borysj5 Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 No kogos takiego szukałem :D:D Powiedz jeszcze jaki masz ten laczek ?? Ja mam zamiar załozyc normalny 180/55 r17 ale tu mam troche stracha bo przy tej masie niewiele opon wytrzyma 5/6000Km. Jest tylko kilka modeli. Napisz co tam masz , jak to wygląda ile zostało do wahacza i JAKI guma ma przebieg ??/ Ale rozumiem ze jeździ sie normalnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krasnal Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 (edytowane) Te laczki maja inne niz fabryczne rozmiary ale STARSZNIE korci mnie ta 180 -ka z tyłu bo oryginał wyglada jak w rowerze a 190 juz nie wejdzie. Ktos próbował takiej zmiany ??? Jak sie wtedy zachowa moto. W MeanStreak'u nie próbowałem zmiany ale we wcześniej posiadanej Virago 1100 miałem inny rozmiar z tyłu. Na początku założona była 160 (tak kupiłem) i na prostej było spoko, wygląd OK to na zakrętach moto było nieprzewidywalne :icon_twisted: Jak tylko skończyła się guma zmieniłem na taką jak podaje instrukcja - 140. W końcu motocykl zaczął fajnie śmigać po winklach :icon_biggrin: W swoim MS mam tak jak podaje producent - 170. Po wcześniejszym doświadczeniu nie próbowałem zmieniać rozmiaru opon według swojego widzimisię. pozdro Edytowane 3 Marca 2010 przez krasnal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borysj5 Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 (edytowane) No ja własnie wróciłem od chlopaków z zamówieniem w ręku. Na przód pójdzie 1. METZELER Lasertec 130/70-17 62H M/C TL czyli odpowiednik oryginału. Nie odważyłem się na 120/70/17 bo taką miałem zamiar założyc. Na tył: 2. METZELER Roadtec Z6 Interact 180/55ZR17 73W C (W) M/C TL czyli szersza i o 3mm niższa opona ale nowej konstrukcji i wyzszych przebiegach. Posiłkowałem sie opiniami kolegów i tą stroną: http://www.testopon.com/motorradreifen/index.html Dodam ze kryteria jakie mnie interesowały to przede wszystkim 1. Przebieg - minimum 15000 sezon 2. Zzachowanie przy nizszych temperaturach. 3. Cena Edytowane 3 Marca 2010 przez borysj5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLCYK Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Mean Streak, to dość żadkie zjawiskoo na polskich drogach, ale według mnie zasługuje na swój temat na FM. :buttrock: Mam nadzieję, że zechcecie sie ujawnić aby można było powymieniać się radami i wątpliwościami na temat naszych niepowtarzalnych maszyn :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borysj5 Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Pewnie ze zasługuje na temat. Zrobiłem nim kilkanascie Kkm i chyba wpadłem. Zdazało mi sie latac róznymi maszynami ale zamiennika dla MS jakos nie widze. Kiedys chciałem VZ1800 ale na szczescie mialem okazje nim pojezdzic. ( To sie nadaje tylko na autostrade) VTX moze ma lepsze osiagi ale za to wszyscy nim jezdzą. Następny pewnie bedzie po prostu nowszy model MS i tyle. Zeby nie było pustego posta to napiszcie na jakim oleju jeżdzicie?? Motul 5100 nie nadaje sie do tego motonga, zlalem go po niecałych 4000km bo po prostu nie wytrzymal. Jeżdze dosc dynamicznie i po ok 3000km sprzeglo zaczelo kleic, biegi szarpac itd silnik mocniej sie grzal, wszystko zniknęło na castrolu. Juz drugi raz wlałem Castrola GTS ale ciekaw jestem oleju "AGIP TEC 4T 10W/40" ktos ma cos do powiedzenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLCYK Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Zeby nie było pustego posta to napiszcie na jakim oleju jeżdzicie?? Motul 5100 nie nadaje sie do tego motonga, zlalem go po niecałych 4000km bo po prostu nie wytrzymal. Jeżdze dosc dynamicznie i po ok 3000km sprzeglo zaczelo kleic, biegi szarpac itd silnik mocniej sie grzal, wszystko zniknęło na castrolu. Juz drugi raz wlałem Castrola GTS ale ciekaw jestem oleju "AGIP TEC 4T 10W/40" ktos ma cos do powiedzenia? Ja właśnie ubiegły sezon przelatałm na tym AGIP-ie i wszystko w porządku, ale w sumie, jak już przećwiczyłeś 2 razy Castrola, to czy warto zmieniać??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamak24 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Sorry, że się wtrancam z moim VN-em 1500, ale czy któryś z Was jeździł albo słyszał opinie o olejach BEL RAY. Chodzi mi np. o te dwa: http://www.sklepmotonet.pl/p/pl/96905btlbc...l+20w50+1l.html http://www.sklepmotonet.pl/p/pl/96910esbtb...l+20w50+1l.html Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Słyszałem nie używałem.Polecam jednak coś bardziej firmowego np.Motul. