Jankovich Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Przeszukiwałem Net, ale nie znalazłem odpowiedzi....chodzi o Honde VFR rocznik 2006...zaczęła słabiej odpalać(paliła na dotyk, a teraz potrzebuje dłuższego "zakręcenia"), spojrzałem w okienko kontroli oleju i okazało się, że jest całe pełne, po odkręceniu korka wlewu oleju śmierdzi paliwem....co może być przyczyną takiego stanu....???? Nie jestem w stanie stwierdzić, czy paliwo przedostało się podczas jazdy, czy podczas postoju...problem z odpalaniem wskazywał by na to, że jest zalewana podczas postoju....temperatura pracy jest OK i kontrolka FI też jest OK, płyn chłodniczy OK, nie ma problemów z mocą ani nie dymi.....no i teraz już nie jeżdżę, żeby nie zatrzeć moto..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 http://forum.motocyklistow.pl/paliwo-w-oleju-t129003.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankovich Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Przeszukiwałem Net, ale nie znalazłem odpowiedzi....chodzi o Honde VFR rocznik 2006...zaczęła słabiej odpalać(paliła na dotyk, a teraz potrzebuje dłuższego "zakręcenia"), spojrzałem w okienko kontroli oleju i okazało się, że jest całe pełne, po odkręceniu korka wlewu oleju śmierdzi paliwem....co może być przyczyną takiego stanu....???? Nie jestem w stanie stwierdzić, czy paliwo przedostało się podczas jazdy, czy podczas postoju...problem z odpalaniem wskazywał by na to, że jest zalewana podczas postoju....temperatura pracy jest OK i kontrolka FI też jest OK, płyn chłodniczy OK, nie ma problemów z mocą ani nie dymi.....no i teraz już nie jeżdżę, żeby nie zatrzeć moto..... VFR 2006 jest na wtrysku a nie na gaźnikach, więc niech jakiś mądrala znowu nie zamknie tematu...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszekm Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Witam Na wtryskach czy nie masz ten sam problem co ci w poprzednim poście podali. Przepłukaj silnik jak koledzy wcześniej pisali, zmień olej z filtrem i zerknij czy coś niedobrego przypadkiem się z wtryskami nie dzieje. (czy może gdzieś się paliwo nie sączy) No chyba że ktoś specjalnie ci tam paliwa dolał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BSAmaikel Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 oczywiscie,ze nie chcemy zamykac takiego tematu i proponowal bym najtansza i najszybsza metode,czyli wymiane oleju z filtrem.Po czym czekamy w duzym napieciu na twoje sprawozdani. Harleyluja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Masz tam kranik paliwa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankovich Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 (edytowane) Nie ma kranika...z tego co już doszedłem to motocykl jest zalewany podczas jazdy....poprostu dostaje za dużą dawkę paliwa, której nie jest w stanie przepalić.....nie długo będę znał rozwiązanie...tak myślę... Edytowane 18 Kwietnia 2010 przez Jankovich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszekm Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Witam Obstawiam któryś z czujników. Czy żadnego błędu nie wyświetla ci licznik? Może wskazówka obrotów się "dziwnie" zachowuje? A może po prostu masz walnięty wtrysk? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 jakby podawał za dużo podczas jazdy na tyle że nie przepali to by poszło w wydech, w skrajnym wypadku zalałoby Ci świece Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankovich Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Właśnie tego się boję bo kontrolka(PGM-FI), która teoretycznie bada 5 czy 7 różnych czujników jest sprawna i w czasie pracy motocykla nie pokazuje żadnego błędu, obroty jak najbardziej wporządku żadnych wahań....Gość z serwisu Hondy (telefonicznie)na samym początku odrzucił lejące wtryskiwacze - podsunąłem mu ten pomysł, a on powiedział, że to niemożliwe....a co do wydechu....to faktycznie rzuca w wydech bo na rurze od spodu są zapieczone skropliny.....wiem, że rzucam kłody pod nogi, ale cały czas szukam rozwiązania......w piątek umówiony jestem na serwis, więc może czegoś się dowiemy.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 (edytowane) sprawdź działanie ssania- może ten termostacik się zaciął i podaje ci cały czas za dużo paliwa Edytowane 19 Kwietnia 2010 przez kiki Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Sonda lambda nie wyswietla bledu, przy walnietej silnik pracuje na wzbogaconej mieszaninie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankovich Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Kiki..z tego co wiem to w 2006 jest automatyczne ssanie...nie bardzo wiem o jaki termostacik chodzi..:((( Według serwisówki sonda lambda to "O2 sensor" i jest ona ściśle powiązana z PGM-FI...pokazywało by wtedy błąd.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankovich Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Na daną chwilę sprawa wygląda tak, że wymieniony został olej, filtr, a podłączenie do komputera nic nie wykryło, chwilowo śmigam dalej i obserwuję co się będzie działo.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agent 303 Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 (edytowane) Witam mam problem ze swoimi Banditem 1200 z 98r Kupiłem go w tym roku i olej podobno wymieniony był na początku zimy czyli prawie 3 tyś kilosów temu przez ten czas dolałem 0,5l Mobila ekstra 4t 10w40. W piątek zauważyłem małe bąbelki w okienku oleju. Odkręciłem i poczułem zapach benzyny jak wystygł już nie było tak czuć. Co z tym zrobić?PomocyJest jakiś sposób żeby sprawdzić czy to benzyna może jestem przewrażliwiony Edytowane 8 Maja 2011 przez agent 303 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.