Syrek Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Te bąbelki piany w okienku,o których pisałeś, też w innym wątku, to normalna rzecz.Swoją drogą, to po zakupie motocykla, powinienes wymienic olej na nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 normalka, jak ci oleju nie przybywa to jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agent 303 Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Jak to norma u ciebie też czuć benzynę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Normą są bąbelki w oleju(piana) natomiast nie jest normą beznyna w oleju. Przybywa ci oleju?? Mimo wszystko powinienes zmienic olej, po kupnie motocykla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agent 303 Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Oleju nie przybywa. w jaki sposób może dostawać się benzyna do oleju w sensie jak sprawdzić co jest nie tak ewentualnie upewnić się że to nie benzynaOlej mam zamiar wymienić jak tylko będe miał czas czyli pewnie po 16 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Jeśli benzyna dostaje się do oleju, to znaczy że gaźniki mają już wysłużone zaworki iglicowe, ewentualnie może być też ustawiony za wysoki poziom paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agent 303 Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Zaworki iglice- chodzi o dysze ?. Poziom paliwa jak był by zły to chyba wylewało by się nadmiarem zresztą kranik jest podciśnieniowy więc benzyny nie przelewa się do gaźnika więc nie powinno być problemu. Jeśli chodzi o zaworki to w jaki sposób miało by to wpływać ?. Dodam że silnik chodzi równo na każdym zakresie obrotów nigdy nie prycha nie ma problemu z odpaleniem. Silnik wydaje się być zdrowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ElwisDB Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Zaworki iglice- chodzi o dysze ?. Poziom paliwa jak był by zły to chyba wylewało by się nadmiarem zresztą kranik jest podciśnieniowy więc benzyny nie przelewa się do gaźnika więc nie powinno być problemu. Jeśli chodzi o zaworki to w jaki sposób miało by to wpływać ?. Dodam że silnik chodzi równo na każdym zakresie obrotów nigdy nie prycha nie ma problemu z odpaleniem. Silnik wydaje się być zdrowyZaworki iglicowe to te które napełniają gaźniki. Kranik podciśnieniowy łatwo sprawdzić - odpinasz i jak nie leci to znaczy że nie zalewa Ci go jak moto np długo postoi. Najważniejsze to obserwuj poziom oleju żeby nie rósł, no i faktycznie wymień go. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agent 303 Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 teraz przez tydzień nie będe jeździł więc chciał bym sprawdzić wszelakie możliwości przed wymianą oleju. Jeśli bym coś znalazł to wymienię olej i byłbym spokojny. Z przewodami od kranika sprawdzę to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TasmaN Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Sprawdz czy nie zostawiasz kranika na PRI. Ja takim sposobem kiedys zapelnilem paliwem calego airboxa i zlalem pozniej prawie 5 litrow mieszanki oleju i benzyny. Cytuj TasmaNOgar205 -> WSK125 -> XJ600S -> GSXF750 -> CBR900RR www.everydaybikerslife.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Mam ten sam problem, lacznie spuściłem ok 7l mieszanki olej - benzyna :banghead: Problem w tym, że nie pamietam jak był ustawiony gaźnik a wielce możliwe że właśnie na PRI. I tak teraz myśle jak sprawdzić czy to byla wina zle ustawionego kranika czy tez zaworkow w gazniku, jedyne co mi do glowy przyszlo to to ze zalalem do zbiornika benzyny, przekrecilem kranik na normalna pozycje i podstawilem pusta miche pod okdrecony spust oleju, jesli pojawi sie tam do jutra benzyna to znaczy ze to zaworki? A jesli nie to pewnie te PRI i zaryzykuje i zaleje swiezy olej :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agent 303 Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Mam ten sam problem, lacznie spuściłem ok 7l mieszanki olej - benzyna :banghead: Problem w tym, że nie pamietam jak był ustawiony gaźnik a wielce możliwe że właśnie na PRI. I tak teraz myśle jak sprawdzić czy to byla wina zle ustawionego kranika czy tez zaworkow w gazniku, jedyne co mi do glowy przyszlo to to ze zalalem do zbiornika benzyny, przekrecilem kranik na normalna pozycje i podstawilem pusta miche pod okdrecony spust oleju, jesli pojawi sie tam do jutra benzyna to znaczy ze to zaworki? A jesli nie to pewnie te PRI i zaryzykuje i zaleje swiezy olej :D To już wygląda na to że miałeś ustawiony wolny przelew przez dłuższy czas bo taka ilość to chyba tylko w ten sposób Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 Chyba tak, no nic, zlalo sie przez noc moze z 10ml oleju z benzyna takze uzupelniam to nowym olejem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agent 303 Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 Zmieniłem olej i jest dobrze. Najprawdopodobniej zostawiłem kranik na przelewie. Czyli jak zwykle spanikowałem że coś się dzieje :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foxriver Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 Obserwuj dalej, bo to, że miałeś na PRI nie powinno być przyczyną. Przecież zaworki iglicowe powinny odciąć dopływ paliwa - nawet na PRI. PRI to ustawienie kranika, a zalewanie silnika jest wadą gaźników... i często się zdarza, zwłaszcza w początkowej fazie niedomagania, że się 'samo' naprawia ;)by potem, w najmniej odpowiednim momencie, schrzanić się na dobre. Czy wiesz kiedy moto miało ostatni serwis gaźników? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.