Skocz do zawartości

Posiadacze Mean Streak'ów - i my się połączmy


telemis
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przychylam się do stanowiska Misiek5.

Jeżeli chcesz ryzykować to przynajmniej się zabezpiecz i zawrzyj w umowie klauzulę zobowiązującą sprzedającego do natychmiastowego zwrotu gotówki w przypadku stwierdzenia wad w geometrii, silniku i przeniesieniu napędu -ustaw czas np. dwa tygodnie po ktrych z powodu braku uwag umowę uznaje się za zawartą. Nastepnie z motocyklem do speca od obmiarów i sprawdzasz moto kompletnie -to kwota od 350 do 550 zeta- na Dolnym śląsku.

Jak wszystko OK to zostaje naprawa związana z poszukiwaniem, zakupem i robocizną. Przemyśl zapytaj w warsztacie ile by chcieli za robotę i masz jasną sytuację brać albo nie.

Model jest wart zachodu czy egzemplarz odpowiedz sobie sam albo poproś kogoś z grona rozsądnych motocyklistów albo uznanych mechaników.

Ciężko -wszystko co nowe rodzi się w bólu- a nikt nie obiecywał, że nie będziebolało... Zyczę rozwagi ale najłatwiej jest doradzać komuś a jakczłowiek sam to....

Pozdrawiam i życzę udanego zakupu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam wreszcie Moto!!!!!

Kawasaki VN 1500 Mean Streak z 2003 roku, i pierwsze pytanie-jaką oponę na przód?Jest jest kompletnie zjechana Dunlop D 220 ST, chyba jeszcze od nowości.

Przeglądałem oferty i te opony są dedykowane dla tego motocykla, ale czy od 2003 roku nic się nie zmieniło? Za rok będę zmieniał tył i chciałbym wiedzieć,

że ten wybór przedniej gumy był właściwy. Nie chcę poprawiać konstruktorów ale chcę wykluczyć minięcie się z aktualnie optymalnym rozwiązaniem.

Zakładam, że będę jeździł z prędkościami max do 120km a około 90-100km będzie przedziałem rozsądku.

O olejach się już naczytałem i wychodzi na Motul, tylko czy ten olej ma dodatkowe indeksy, na które powinno się zwrócić uwagę? oprócz cyferek 10-40

Chciał bym też przedziurawić wydech -jakim wiertłem-średnica- powinienem go potraktować aby efekt był słyszalny ale nie wymagał dokonywania zmian w ustawieniach wtrysków?

Czy wskazane jest wymienienie płynu hamulcowego?-gdzieś wyczytałem, że jest mocno higroskopijny i absorbuje wodę, która potrafi zablokować koło!!! - oczywiście podczas hamowania.

Proszę kto wie coś na ten temat o zweryfikowanie tej opinii.

Wymieniam olej, filtry a co z wałem kardana bo słyszałem, że tam się tylko dolewa?

Porobię to wszystko umyję bo zaniedbany , przykryję pokrowcem i poczekam z przeglądem na pierwsze oznaki cofającej się zimy.

Będę bardzo wdzięczny , Braci Motocyklowa, za wszelkie wskazówki co do zachowań wobec świeżo zakupionego, używanego motocykla.

I ostatnie-w tym poście-pytanie kiedy planowany jest coroczny wyjazd do Częstochowy? Pozdrawiam.

 

Jak uaktualnić stopkę o nowe informacje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze to gratuluje moto.Jeśli chodzi o opony to ważne w ich zakupie oprócz rozmiaru jest nośność.Moto trochę waży .Polecam stronkę z której sam kupuje opony http://www.moto-opony.pl/Opony_motorowe_Chopper_Cruiser.html .Olej jeśli Motul[dobry wybór jeździłem na nim] polecam 5100 10W 40.Na razie wydechu bym nie ruszał,poczekaj na sezon.Hamulce ,płyn jak najbardziej powinno się wymienić.Woda w nim powoduje korozję układu i obniża temp.wrzenia.A to nie spowoduje blokowania koła tylko zapadnięcie się klamki.Czyli utratę hamulca w extremalnych warunkach.Olej w przekładni tylnej też się wymienia.Wchodzi niewiele.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Piter 1600. Zajrzałem na tą stronkę i mam pytanie czy masz tam szanse na negocjacje? Pytam bo znalazłem dwa miejsca gdzie ta opona Tj, Dunlop ST D 220 130/70/R17 kosztuje ok. 550PLN a więc 100 taniej.ale są i miejsca gdzie chcą za nie więcej. Popytam jak z zapewnieniem co do daty produkcji i jak dostanę zapewnienie , że dadzą mi z jesieni 2011 to kupię jak nie to wyląduję w serwisie Kawy ze zmianą płynów i materiałów eksploatacyjnych.

