BIL Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 jasne. Mnie tylko cieszy bardzo jeden fakt. Niemcy są nieobecni w tym segmencie samochodów. Yeah ! Są po prostu za dużymi cieniasami żeby robić w tym segmencie. JAPOŃCE GÓÓÓÓÓÓRRRAĄĄĄ. :icon_biggrin: Chyba kupię pick-upa :icon_razz: Cytuj Ludzi sie hoduje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maq Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Czy Ci się to podoba, czy nie Niemcy są już obecni w tym segmencie. Zobacz na oficjalne (prasowe) auto rajdu Dakar.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 (edytowane) Jeśli o L200 - kolega 2 lata temu miał ten sam wybór- wybrał L200 bo: W porównaniu do Toyoty - jednak bardziej cywilizowany i komfortowy W porównaniu do Nawary - może z wyglądu "inny" ale za te same pieniądze masz znacznie więcej :icon_razz: I w porównaniu do obydwu powyższych: ma prawdziwy stały napęd na 4 koła. Kolega używa go weekendowo - jeździ quadem przeprawowym - więc wykorzystuje auto również jako... wyciągarka. Na co dzień jeździ nim jego żona i po ostatniej zimie stwierdziła, że nie zamieni go na żaden inny, pomimo tego że do dziś klnie jak w mieście musi zaparkować albo tyłem manewrować (ale to standard - kobiet + duże auto). Bez awaryjność jest jego poważnym atutem - w końcu kobieta zwraca uwagę dopiero jak coś głośno odpadnie albo auto przestanie jechać... :wink: Natomiast w wersji z podwójną kabiną, paka to taki faktycznie większy bagażnik. Jeździłem Nawarą i L200 - L200 konfortem i prowadzeniem jest bliższy osobówce, a w terenie (co prawda m.in w błoto wjeżdżaliśmy tylko do 2/3 koła) nie widziałem różnicy, i to na szosowych oponach... Moje subiektywne wrażenie - Mitsubishi ma lepszy napęd nawet w terenie. Edytowane 8 Kwietnia 2010 przez maniek_7 Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 (edytowane) Mnie tylko cieszy bardzo jeden fakt. Niemcy są nieobecni w tym segmencie samochodów. Yeah ! Są po prostu za dużymi cieniasami żeby robić w tym segmencie. Jakies uprzedzenia do niemieckiej gospodarki samochodowej ? Spójrz na własną-krajową. Nie dośc że nie istniejemy w ŻADNYM segmencie samochodów to jesteśmy zbyt ciency żeby cokolwiek zdziałać w tym temacie w bliższym jak i dalszym czasie. Poza klepaniem aut na licencji. Więc to co piszesz to tylko jakieś Twoje głupie, niczym nie poparte bzdury z palca wyssane. Edytowane 8 Kwietnia 2010 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 To widzieliśta ? http://www.youtube.com/watch?v=aZF8N9NItHI&feature=related gdyby nie kontra kierownicą mało brakowało i strzeliłaby dacha. Hiluxem powoli. ale to pierwsze to L200, dało rade :clap: Jeśli o L200 - kolega 2 lata temu miał ten sam wybór- wybrał L200 bo: W porównaniu do Toyoty - jednak bardziej cywilizowany i komfortowy W porównaniu do Nawary - może z wyglądu "inny" ale za te same pieniądze masz znacznie więcej :icon_razz: I w porównaniu do obydwu powyższych: ma prawdziwy stały napęd na 4 koła. Kolega używa go weekendowo - jeździ quadem przeprawowym - więc wykorzystuje auto również jako... wyciągarka. Na co dzień jeździ nim jego żona i po ostatniej zimie stwierdziła, że nie zamieni go na żaden inny, pomimo tego że do dziś klnie jak w mieście musi zaparkować albo tyłem manewrować (ale to standard - kobiet + duże auto). Bez awaryjność jest jego poważnym atutem - w końcu kobieta zwraca uwagę dopiero jak coś głośno odpadnie albo auto przestanie jechać... :wink: Natomiast w wersji z podwójną kabiną, paka to taki faktycznie większy bagażnik. Jeździłem Nawarą i L200 - L200 konfortem i prowadzeniem jest bliższy osobówce, a w terenie (co prawda m.in w błoto wjeżdżaliśmy tylko do 2/3 koła) nie widziałem różnicy, i to na szosowych oponach... Moje subiektywne wrażenie - Mitsubishi ma lepszy napęd nawet w terenie. no tak jak kupię to muszę liczyc się z tym, że kobieta też będzie tym jeżdzic A jak widac L 200 dla kobiet stworzony :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIL Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Jakies uprzedzenia do niemieckiej gospodarki samochodowej ? Noooo ! ..Spójrz na własną-krajową. Nie dośc że nie istniejemy w ŻADNYM segmencie samochodów Podziękuj hotlerowi i 3 rzeszy. Pomyśl jakim jeździłbyś dzisiaj polskim