jjank Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Jeżeli mówisz o wersji S to masz racje, ale E 49 km 119kg? to słabe i cięzkie? Bardzo dużo osób nie potrafi rozgraniczyć tych dwóch motocykli i później dzieci neo które nigdy nawet nie siedziały na wersji E wypisują na forach że drz jest słaba i ciężka :banghead: mowię o wersji którą wymienił autor tematu w tytule, moze i to ma 49KM ale te konie jakies chyba kulawe są ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukopr Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 mowię o wersji którą wymienił autor tematu w tytule, moze i to ma 49KM ale te konie jakies chyba kulawe są ;) Dlaczego kulawe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 bo te dr-zty którymi jezdziłem wydały mi się dosc słabe, tzn. nie chodzi o to ze brakowało mocy ale za takie pieniądze mozna by spodziewac sie czegos mocniejszego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 bo te dr-zty którymi jezdziłem wydały mi się dosc słabe, tzn. nie chodzi o to ze brakowało mocy ale za takie pieniądze mozna by spodziewac sie czegos mocniejszego Ale to właśnie o to chodzi że ten motoykl ma być wystarczająco mocny prawie jak stawka 450 HE a w zamian być dużo tańszy w serwisie. I tak też jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 ok, ale dobrze by było aby autor tematu miał tego świadomość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 tu akurat fakt. ćwiara w 4T to chyba idealne moto ( w koncu troche tam nim juz zasówam). W lesie mocy to mi jeszcze nigdy nie brakło. Z racji na moją wage troche czasem na prostych gdy można odkrecić mnie denerwuje, ale nie jest źle :D a co do tego błotnika z tyłu w EXC to ja tam za niego nie łapałem, miałem wrażenie że przy mocniejszej akcji moze gdzies peknac, moze to bylo tylko takie wrazenie.. nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 tylko że ty znów masz WR 250, inna bajka, bardziej hard niż ta reszta hardów z tematu ;d a co jeszcze myslicie o wr 400 ? ładne, tanie ale podobno sie sypią i są przyciężkawe ;> Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.