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borysj5 Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Nie lej motula, to nie jest dobry olej chyba ze latasz wolno i nie korzystasz z zalet tego moto. Szukam szyby do MS mocowanej do lag w miare wąskiej. Znalazłem tylko DAKOTA 45 za 900zł i wydaje mi sie to troche przyduzo. Ma ktoś jakąś inną szybę ?? Poproszę o model. W sieci ciężko cos namierzyc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szutu Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 (edytowane) :lalag: Prosze o wpisywanie opinii, komnetarzy, czy poprostu uwag na temat wyżej wymienionego sprzętu. Motocykl piękny nie zbyt popularny na Polskich drogach. NIe wiele można znaleźć w internecie poza całą masą filmików na youtube. Mam nadzieję że na forum będzie można znaleźć całą masę cennych uwag od użytkowników VN-a 1600, czy to w classicu, meanstreaku, czy nomadzie... Pozdro szutu Edytowane 26 Października 2010 przez Szutu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkudlar Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 (edytowane) i przeniesli.he Edytowane 26 Października 2010 przez szkudlar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szutu Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 i co to ma byc,nudzi ci sie.zakladasz kilka tematow o niczym. do śmieci NO może nie o niczym , motocykl piękny i nie tak powszechny na Polskich drogach. Ja na ten przykład z pewnością będę miał kilka pytań. A wiem o czym mówię bo taki właśnie sprzęt ujeżdzam. Jeżeli masz wiedzę to powiedz mi co może być problemem kiedy na rozgrzanym silniku dość długo kręci zanim odpali. Wiem że z powodu baku dekompresatora nie odpala jak np. Honada shadow, ale niepokoi mnie po czasem łapie dopiero po drugim razie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkudlar Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 (edytowane) NO może nie o niczym , motocykl piękny i nie tak powszechny na Polskich drogach. Ja na ten przykład z pewnością będę miał kilka pytań. A wiem o czym mówię bo taki właśnie sprzęt ujeżdzam. Jeżeli masz wiedzę to powiedz mi co może być problemem kiedy na rozgrzanym silniku dość długo kręci zanim odpali. Wiem że z powodu baku dekompresatora nie odpala jak np. Honada shadow, ale niepokoi mnie po czasem łapie dopiero po drugim razie... myslalem ze zakladasz temat nie na poważnie.a kiedy wymieniales świece.? moze tez cos z paliwem(gaznik) Edytowane 26 Października 2010 przez szkudlar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szutu Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 myslalem ze zakladasz temat nie na poważnie.a kiedy wymieniales świece.? moze tez cos z paliwem(gaznik) Satry nie mam 16 lat tylko 41 jeśli dobrze zuważyłeś, i nie założyłem tego dla żartu. Bo dla żartu to są dla mnie te filmiki na youtubie jak goście wklejają filik i przez 5 minut oglądasz końcówkę wydechu. Tak w kwestji technicznej, to jezdzę tylko na wysokim okatanie, czyli verwa, jak n9ie ma to 98, a jeśli chodzi o gaźniki to kawa VN 1600 jest na wtrysku. Taki klasyk zrobiony tylko na classic-a boje się że może być coś z rozrusznikiem że niełapie albo z komputerem. Jak pogoda pozwoli to jeszcze przed zimą wyskocze do sewisu i podpytam W MeanStreak'u nie próbowałem zmiany ale we wcześniej posiadanej Virago 1100 miałem inny rozmiar z tyłu. Na początku założona była 160 (tak kupiłem) i na prostej było spoko, wygląd OK to na zakrętach moto było nieprzewidywalne :icon_twisted: Jak tylko skończyła się guma zmieniłem na taką jak podaje instrukcja - 140. W końcu motocykl zaczął fajnie śmigać po winklach :icon_biggrin: W swoim MS mam tak jak podaje producent - 170. Po wcześniejszym doświadczeniu nie próbowałem zmieniać rozmiaru opon według swojego widzimisię. pozdro Siema Tu szutu ujeżdzam vn-a 1600 w kalsyku, mam z nim tak przynajmniej myslę mały problem. Na rozgrzanym długo kręci czesem złapie dopiero za drugim razem . Nie wiem w czym jest problem.Paliwko verwa, albo 98, świece nóweczki. POdejrzewam rozrusznik albo komputer, jeśli możesz mi coś doradzić będę czekał. Pozdro, szerokości szutu Siema , Jeśli chodzi o twoje pytanie to dla mnie sprawa jest prosta, sam jeżdze vn 1600 ale w klasyku ubranym na nomada. Czyli troszę go obciązyłem. Ale jeśli masz tą samą jedostke napędową czyli 1600 to polecam. Dużo lepsza jednostka niż starszy braciszek vulcan 1500, szczyt możliwości technicznych dla niektórych producentów motocyli dla Kawasaki średniak. CHlodozny cieczą, prawie 130 Nm, skok tłoka wydłużny o blisko 5 cm, niż w starszym 1500, Jak będziesz dbał o paliwko i maszyne da ci niesamowita porcje radości. Paliwko ważne bo to wtrysk a nie gaźnik. 4 zaworki na każdy cylinder. 'Moja własna uwaga jak już kupisz nie mieszaj przy szerokości tylnego kółka, trzymaj się zaleceniom producenta. wtedy motor pięknie się składa. Osobiście bardzo polecam vn 1600 kawasaki bez względu na model czy to classic mean streak, nomad bardzo udany motor. Pozdro. szutu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thorn Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 (edytowane) Witam, odgrzebuję temat bo mam pewien problem w Mean Streaku 2005r, otóż nie potrafię otworzyć korka z baku. Kluczyk wchodzi, ale mam wrażenie jakby nie cały, trochę wystaje(jakby jedna zapadka nie siadła) w porównaniu do stacyjki, a przekręcić potrafię tylko o 45stopni. Pytanie, czy kluczyk wchodzi cały tak jak do stacyjki i czy przekręca się go o 90stopni i później korek w górę? Jakby mógł ktoś sprawdzić u siebie to byłbym wdzięczny.PozdrawiamAdrian Edytowane 10 Czerwca 2011 przez Thorn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.