Prałat Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Wygląda plastikowo, czarna skóra nie bardzo już będzie pasowała, raczej czarno-czerwone kombi, sakwy też już odpadają, trzeba dobrać jakieś kufry pod kolorek no i trudno będzie z dodatkami ( gmole itd ) chyba stary jestem ale wole chromowane wydechyBo to taki styl miejskiego bandziora, z leksza szczura, czyli odkręcaj i rządź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 przeciez powiedzialem to z ironia i wydawalo mi sie ze kazdy sie raczej domysliwidac przecenilem wasz intelektco do roznych opini to pewnie ze tak, slyszalem nawet ze jak sie ma kawasaki motor to ciezko usnac, i pomaga jedynie kiedy postawi sie kolo szafki nocnej sloik z bigosem. Sama obecnosc sprawia ze lepiej sie spi, a i fakt ze ma sie kawasaki w garazu nie jest juz tak przygniatajacysam sprawdzilem i wam serdecznie polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Ja tam ironię wyczułem :rolleyes: ale moja wypowiedź dotyczyła jakiejś wcześniejszej, tylko tak wyszło, że nie cytowałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buba6 Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 mi tam power cruisery sie bardzo podobaja i ten tez cos ma w sobie... Cytuj Nowoczesne telewizory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hayabusarider Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Witam Serdecznie. Jakie wizualne i techniczne różnice występują w obu wersjach MEAN STREAK?? I czy warto dopłacać do 1600?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borysj5 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 (edytowane) Praca silnika w tej Kawie nie należy do najpiękniejszych, ale to mozna powiedziec o wiekszosci moto jakis klekot gang i takie tam normalnie. Co do róznic miedzy 1600 a 1500 to jest to po prostu inny silnik, zwiekszono pojemnosc z 1470cc do 1552cc i wydłuzono skok tłoka o 5mm zmieniono tez doloty i fazy rozrzadu. Efekt to wieksza kultura pracy i zwiekszenie elastycznosci, silnik ciągnie płynniej od dołu i potrafi na starcie zadziwic. 125Nm przy 2600obr/min. Stary Nomad na ucho chodzi tak samo. Zrobilem na moim VN1600MS 2004r w tym sezonie dopiero 2kk z groszem i jak na razie jestem zadowolony. Moto prowadzi sie swietnie, jest dość szybkie własiwie zaden power croiser mu ze startu nie ucieknie. V-max nie powala i zaleznie od paliwa, wiatru drogi to ok 190-195km/h.(IV biek do 185Km/h potem ...) Ma za to inne zalety które wysuwają go na 1 miejsce (moim zdaniem) wsród cruiserow. *Zawieszenie -bajka, przedni upside-down ze zróznicowanymi lagami ( jedna sprezyna drugi amor) świetnie wybiera, tył natomiast z IV stopniową regulacją i pompowany. W połączeniu z nisko osadzonym środkiem cieżkości, wagą i długością daje moto które pieknie trzyma sie drogi, bez problemu zetrzesz stopki :) *Trójkąt kierownica-stopki-siedzenie jest ok, w razie potrzeby nawet staniesz na stopkach czego w wielu innych cruizerach nie zrobisz bo urwiesz kierownice :) Po dłuższej jeździe jestes nadal świezy i wypoczęty a nawinięte km tylko wydłużają banana na twarzy. *Spalanie w miescie do 7l na trasie przy predkosciach 100-140km.h ponizej 6l (tylko E98 lub verva na 95 pali pół L wiecej) *Sylwetka- zadne zdjecie nie oddaje jego wyglądu :D jest zupełnie inny, indywidualny, nie jak oklepany VTX (sorry) *Chłodzenie podobno w wysokich temperaturach opiera sie na pracy wentylatora chłodnicy ale tu sie nie wypowiem bo jak na razie nie ma takich temp. *Hamulce- przod z dwoma półpływającymi tarczami i 6 tłoczkowymi zaciskami a tył tarcza i zacik dwutłokowy razem przy masie ok 320Kg zatrzymujesz moto jak chcesz i nie ma tu efektu blokowania koła czy cos, przy zbyt mocnym nacisnieciu klamki. Po prostu zacisk dozuje siłe sekwencyjnie. Tu wygrywa jedynie VTX1800 ze swoim równoważnikiem. Jesli zmienie moto to tylko na nowszy model Ogólnie jedynym problemem jest dostępność gadżetów i ich ceny. Edytowane 11 Kwietnia 2009 przez borysj5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszkalisz Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Witam ja sprzedałem xvs 650 i też szykuje się do Kawy ale zastanawiam się nad jedna żeczą ,czy w rocznikach 2003 też występuje plastikowe koło napędowe pompy oleju http://www.vroc.org/faq/jopg/jopg25.jpg bo to jest jakiaś porażka http://www.vroc.org/faq/jopg/jopg27.jpg http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...8752&hl=vn+1500 A co do brania oleju to tym się niemartwie,bo yamaha dragstar tez brała oliwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proszowskij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Witam wszystkich Piszę tu pierwszy raz tak że proszę nie krzyczeć na mnie za byle co. Jestem zamiarem (chyba) kupić wyżej wymieniony motocykl tylko w sumie mało rzeczy o nim można znależć. Raczej wszystko już wyczytałem co mogło być, ale bardziej mnie