zawadał Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Koledzy jak to sie montuje? U olka maja przewody na metry plus do tego końcowki i nie wiem czy samemu to ogarne . Przerabiał ktos temat. Dzieki . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Muszą ci to dorobić na miejscu tzn. uciąć na długość i zacisnąć końcówki. Bo chyba sam się nie będziesz w to bawił? Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 (edytowane) Muszą ci to dorobić na miejscu tzn. uciąć na długość i zacisnąć końcówki. Bo chyba sam się nie będziesz w to bawił? Nie muszą.Jest to bardzo proste.Końcówki są skręcane, dzięki czemu się doskonale trzymają. Używam od dwóch sezonów. Poza tym temat był na forum dosć obszernie rozwinięty. Wymierz przewód i obetnij dość dokładnie(aby oplot Ci się nie rozlazł), rozkręć końcówkę i nakrętkę nałóż na przewód na oplot.Teraz wciskasz końcówki i ustawiasz odpowiednie kąty w stosunku do zacisku i pompy.Jeśli nie ustawisz to przewód będzie się źle układał. Skręcasz mocno ale z wyczuciem. Finito. Edytowane 10 Marca 2010 przez _Monter_ Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulz Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Poza tym temat był na forum dosć obszernie rozwinięty. Siema, możecie wskazać gdzie ten temat był wałkowany bo nie mogę znaleźć. Sam będę musiał zmienić przewody i się zastanawiam czy kombinować czy nie kupić po prostu goodridge'a na allegro widziałem po 250zł do mojego sprzęta, więc nie wiele więcej niż kupowane z metra :) Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Tzn. jest tam jakiś stożek coś w tym stylu? Sorki, ale nie założył bym czegoś takiego do super-sporta! Kilka lat temu zarabiałem końcówki przy butli do nurkowania. Robili mi to w dziale wysokich ciśnień na kopalni. Przewód oplot końcówki zaciskane w specjalnej maszynie. Fakt że ciśnienie w tej zabawie konkretne bo nawet 250-300 bar. W układzie hamulcowym około 100 bar. Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 (edytowane) Tak, tam jest stożek na końcówce i mosiężna tulejka. Przewód najlepiej obcinać bardzo cienką tarczą na szlifierce owijając wcześniej przewód taśmą izolacyjną. Sama nakretkę tez najlepiej załozyć wcześniej by potem nie "rozczapiżyć" oplotu. Tylejka mosiężna musi wejść pomiędzy oplot a teflonowy rdzeń przewodu. Uwaga zeby żaden włosek oplotu nie podszedł pod tulejkę. Cisnienie w motocyklowych układach hamulcowych nie przekracza 30 barów. Edytowane 10 Marca 2010 przez theodor. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alfa164 Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 A nie prościej, podejść, do jakiejkolwiek firmy, specjalizującej się w przewodach wysoko-ciśnieniowych? U nich taka usługa kosztuje ok. 40zł/mb w oplocie czarnym, tzn, oplot wewnątrz, na zewnątrz guma.wraz z końcówkami? Lub 50-60 z oplotem stalowym na zewnątrz, też z końcówkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Może i prościej, ale to nie jest odpowiedź na pytanie autora tematu... Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Teraz zawadał ma mętlik w głowie, ale składak ma fajny! :biggrin: :biggrin: :biggrin: Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik64 Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 (edytowane) Wymieniałem przewód i końcówki w swoim moto, a to dlatego, że założyłem wyższą, turystyczną kierownicę i standartowy przewód był za krótki. Zakupiłem na allegro przewód Goodridge'a i kątowe końcówki 15' do samodzielnego złożenia. Wraz z końcówkami otrzymujesz instrukcję montażu. Ważne aby zachować czystość i precyzję montażu. Układ funkcjonuje drugi sezon i jest ok. Zmniejszył się skok klamki, ponieważ przewód w oplocie stalowym nie puchnie. Tak jak napisał ,,monter'' ułóż przewód i dopiero skręcaj końcówki tak, aby wężyk w czasie pracy zawieszenia nie załamywał się, bądź dziwnie nie zwijał się. Jeżeli kupisz przewód w stalowym oplocie i w dodatkowej ochronnej koszulce, to musisz usunąć koszulkę na długości około 3cm od końców wężyka, bo nie założysz na wężyk nakrętek skręcających. Usuniesz koszulkę z oplotu ostrym nożem do tapet i po obcięciu dookólnym, potem wzdłużnym zdejmiesz zbędny płaszcz. Na oplot zakładasz nakrętkę, pomiędzy oplot a rurkę teflonową mosiężną tulejkę, w rurkę teflonową wciskasz końcówkę, całość skręcasz mocno, ale z wyczuciem żeby nie złamać/zgiąć stalowej rurki końcówki. Koniecznie załóż nowe podkładki pomiędzy końcówkami a śrubą drążoną i obudową pompy, a także obudową zacisku(4szt. fi 10), bo na starych, ułożonych pod inne płaszczyzny może cieknąć. Ot, wsio. Pozdrawiam! Edytowane 10 Marca 2010 przez robik64 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zawadał Opublikowano 11 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Dzieki koledzy za obszerna odpowiedz. Czyli da rade to zrobic a w razie jak pierdzielnie to sie nie martwie bo to do hb ma byc na tył , a jak sie sprawdzi to i przod wymienie bo gumowy jakis hampel. Pozdro. :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike.kir Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 Nie chciałem zakładać nowego tematu do jednego pytania a temat w sumie pasuje. Chcę założyć do Suzuki GSX 1100 przewody w oplocie. Problem jest tego typu, że mam rozdzielacz - od pompy idzie jeden przewód, później jest dzielone to na dwa do obu zacisków. Czy można założyć przewody bezpośrednie idące od pompy do zacisków? Przy pompie dać podwójną śrubę na obie końcówki. Kwestia jest taka, że dwa nawet dłuższe przewody są tańsze niż trzy krótsze.Dzięki za odpowiedź :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 Tak, można. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike.kir Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 Dzięki za info :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.