Kiedyś chciałem do auta zamówić oponę to powiedzieli w jakiejś wysyłkowej, że gwarantują nie starsze jak z przed dwóch lat??? I nic nie szło załatwić a dwa lata w diabli wiedzą jakich warunkach składowane to lepiej odpuścić.

Szukam siedzenia solo i okazuje się, że to nie takie proste są oferty ale z USA. U nas jakoś nie trafiłem ani na Allegro ani na podobnych.

Dlaczego radzisz czekać z dziurawieniem wydechów do wiosny? No ale najważniejsza to opona i płyny , bo z tą nie mam co jechać na przegląd. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również jestem na etapie poszukiwania opon do swojego moto, szukam kompletu i w serwisie kawasaki udało mi się wynegocjować cenę 1300 zł za komplet + 150 zł wymiana (ile kosztuje wymiana opon,bo w tej kwestii zupełnie się nie orientuje).

Znalazłem sklep z Zabrza który zaproponował mi za opony metzeler me880 marathon (nastawiam się na zmianę na ten komplet) lub Dunlop D220 w cenie ok.900 zł za komplet (opony mają byc z 2011 roku i podobno nowe nie leżakowane), co o tym sądzicie??

VIN Ty masz bliżej w te rejony, więc może Ty masz kogoś tam na miejscu kto może coś wiecej Ci o tym powiedzieć.

Firma nazywa się MotoAtv z Zabrza, czy ktoś miał styczność z tym sprzedawcą, cena okazyjna (nie wiem czy nie aż za bardzo).

Nie chcę wpakować się na pewnego rodzaju "minę" .

Siedzenia są dosyć drogie do MS, może czasami warto znaleźć jakiegoś rzemieślnika który przerobi Ci oryginalne siedzenie według Twojego upodobania.

Jeśli chodzi o wydechy to poczekaj do sezonu (piter 1600 ma rację) i przekonaj się czy chcesz coś przy nich dłubać, ja swój kupiłem na akcesoryjnych vince&hines więc nie miałem zbyt dużego wyboru (chociaż w pewnym stopniu dźwiek jaki wydawał moto przy tych wydechach sprawił,że zdecydowałem się na zakup)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem jeśli za Dunlopa chcą 900 zeta to nie ma co się zastanawiać. Ja przekopałem tyle stronek z oponami , że mam dość ale to b.dobra cena

pod warunkiem, że nie będą za stare. Rozmawiałem z dziewczyną z warsztatu, która sama jeżdzi i powiedziała, że w śród tych m arek Dunlop, Metzeller, Pirelli

nie ma faworyta jedni chalą te inni tamte. Ona jeżdziła już na Dunlopie , Metzeler i różnicy nie czuje. Gdyby się chciało wskoczyć na półkę wyżej to i cena poszła by ponad 2000 zeta więc ja pozostaje przy tych, które dedykowali projektanci tzn-Dunlop. A potem czas pokaże.

Z tym dziurawieniem to macie rację ale chyba bez się nie obejdzie Vince.. też mi się bardzo podobają ale... zobaczymy.

We wrocławiu jest sklep-warsztat w którym za zakupione u nich opony-nowe- zakładają gratis a kiedy zapytałem o termin produkcji odpowiedz brzmiała "...z tego roku.." a cena przedniej to ok 400zeta. Mogę ci podać namiary ale na prw by nie uprawiać kryptoreklamy. Nawet używki proponowali za ok 100-150.

Więc na końcu tych poszukiwań i tak zostaniemy sami choć trochę mądrzejsi. o tych z Zabrza nic nie wiem ale może się ktoś odezwie.

Ja szykuję moto do przeglądu i dodatkowo lekko przecieka mi aku też 200 paki trzeba będzie wyłożyć. Ale potem to już tylko....oby do wiosny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz we Wrocku warsztat oponiarski to wiele bym się nie zastanawiał.Zawsze to możesz oponę obejrzeć przed założeniem i zobaczyć jej datę produkcji.I w razie czego reklamacja tez na miejscu.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie całe szczęście -że można pooglądać dotknąć pogadać- ale moje intencje były takie, że liczyłem na kogoś kto przerobił ten temat i potrafi nas -szukających- wyprostować radząc tego nie dotykajcie a w to można wchodzić. Ale niestety motocykliści ze znacznym starzem i wiedzą jakoś się tu nie kwapią z dobrą radą. Mój pierwszy post przez kila dni nie opatrzony odpowiedzią skłonił mnie do napisania w formie "hej pobuda" to odpowiedzi na pierwszy nie dostałem ale reakcja na pobude była natychmiastowa- dostałem zjebkę w formie"no juz od razu zrywam sie i odpisuję , itp" po czym cała ta korespondencja znikneła???

