na gęstszy i zobaczę co z tego będzie :wacko: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Gęstszy ale pytanie jaki? Żeby się nie okazało, że Ci zawieje zimnym powietrzem podczas jazdy w grudniu i kiery nie skręcisz ;)Może to nie lepkość oleju, a konstrukcję amora trzeba zmienić (np. zmniejszyć przekrój otworów/dysz, którymi się olej przelewa?) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Gęstszy działa, kilka osób to przetestowało. A jaki to już trzeba metodą prób i błędów dobrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.