Skocz do zawartości

Paliwo w oleju


Jankovich
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przeszukiwałem Net, ale nie znalazłem odpowiedzi....chodzi o Honde VFR rocznik 2006...zaczęła słabiej odpalać(paliła na dotyk, a teraz potrzebuje dłuższego "zakręcenia"), spojrzałem w okienko kontroli oleju i okazało się, że jest całe pełne, po odkręceniu korka wlewu oleju śmierdzi paliwem....co może być przyczyną takiego stanu....????

Nie jestem w stanie stwierdzić, czy paliwo przedostało się podczas jazdy, czy podczas postoju...problem z odpalaniem wskazywał by na to, że jest zalewana podczas postoju....temperatura pracy jest OK i kontrolka FI też jest OK, płyn chłodniczy OK, nie ma problemów z mocą ani nie dymi.....no i teraz już nie jeżdżę, żeby nie zatrzeć moto.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeszukiwałem Net, ale nie znalazłem odpowiedzi....chodzi o Honde VFR rocznik 2006...zaczęła słabiej odpalać(paliła na dotyk, a teraz potrzebuje dłuższego "zakręcenia"), spojrzałem w okienko kontroli oleju i okazało się, że jest całe pełne, po odkręceniu korka wlewu oleju śmierdzi paliwem....co może być przyczyną takiego stanu....????

Nie jestem w stanie stwierdzić, czy paliwo przedostało się podczas jazdy, czy podczas postoju...problem z odpalaniem wskazywał by na to, że jest zalewana podczas postoju....temperatura pracy jest OK i kontrolka FI też jest OK, płyn chłodniczy OK, nie ma problemów z mocą ani nie dymi.....no i teraz już nie jeżdżę, żeby nie zatrzeć moto.....

 

VFR 2006 jest na wtrysku a nie na gaźnikach, więc niech jakiś mądrala znowu nie zamknie tematu......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Na wtryskach czy nie masz ten sam problem co ci w poprzednim poście podali.

Przepłukaj silnik jak koledzy wcześniej pisali, zmień olej z filtrem i zerknij czy coś niedobrego przypadkiem się z wtryskami nie dzieje. (czy może gdzieś się paliwo nie sączy)

 

No chyba że ktoś specjalnie ci tam paliwa dolał...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma kranika...z tego co już doszedłem to motocykl jest zalewany podczas jazdy....poprostu dostaje za dużą dawkę paliwa, której nie jest w stanie przepalić.....nie długo będę znał rozwiązanie...tak myślę...

Edytowane przez Jankovich
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie tego się boję bo kontrolka(PGM-FI), która teoretycznie bada 5 czy 7 różnych czujników jest sprawna i w czasie pracy motocykla nie pokazuje żadnego błędu, obroty jak najbardziej wporządku żadnych wahań....Gość z serwisu Hondy (telefonicznie)na samym początku odrzucił lejące wtryskiwacze - podsunąłem mu ten pomysł, a on powiedział, że to niemożliwe....a co do wydechu....to faktycznie rzuca w wydech bo na rurze od spodu są zapieczone skropliny.....wiem, że rzucam kłody pod nogi, ale cały czas szukam rozwiązania......w piątek umówiony jestem na serwis, więc może czegoś się dowiemy....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 rok później...

Witam mam problem ze swoimi Banditem 1200 z 98r

Kupiłem go w tym roku i olej podobno wymieniony był na początku zimy czyli prawie 3 tyś kilosów temu przez ten czas dolałem 0,5l Mobila ekstra 4t 10w40. W piątek zauważyłem małe bąbelki w okienku oleju. Odkręciłem i poczułem zapach benzyny jak wystygł już nie było tak czuć. Co z tym zrobić?

Pomocy

Jest jakiś sposób żeby sprawdzić czy to benzyna może jestem przewrażliwiony

Edytowane przez agent 303
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...