Tak więc po mimo tego , że wiedza i potencjał jest tylko brak checi, pozostaje nam kluczyć ,szukać, wyważać nieraz otwarte drzwi i płacić frycowe-czego zadając te pytania do bardziej doświadczonych- chcieli byśmy uniknąć...

Damy radę. Zadając sobie pytania i dzieląc się tym co wiemy.

Wybieram się do tych opon pooglądam, porozmawiam i o wizycie i poglądach na temat opon i rad co do modeli napiszę.

Mam pytanko, rozglądam się za akumulatorem i tak w moto mam YTX9-BS a na stronkach dedykują YTX16-BS. Ten dotychczasowy nawet cieknąc zapalał bez problemów. Jak myślę cyfra to pojemność- jakie Wy macie aku w swoich maszynach?

Jakiego filtra oleju szukać? Co polecacie? Znalazłem EMGO I MIW- ten jest droższy to chyba lepszy a może macie inne sugestie ? Jeszcze nie kupiłem więc wszystko rozważę.

W sprawie siedzenia znalazłem kilku wykonawców ale nie chcą na początku rozmawiać o cenie, mówią projekt i dopiero wycena ale we Wrocławiu jest tapicer co obszyje każde siedzenie ale musi je mieć a on daje tylko materiał jaki się wybierze i szyje jak się chce-trzeba mieć swoje siodło. Poszukam czegoś na giełdzie może akurat coś znajdę? Zobaczymy. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie całe szczęście -że można pooglądać dotknąć pogadać- ale moje intencje były takie, że liczyłem na kogoś kto przerobił ten temat i potrafi nas -szukających- wyprostować radząc tego nie dotykajcie a w to można wchodzić.

 

wystarczy wytknąć nos poza 1 temat i np. poczytać w dziale co, jak kupić - jest duży wątek o oponach do chopperów/ cruiserów, ciągnie się od jakiegoś czasu i omawia chyba wszystkie dostępne modele

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wystarczy wytknąć nos poza 1 temat i np. poczytać w dziale co, jak kupić - jest duży wątek o oponach do chopperów/ cruiserów, ciągnie się od jakiegoś czasu i omawia chyba wszystkie dostępne modele

jsz

 

Może wątek jest o oponach do chopperów ale jakiekolwiek pytania pozostają bez odpowiedzi... a chyba nie o to w tym chodzi :) Jak to mówi przysłowie "kto pyta nie błądzi" tylko fajnie by było gdyby ktoś na te pytanie czasami odpowiedział.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

joszuła jakiś Ty wylewny. Korona by Ci z głowy spadła jak byś tak w tej lapidarnej notce po prostu odpowiedział na pytanie. Swoją drogą przeczesałem to firum dokładnie-przynajmniej mi się tak wydaje- ale aby akurat o Mean Streak-ach i oponach do nich było coś konkretnego to nie znalazłem. a ten wątek -i my się połączymy- jest do wymiany informacji związanych tylko z tymi motocyklami. Swoją drogą dzięki takiej korespondencji zawiązują się znajomości, które kiedyś na jakimś zlocie, święceniu moto czy nawet przejeżdżając przez miejscowość można spotkać się z kolegą, który pomógł właśnie z tego forum i wypić piwko w podzięce

Więc albo Ty nie rozumiesz idei, która -chyba- przyświecała ojcom założycielom albo jest to idea fix już z założenia-zaktórą stoi tylko kapucha za reklamki.

Myślę, że tak nie jest. Jeżeli Cię uraziłem to przepraszam.

 

Dzięki Mac82 za wsparcie. Zapraszam Wszystkich nienapuszonych do rozkręcenia tego tematu-chodzi o wymianę doświadczeń- bo jak już tu napisano nie ma nas za wielu co widać i na zlotach i na drodze i dlatego idzie to tak mozolnie ale wszystko w Naszych rękach i napewno się uda. Ja ze swojej strony deklaruję,że odpiszę na każde pytanie kiedy będę miał coś do powiedzenia. A mam nadzieję że sś tu również doświadczeni motocykliści i Wszystkich -przychylnych i mniej przychylnych- SERDECZNIE POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vin - z dziurawieniem wydechów możesz poczekać. Sprawdź najpierw czy odpowiadają Ci standardy, ale nie na odcinku 20km tylko 200. Jeżeli będzie Ci za cicho to wtedy spróbuj coś z tym zrobić. Za głośny wydech na długiej trasie (400- 500km) potrafi naprawdę zmęczyć. Nie jest chyba Twoim celem zsiadać z moto z bólem głowy , lub jeździć w stoperach.

Poczekaj, posłuchaj jak bzyczą i dopiero decyduj. Pamiętaj, że jak już je rozwiercisz to nie będzie odwrotu.