interesuje jakieś opinie właścicieli takich sprzętów. Ostatnio w Tarnowie był zlot byłem oglądnąć motocykle (jestem z Tarnowa) i mam takie wrażenie ze coś chyba mało ludzi lubi Kawasaki nie wiem jakieś uprzedzenia czy jak a było trochę sprzętu, Może u jednej ręki by zliczył mówię tylko wyłącznie o chopper/cruiser bo taki mnie interesuje tak to tylko same inne VTX, Intrudery, i Drag Stary, a o takim mean strek to możemy w ogóle zapomnieć tak że jakby był tu jakiś forumowicz to może się podzielił swoimi spostrzeżeniami. Pozdrawiam wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek8811 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Powitać. Jestem posiadaczem VN1600MS z 2005r., przejechałem na nim jakieś 10 000mil więc zdążyłem wyrobić sobie jako taką opinie na jego temat. Motocykla tego używam głównie do turystyki ale zdarza mi się pojezdzić czasami trochę ostrzej. Według mnie motocykl o niesamowitym, zadziornym wyglądzie, długi i bardzo niski w porównaniu z innymi power cruiserami, dodam że mam 175 cm wzrostu więc tak niski motocykl ważący niemało bo ok. 300kg staje się nad podziw wygodny w manewrowaniu na postoju czy w korkach. Hamulce najlepsze na świecie, motocykl niemalże staje w miejscu, na normalnej asfaltowej drodze klamkę hamulca można gnieść do oporu, nigdy nie udało mi się zablokować przedniego koła. Zawieszenie przednie rewelacyjne. Kierownica wystarczająco szeroka i na odpowiedniej wysokości, ręce nie bolą nawet po bardzo długich trasach, niektórym ludziom przeszkadza jej wygląd ale ja nie zmieniam bo jest wygodna do montażu systemu GPS (odpowiednia wysokość). Zawieszenie tylne wypada trochę gorzej, chociaż posiada czterostopniową regulację to na wybojach jest trochę za twarde. Siedzenie bardzo wygodne tylko dla kierowcy, jeżeli ktoś chce wozić pasażerkę powinien zmienić na jakieś tuningowe np. Mustanga. Przy ostrzejszej jezdzie każda redukcja biegu daje o sobie znać delikatnym szarpnięciem, a to za sprawą sztywnego przeniesienia napędu wałem kardana, mi osobiści to nie przeszkadza a nawet wywołuje pozytywne emocje. Ostre winkle zbiera niczym rasowy super bike, bez problemu zdziera podnóżki o asfalt, chociaż pierwsze podłoża dotykają pięty kierowcy. To z grubsza tyle, w razie pytań chętnie odpowiem. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proszowskij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 dobra jak już tak troszku rozwinęliśmy już temat to co myślicie o takim czymś: http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=699064686 ja to już oglądałem bo to akurat gość z mojej mieściny ale nie jako kupiec tylko jako przymiarka i mi spasowało tylko wiadomo do wymiany (ściągniecia te gmole bo to robota chałupnicza i szyba, kolor mogłby byc czarny no alleeee) bo mi to się to wykonanie nie podoba tego. Cena jaka jest to widzimy może coś taniej myślę żeby poszła, ale patrząc na te ogłoszenia i chcąc coś kupić z takich sprzętów (nie mówie tylko o Kawasaki) o większej poj. to trzeba mieć też te 22.000 na bide Doradźcie coś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proszowskij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Ale nie bójcie się pobrać tego linka co wyżej z allegro i wypowiedzieć się coś na ten temat każdy jak wrzuci przysłowiowe pięć groszy to dla mnie będzie już jedna złotówka. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siarka Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 witam. no niestety ja Ci nic nie doradzę bo sam takiego sprzęta nie mam :-( ale ... juz od kliku miesięcy właśnie vn1600/2000 chodzi mi po głowie i to bardzo chodzi :-) stylistyka powalająca, osiągi ... wystarczające ... cena do przyjęcia :-) na razie jednak pieszczę swojego vn750 ale w przyszłym roku przyjdzie czas na zmiany :-) pozdrawiam i życzę udanego wyboru, bo wiadomo jak to jest na allegro :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek8811 Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 proszowskij- no i co z tym sprzętem? Kupiłeś coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borysj5 Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Witam ponownie. I teraz ja mam pytanie do innych posiadaczy tej kawy. Wyjezdziłem laczki praktycznie do zera i chce założyc jakis popularny komplet np Diablo Strada 120/70ZR17 F M/C 58W TL+180/55ZR17 M/C 73W TL. Te laczki maja inne niz fabryczne rozmiary ale STARSZNIE korci mnie ta 180 -ka z tyłu bo oryginał wyglada jak w rowerze a 190 juz nie wejdzie. Ktos próbował takiej zmiany ??? Jak sie wtedy zachowa moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLCYK Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Nie powiem ci jaka będzie różnica, bo od początku miałem z tyłu 180. Przelatałem zeszły sezon i według mnie jest naprawdę w pożądku. zakładaj spokojnie i szerokości :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.