Rafaeelloo Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 W moim moto jest filtr, który ponoć sam się czyści, a żeby go wymienić trzeba rozpołowić silnik. Mam nadzieję, że nie muszę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Nie musisz. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Ten filtr sie na pewno sam nie czysci.Czasami trzeba go oczyscic,bo jak sie zapcha to raczej wal korbowy pozegna sie z dostawa oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaeelloo Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Mówię tylko to, co przeczytałem i wspomniane było w necie. Czasami, czyli? Raczej nie czuję się na siłach by rozłupać silnik i go wyjąć, albo wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Filtr jest wkręcany od zewnątrz, i nie czyści się go tylko wymienia przy każdej zmianie oleju Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Raczej po płukaniu olejem z benzyną możesz na razie sobie darować. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaeelloo Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Filtr jest wkręcany od zewnątrz, i nie czyści się go tylko wymienia przy każdej zmianie olejua jakoś tak dokładniej gdzie go mogę spotkać? bo nie widziałem nigdzie żadnej płytki do odkręcenia i wyjęcia filtra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Nie wiem, nie znam tego modelu. U mnie jest z przodu silnika, pod kolektorami. Sciągnij sobie serwisówkę, tam będzie opisane jak go wymienić. Raczej po płukaniu olejem z benzyną możesz na razie sobie darować. W filtrze jest jakieś 300-400 ml oleju. Po co ten stary rozcieńczony benzyną ma się mieszać z nowym? Inna sprawa że jak wymiana membrany nie pomoże to olej znowu będzie do wymiany więc może lepiej najpierw naprawić kranik i sprawdzić czy nie leje a dopiero potem wymienić olej z filtrem. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaeelloo Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Sciągnij sobie serwisówkę, tam będzie opisane jak go wymienić.Nie da się ściągnąć bo nie ma skąd. Jedyna opcja to kupić, ale to koszt ok. 120-130 zł. Więc niestety wciąż nie wiem. http://czescihonda.motorista.pl/szukaj/model,1,2004,CBR125R4%20(CBR125R),ED,R263B -> silnik -> karter/blok silnika i tam jest jako część o numerze 5, ale nie wiadomo gdzie on wchodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukki Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 (edytowane) Wogle odnośnik, który podałeś jest nie od tego modelu. Ty masz cbr 125 ale wersje europejską z tego co się domyślam a nie chińską jak ta z linka. I w tym linku numer 5 to sprężyna. Poszukaj tam normalnej cbr 125 z 2004 roku. I tam rzeczywiście, numer 5 oznacza filtr, który szczerze mówiąc pierwszy raz taki widzę. Nie mam pojecia gdzie on jest umieszczony, bo akurat ten schemat jest bardzo uproszoczony. Jedynym wyjściem jest zdobycie serwisówki do tego modelu cbr. Tam wyżej troche sobie zamieszaliście. Ten filtr, o którym mówisz to smok olejowy. Czyści się go co jakiś czas aby się nie zapchał i nie doprowadził do zatarcia silnika. Natomiast filtr, który chcesz wymienić to normalny filtr oleju i z tego co widziałem na schemacie to jest on nietypowy, w kształcie kwadratu i umieszaczany jakoś w silniku. Edytowane 17 Maja 2012 przez Lukki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaeelloo Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Link dałem dobry, aczkolwiek tutaj obcina jakoś linki i ten nawias za linkiem powinien być częścią linka i wtedy faktycznie jest do CBR 125 '04 z European Dir. Sales, to tak jakby dla mnie znaczyło, że to europejska wersja :) Dzięki za wyprostowanie informacji. Ale nawet jeśli filtr jest w środku gdzieś, tzn. że sam tego nie wymienię bo nie mam czym rozpołowić silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukki Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Tak tak, wtedy się wszystko zgadza z linkiem. Powiem Ci, że nie wiem gdzie może znajdować się ten filtr oleju. Serwisówka jest niezbędna. Jakby znajdował się w jakimś trudno dostępnym miejscu w silniku, to coś jest nie tak, bo zwykle wymienia się go wraz z olejem. Chyba, że w Twoim modelu jest jakoś inaczej. Myślę, że wszystkie odpowiedzi na nurtujące pytania znajdziesz w wyżej wspomnianej serwisówce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaeelloo Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 Chętnie bym używał serwisówki, ale nie mogę nigdzie znaleźć, ani nikt nie ma, by się nią podzielić. Są na allegro 2 sztuki, z tego co pamiętam to więcej niż 100 zł. Złożyłem ją do kupy i nie pali. Podłączone wszystko ok. Rozbierałem gaźnik, łącznie z komorą pływaka, ale skręciłem tak samo jak rozbierałem. Zdejmowałem lewą pokrywę od silnika (tam gdzie jest magneto, a może właściwie tutaj to się alternator nazywa), ale nic nie niuchałem, zdjąłem i założyłem, nic więcej. Jak kręci i dodam gazu/wyciągnę ssanie to dźwięk kręcenia się zmienia, jest taki trochę niższy. Sprawia wrażenie jakby chciała załapać, ale nie ma na to odpowiednich składników. W pewnym momencie załapała (kręciłem jakiś czas i na full manetka, jak ją puściłem to załapała), ale jednocześnie szybko zgasła i kręcił rozrusznik dalej. Świeca sucha. Panowie, cóż robić? Chciałem do majstra dzisiaj jechać bo jak widać moja głupota mnie przerosła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 Zdaje się że jak manetka jest odkręcona do końca to dopływ paliwa jest odcięty. Popróbuj jeszcze trochę, jak załapie to potrzymaj ją na gazie. Rozbierałeś gaźnik więc trzeba trochę pokręcić zanim poda paliwo. Ale najpierw naładuj akumulator. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaeelloo Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 Łącznie czasu kręciłem już ze 3-5 minut. Kręcić bez gazu i ssania? Po jakichś 30 sekundach kręcenia zaczyna być czuć paliwo, ale nie odpala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.