Skocz do zawartości

L200, Hilux, Navara


MariuszJ
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

jasne.

Mnie tylko cieszy bardzo jeden fakt. Niemcy są nieobecni w tym segmencie samochodów. Yeah ! Są po prostu za dużymi cieniasami żeby robić w tym segmencie. JAPOŃCE GÓÓÓÓÓÓRRRAĄĄĄ. :icon_biggrin: Chyba kupię pick-upa :icon_razz:

Ludzi sie hoduje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli o L200 - kolega 2 lata temu miał ten sam wybór- wybrał L200 bo:

 

W porównaniu do Toyoty - jednak bardziej cywilizowany i komfortowy

 

W porównaniu do Nawary - może z wyglądu "inny" ale za te same pieniądze masz znacznie więcej :icon_razz:

 

I w porównaniu do obydwu powyższych: ma prawdziwy stały napęd na 4 koła.

 

Kolega używa go weekendowo - jeździ quadem przeprawowym - więc wykorzystuje auto również jako... wyciągarka. Na co dzień jeździ nim jego żona i po ostatniej zimie stwierdziła, że nie zamieni go na żaden inny, pomimo tego że do dziś klnie jak w mieście musi zaparkować albo tyłem manewrować (ale to standard - kobiet + duże auto). Bez awaryjność jest jego poważnym atutem - w końcu kobieta zwraca uwagę dopiero jak coś głośno odpadnie albo auto przestanie jechać... :wink: Natomiast w wersji z podwójną kabiną, paka to taki faktycznie większy bagażnik.

 

Jeździłem Nawarą i L200 - L200 konfortem i prowadzeniem jest bliższy osobówce, a w terenie (co prawda m.in w błoto wjeżdżaliśmy tylko do 2/3 koła) nie widziałem różnicy, i to na szosowych oponach... Moje subiektywne wrażenie - Mitsubishi ma lepszy napęd nawet w terenie.

Edytowane przez maniek_7

Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie tylko cieszy bardzo jeden fakt. Niemcy są nieobecni w tym segmencie samochodów. Yeah ! Są po prostu za dużymi cieniasami żeby robić w tym segmencie.

 

Jakies uprzedzenia do niemieckiej gospodarki samochodowej ? Spójrz na własną-krajową. Nie dośc że nie istniejemy w ŻADNYM segmencie samochodów to jesteśmy zbyt ciency żeby cokolwiek zdziałać w tym temacie w bliższym jak i dalszym czasie.

Poza klepaniem aut na licencji.

 

Więc to co piszesz to tylko jakieś Twoje głupie, niczym nie poparte bzdury z palca wyssane.

Edytowane przez Arni
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To widzieliśta ? http://www.youtube.com/watch?v=aZF8N9NItHI&feature=related gdyby nie kontra kierownicą mało brakowało i strzeliłaby dacha. Hiluxem powoli.

ale to pierwsze to L200, dało rade :clap:

 

Jeśli o L200 - kolega 2 lata temu miał ten sam wybór- wybrał L200 bo:

 

W porównaniu do Toyoty - jednak bardziej cywilizowany i komfortowy

 

W porównaniu do Nawary - może z wyglądu "inny" ale za te same pieniądze masz znacznie więcej :icon_razz:

 

I w porównaniu do obydwu powyższych: ma prawdziwy stały napęd na 4 koła.

 

Kolega używa go weekendowo - jeździ quadem przeprawowym - więc wykorzystuje auto również jako... wyciągarka. Na co dzień jeździ nim jego żona i po ostatniej zimie stwierdziła, że nie zamieni go na żaden inny, pomimo tego że do dziś klnie jak w mieście musi zaparkować albo tyłem manewrować (ale to standard - kobiet + duże auto). Bez awaryjność jest jego poważnym atutem - w końcu kobieta zwraca uwagę dopiero jak coś głośno odpadnie albo auto przestanie jechać... :wink: Natomiast w wersji z podwójną kabiną, paka to taki faktycznie większy bagażnik.

 

Jeździłem Nawarą i L200 - L200 konfortem i prowadzeniem jest bliższy osobówce, a w terenie (co prawda m.in w błoto wjeżdżaliśmy tylko do 2/3 koła) nie widziałem różnicy, i to na szosowych oponach... Moje subiektywne wrażenie - Mitsubishi ma lepszy napęd nawet w terenie.

no tak jak kupię to muszę liczyc się z tym, że kobieta też będzie tym jeżdzic

A jak widac L 200 dla kobiet stworzony :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakies uprzedzenia do niemieckiej gospodarki samochodowej ?