Pozdrówka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Misiek5. I zrobię tak jak mówisz. Info dla szukających opon- dziś w sklepie powiedziano mi, że opon D220 Dunlopa już nie ma w głównej składnicy

a oferowane Muszą być ze starych zapasów. Należy sprawdzać dokładnie datę produkcji. Koleś powiedział, że mają w sklepie wgląd do magazynów one line i jak tam nie ma to znaczy ,że z tym modelem już koniec-może ktoś coś na ten temat wie to niech zamieści info. Oferują SportMaxa I i II czy ktoś zna te opony i jak z nimi w użyciu podobno różnią się od D220 ale producent i sprzedawca swoje a najcenniejsze są informacje od tych, którzy na nich trochę pojeżdzili. Czy ktoś używa płynu hamulcowego Motula 3/4 (i znowu) w sklepie mówią , że jest mniej higroskopijny i nie absorbuje tak wody, a co za tym, nie ma kuku przy hamowaniu-w gorszych może sie zdarzyć ...Szukam szyby, w moim była od yamahy mocowana od spodu na śruby kiery9zostały tylko uchwyty )więc chciał bym je wykorzystać.

Codziennie chodzę w koło mojego Mean Streak-a VN1500 i czekam na wiosnę. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zamówiłem Metzeler Me 880 Marathon, jak montują to w intruderze m1800 to w mean streaku tez będzie wydaje mi się, że będzie Ok.

Bardziej preferuje turystyczny tryb jazdy, marathony maja wiele pochlebnych opinii więc wydaje mi się, że był to dobry wybór.

Mają być w ciągu dwóch tygodnii, opony z roku 2011 za 1090 zł(komplet), a za dwa tygodnie (jak tylko opony dojdą) stawiam moto do serwisu kawasaki na kompletny przegląd (wymianę wszystkich płynów i regulację), zmianę opon, montaż power comandera (mam akcesoryjne wydechy i podobno warto wrzucić comandera aby to lepiej razem współpracowało) oraz ogólny przegląd moto. Zastanawiam się też nad montażem orginalnych gmoli jakie przewidziało kawasaki do tego modelu, sa delikatniejsze niż te oferowane na rynku (cena trochę spora ,bo ok.500 zł) i wydaje mi się ,że moto wygląda z nimi bardziej spójnie.

Bagażnik fehlinga już przyszedł z niemiec więc będzie gdzie wrzucić rollbag aby nie rysował błotnika, więc myślę ,że na sezon moto będzie już dopieszczone:)

Z szybą bym poczekał, pojeździj trochę bez i zobacz czy Ci odpowiada(ja uważam,że to bardziej wzmaga doznania jazdy na motocyklu) ale każdy ma swoje preferencje:) Może kiedyś uda nam się spotkać na jakimś zlocie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniasz wszystkie płyni ze skrzynią i kardanem? Bo ja właśnie nad tym się zastanawiam. Zamontowanie Comandera to chyba konieczność aby ustawić odpowiednio wtryski do pustych wydechów. Z oponami to dobry wybór , Ja też przestanę kurczowo trzymać sie dedykowanych w 2002 roku, choć z wyczytanych wieści na temat D220 -nic ich nie zastępuje. Jedne opony mają lepsze trzymanie, drugie wytrzymałość, trzecie też się nie spłaszczały po paru tysiakach km, ale ta stara D220 miała to wszystko w sobie w rozsądnych proporcjach -oczywiście to wszystko z opinii użytkowników a nie mojej. Ja dzięki takiej lekturze próbuję się dookreślić i też planuję jazdę na spoko bez palenia gum itp.

Mam takie gmole. Moto kupiłem zrobione na chopera i nim na niego wsiadłem sprzedający chciał się sam przejechać... efekt był taki, że moto leciało na boku ok 150 m a kierowca za nim miotany siłą bezwładności jak papierek na wietrze. Moto zap...ło po asfalcie -na boku oczywiście- z taką prędkością, że uciekłem do rowu. O dziwo uszkodzenia były nie wielkie bo moto ślizgało się właśnie na tym gmolu , który nie odstawał od silnika tylko był - jest zawinięty na dekiel, na podnóżku, który mocno przytarł, zjechał do połowy stopkę hamulca-a jest dość tęga i wreszcie tył jechał na twardej -dzieki Bogu- sakwie. Lekko szostały porysowane osłony wydechów ale takie zadrapania znikną po elektro polerze. Tak więc zdecydowanie te gmole Ci polecam.

Świat jest mały więc myślę, że napewno się spotkamy- z kolegą planujemy wyjazd do Częstochowy wiosną na święconko maszyn, może tam?

 

Dziś rejestruję motoi i wreszczie już kompletnie moje. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...