Gość Anonymous Opublikowano 9 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2004 MAM MAŁY PROBLEM ROZEBRALEM I ZLOZYLEM CALY SILNIK I WSZYSKO CHODZI FAJNIE TYLKO PRZY ZDEJMOWANIU GAZU OBROTY ZOSTAJA NA 3 -4 TYS PO CZYM POWOLI OPADAJA.NIE JEST TO WINA LINKI PONIEWAZ PRÓBOWAŁEM RÓWNIEŻ BEZ NIEJ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 10 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2004 Kiedyś takie samo coś miał Samson w swojej Suce i podobno padły membrany w gaźnikach (nie ja to robiłem, więc nie wiem nawet jak się to skończyło, może Samson się wypowie). Móze poprostu któraś z przepustnic się przycina - też jest to możliwe. Zakładam, że gaźniki są dobrze wyregulowane (skład mieszanki) i zsynchronizowane - może trzeba tym zająć. Jeśli tego nie było wcześniej, może to być właśnie powodem. Napisz co robiłeś, to może się uda ktrok po kroku znaleźć przyczynę. Pozdro, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mimo_ck Opublikowano 10 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2004 Qrna,u mnie jest to samo-gazniki wyregulowane,wyczyszczone i po synchronizacji,membrany jak nowe;do 3k schodzi normlnie,a potem bardzo powoli.Z tym,ze jeszcze mam filtr powiertrza i świece do wymiany,zobaczymy ja bedzie po tym hulał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 13 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2004 Ja miałem kiedyś to samo w mojej wirówce. Problem dotyczył regulacji gaźnika - dysza biegu jałowego kontra sruba regulacji wolnych obrotów. Jedno i drugie wpływa na wolne obroty, ale złe ustawinie jednego do drugiego daje właśnie taki głupi efekt. Jak się przestawi za bardzo w drugą stronę, to silnik szarpie przy dawaniu gazu. Nie pamiętam już czego jest za dużo, więc proponuję jeszcze raz wyregulować. Zakładam, że gaźniki są w dobrym stanie, bo jeżeli nie, to trzeba jeszcze zobaczyć jak wygląda membrana i zawór odcinający. Jeżeli tutaj coś się zawiesiło albo cieknie, to to może być także przyczyna. Dobrze jest ustawiać gaźniki na wakuometrze. Po doprowadzeniu do sytuacji, w której przy prawidłowych obrotach biegu jałowego mamy prawidłowe podciśnienie, silnik na pewno będzie ładnie schodził z obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2004 Moze byc to tez sprawa niedokladnego montazu gaznikow w kolektorze ssacym i jakichs lewych przeplywow powietrza tamtedy.Sprawdz czy wszystkie gazniki siedza dokladnie w swoich kolektorach i czy wszystkie obejmy sa na swoich miejscach i wlasciwie skrecone. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2004 DZIĘKI PANY ZA WSZYSTKIE PORADY ,KUPIŁEM SOBIE NA EBAYU SYCHRONIZATOR I WYCZYSCIŁEM GAZNIKI TYM RAZEM POD DUŻYM CIŚNIENIEM I PROBLEM ZNIKŁ.MYŚLE ZE WINNA BYLA SYNCHRONIZACJA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.