autem po 70 latach gdyby nie IIWŚ. Cytuj Ludzi sie hoduje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Troche cie ponioslo, choc po czesci racje masz, nasza motoryzacja w XXleciu miedzy wojennym rozkwitala. Za komuny polskie zaklady samochodowe jako tako ale dzialaly i wprowadzaly na rynek samochody, wszystko zaprzepaszczono po roku 90, kiedy w kraju nastepowala transformacja i przejscie z gospodarki centralnej na kapitalowa. NIe bylo pieniedzy, inwestycji, silne zwiazki zawodowe nie dopuszczaly do restrukturyzacji firm i wszystko upadlo. Chail przyjsc Poeugot to jak nasi postawili warunki to tamci od razu sie zawineli, przyszedl VW to samo jak dowalili wymagania to poszli do skody, byl opel, ktory tez jak zobaczyl co my chcemy to sie przeniosl w inny region, no to mamy co mamy. Cale szczescie USA weszlo z chevroletem bo tak pozostalyby nam jedynie zazy. Choc trzeba przyznac ze w Polsce sporo sie produkuje i to aut osobowych, autobusow, silnikow i podzespolow do nich, ale niestety to wszystko sa firmy zachodnie, bo z naszych to chyba romet sie jeno ostal... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 (edytowane) Podziękuj hotlerowi i 3 rzeszy. Pomyśl jakim jeździłbyś dzisiaj polskim autem po 70 latach gdyby nie IIWŚ. Nie ma mu za co dziękowac,może poza kawałkiem autostrady betonowej.... MOC Ci dostatecznie wyjasnij jak przedsiębiorczy był nasz kraj na przełomnie 90r i czemu jezdzimy teraz takimi a nie innymi autami. Pretensje do samych siebie za zachłanność, nie do niemców. Edytowane 15 Kwietnia 2010 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIL Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Gdyby nie hitler nie byłoby komunizmu itd. Tu Cię mam :wink: Gdyby nie zatrzymali hitlera dziś dokręcałbyś najpewniej śrubki na taśmie a twoich starych przerobiliby na mydło jako niezdolnych już do pracy. A teraz piej z zachwytu jak wspaniałe są niemieckie wyroby. :icon_razz: Za niemieckie dziękuje. Wolę japońskie. Cytuj Ludzi sie hoduje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 jak pick'up to amerykanski :) Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Heh, nie jestem ich zwolennikiem ani ich nie bronie.Niemcy są dla mnie neutralni. Niemniej jednak trochę dziwne sa uprzedzenia na tle historycznym. Niemcy nas mogą nie lubiec za Grunwald na przykład :D Mniejsza o to, koniec off-topu bo nas jeszcze z tąd wyje*** ;) Najlepsze auta są z 4x4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Miałem angielskiego Hilluxa 96 2,5 diesel jeździłem nim do lasu po drzewo :biggrin: miał fajną opcje jednym przyciskiem utwardzało się zawieszenie. Dokładnie wersja Japońska problematyczna do pzrekłądki ale auto fajne. Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devnull Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 i na co w koncu padla decyzja ? ja sie zastanawiam tylko pomiedzy l200 i navara plusy l200 mniejsze, zgarbniejsze, bardziej zwrotne naped 4x4 szosowy mniej awaryjne wieksze zaufanie do marki lepsze w terenie plusy navara mocniejsza, szybsza ladniejsza (wzgledne) najlepiej zachowuje na asfalcie u mnie na razie wygrywa l200 ale zamierzam sie przejechac nowym hiluxem 3.0 to moze mi sie odmieni bo 2,5 to do bani jest :) bylo tez pytanie po co komu pickup , mi akurat do celow podatkowych, trudny dojazd do nieruchosci, zawsze mozna komus albo sobie podwiez moto,quada na pace :) , zcholowac lodke itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 .... bylo tez pytanie po co komu pickup , mi akurat do celow podatkowych, trudny dojazd do nieruchosci, zawsze mozna komus albo sobie podwiez moto,quada na pace :) , zcholowac lodke itp Z tym wrzucaniem na pakę to nie takie proste. Jest krótka i przeciętne moto się nie mieści. Jest wysoka i do wrzucenia potrzeba dwóch Schwarcenegerów lub długiego najazdu ( coby się na brzuchu nie zawiesił ) ewentualne cyrkowca który tam wjedzie. Quad raczej też nie wejdzie chyba że mowa o sprzętach w rozmiarze XXS. Ja swego parcha ( ruska ) wożę ( rzadko ) na przyczepce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 jak pick'up to amerykanski :) Zgadzam się w 100%. Mocarnie wygląda 2007 > Ford Expedition (nie pickup, ale SUV) Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.