Noooo !

 

 

..Spójrz na własną-krajową. Nie dośc że nie istniejemy w ŻADNYM segmencie samochodów

Podziękuj hotlerowi i 3 rzeszy. Pomyśl jakim jeździłbyś dzisiaj polskim autem po 70 latach gdyby nie IIWŚ.

Ludzi sie hoduje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche cie ponioslo, choc po czesci racje masz, nasza motoryzacja w XXleciu miedzy wojennym rozkwitala. Za komuny polskie zaklady samochodowe jako tako ale dzialaly i wprowadzaly na rynek samochody, wszystko zaprzepaszczono po roku 90, kiedy w kraju nastepowala transformacja i przejscie z gospodarki centralnej na kapitalowa. NIe bylo pieniedzy, inwestycji, silne zwiazki zawodowe nie dopuszczaly do restrukturyzacji firm i wszystko upadlo. Chail przyjsc Poeugot to jak nasi postawili warunki to tamci od razu sie zawineli, przyszedl VW to samo jak dowalili wymagania to poszli do skody, byl opel, ktory tez jak zobaczyl co my chcemy to sie przeniosl w inny region, no to mamy co mamy. Cale szczescie USA weszlo z chevroletem bo tak pozostalyby nam jedynie zazy.

Choc trzeba przyznac ze w Polsce sporo sie produkuje i to aut osobowych, autobusow, silnikow i podzespolow do nich, ale niestety to wszystko sa firmy zachodnie, bo z naszych to chyba romet sie jeno ostal...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podziękuj hotlerowi i 3 rzeszy. Pomyśl jakim jeździłbyś dzisiaj polskim autem po 70 latach gdyby nie IIWŚ.

Nie ma mu za co dziękowac,może poza kawałkiem autostrady betonowej.... MOC Ci dostatecznie wyjasnij jak przedsiębiorczy był nasz kraj na przełomnie 90r i czemu jezdzimy teraz takimi a nie innymi autami. Pretensje do samych siebie za zachłanność, nie do niemców.

Edytowane przez Arni
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby nie hitler nie byłoby komunizmu itd. Tu Cię mam :wink:

Gdyby nie zatrzymali hitlera dziś dokręcałbyś najpewniej śrubki na taśmie a twoich starych przerobiliby na mydło jako niezdolnych już do pracy. A teraz piej z zachwytu jak wspaniałe są niemieckie wyroby. :icon_razz: Za niemieckie dziękuje. Wolę japońskie.

Ludzi sie hoduje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh, nie jestem ich zwolennikiem ani ich nie bronie.Niemcy są dla mnie neutralni. Niemniej jednak trochę dziwne sa uprzedzenia na tle historycznym. Niemcy nas mogą nie lubiec za Grunwald na przykład :D Mniejsza o to, koniec off-topu bo nas jeszcze z tąd wyje*** ;)

Najlepsze auta są z 4x4.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

i na co w koncu padla decyzja ?

ja sie zastanawiam tylko pomiedzy l200 i navara

 

plusy l200

mniejsze, zgarbniejsze, bardziej zwrotne

naped 4x4 szosowy

mniej awaryjne

wieksze zaufanie do marki

lepsze w terenie

 

plusy navara

mocniejsza, szybsza

ladniejsza (wzgledne)

najlepiej zachowuje na asfalcie

 

u mnie na razie wygrywa l200 ale zamierzam sie przejechac nowym hiluxem 3.0 to moze mi sie odmieni bo 2,5 to do bani jest :)

 

bylo tez pytanie po co komu pickup , mi akurat do celow podatkowych, trudny dojazd do nieruchosci, zawsze mozna komus albo sobie podwiez moto,quada na pace :) , zcholowac lodke itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....

bylo tez pytanie po co komu pickup , mi akurat do celow podatkowych, trudny dojazd do nieruchosci, zawsze mozna komus albo sobie podwiez moto,quada na pace :) , zcholowac lodke itp

 

Z tym wrzucaniem na pakę to nie takie proste. Jest krótka i przeciętne moto się nie mieści. Jest wysoka i do wrzucenia potrzeba dwóch Schwarcenegerów lub długiego najazdu ( coby się na brzuchu nie zawiesił ) ewentualne cyrkowca który tam wjedzie. Quad raczej też nie wejdzie chyba że mowa o sprzętach w rozmiarze XXS. Ja swego parcha ( ruska ) wożę ( rzadko ) na przyczepce.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...