Skocz do zawartości

soulz

Forumowicze
  • Postów

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O soulz

  • Urodziny 10/17/1979

Osobiste

  • Motocykl
    Bandit 1200s
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    392008
  • Strona www
    http://www.tranda.eu

Informacje profilowe

  • Skąd
    Białystok

Osiągnięcia soulz

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. U mnie zwykła nie zostawiła śladu na ogniwie, a sworzeń w zakuwarce się wygiął... wolę utrudnić sobie życie i zakuć łańcuch :)
  2. Dokładnie widać końcówkę, będę mógł sobie taką dorobić do tej zakuwarki i jazda :) Dzięki
  3. Wiem o czym mówisz, ale nie do końca o to chodzi. Niżej fotka gdzie widać (na górze) mój typ ogniwa. Szukam czym zakuć takie ogniwo, bo na pewno nie tą zakuwarką co mam.
  4. Hmm, Tu masz linka do instrukcji zakuwarki którą mam, podobna do tej z Twojej fotki, ale zakuwać należy grubym pinem z ang. riveter. Nie mam kilku takich prostokątnych końcówek jak na fotce. Riveter (bolec) jest dobry do zakucia sworzni wydrążonych bo na moim pełnym się zgiął a na sworzniu śladu nie ma :) Gdzieś znalazłem że aby zakuć sworznie pełne w zapince trzeba używać końcówki wklęsłej lub w przekroju patrząc coś takiego: |_____/\_____| w skośne wycięcie wchodzi pin i to zagina jego brzegi. Ktoś dorabiał, widział takie końcówki? EDIT: Tutaj widać dokładnie że ten zestaw jest do pinów drążonych.
  5. WItam, Mam problem z zakuciem łańcucha. Otóż wiem, że są dwa możliwe typy zapinek z wydrążonymi sworzniami (jak w DID) i takie z pełnymi (jak w EK). I tu pytanie, czego użyć żeby zakuć ten z pełnymi pinami? Dodam że mam zakuwarkę do sworzni wydrążonych ale nie daje rady zakuć tym sworzni pełnych w zapince. Można coś dorobić, jak ma wyglądać końcówka do tego typu zakuwania? Pozdrawiam soulz
  6. Hej, mogę też prosić fotkę, będę zakuwał i potrzebuję zrobić do zakuwarki końcówkę
  7. Siema, Ja obecnie mam MIO 500 i jest ok i w aucie i na moto. Wcześniej miałem Lark'a ale po jeździe po Włoszech chyba mu się przypalił procesor od upału i słońca (włożony był w tankbag'u i przy +35 w cieniu rozgrzewał się tak, że nie dawało się go utrzymać w ręku) :) Podłączone gniazdo zapalniczki raczej wpływu na aku nie ma, bynajmniej nie zauważyłem. Do MIO dokupiłem sobie taką sakiewkę do mocowania na kierownicy, w tym roku test jak się sprawdzi :) GiVI s850
  8. Siema, możecie wskazać gdzie ten temat był wałkowany bo nie mogę znaleźć. Sam będę musiał zmienić przewody i się zastanawiam czy kombinować czy nie kupić po prostu goodridge'a na allegro widziałem po 250zł do mojego sprzęta, więc nie wiele więcej niż kupowane z metra :) Pozdr.
  9. soulz

    Dolomity, - Stelvio itp

    Witam, Za często się tu nie udzielam ale coś napiszę :) Rok temu byłem z bratem w tamtych rejonach. Wcześniej przejechaliśmy też Grossglockner'a (chyba 20e za wjazd), ale stelvio lepsze i darmowe :) Może to też pogoda, bo na Grossglocknerze dorwało nas oberwanie chmury, że z butów trzeba było wodę wylewać po zjeździe z przełęczy w ulewie :) Jeździliśmy z namiotem i nocowaliśmy tylko na kempingach. Poszukać ich można na www.eurocampings.pl Wybieraliśmy przeważnie te "lepsze", chociaż większość jest na wysokim poziomie. Ceny kształtowały się od 25-40e za zestaw 2xmoto + 2xpersona + 1xnamiot. Najdrożej w okolicy jez. Garda, Wenecji, trochę taniej w dolomitach w okolicy stelvio. Trasę robiliśmy właśnie w sierpniu mimo to bez rezerwacji miejsca zawsze były dostępne. Dla zachęty parę fotek: :) stelvio-grossglocner1 wjazd na Grossglockner stelvio-grossglocner2 biker's nest stelvio-grossglocner3 stelvio-grossglocner4 droga na Stelvio, jak widać jest niedziela ;d stelvio-grossglocner5 stelvio-grossglocner6 Stelvio stelvio-grossglocner10 stelvio-grossglocner7 stelvio-grossglocner8 stelvio-grossglocner9 po zjechaniu ze Stelvio od strony Bormio, przypadkiem znaleźliśmy fajną przełęcz, dzika wąska droga i jeszcze bardziej strona i kręta jak Stelvio :) Kończąc to miejsce bardzo godne zobaczenia. Planujemy tam wrócić w niedługim czasie. Warto też jeździć zmieniając plan w miejsca które akurat znajdziemy :) Może za rok, bo w tym roku dzika Szkocja czeka ;P
  10. witam. ja osobiście mam coś takiego: zbroja super shield Wykonanie bardzo dobre, siatka nie jak w utice tylko jak w alpinestars (duże oczka) Bardzo fajnie się lata w tym nawet ostatnio jak jest w cieniu +30stC :icon_question:
  11. podciągne temat w górę :icon_twisted:. Widzę że nikt o zbroi mttr nic nie mówi, mam więc kolejne pytanie. Czy ktoś używał i wie coś o jakości zbroi super shield nb-9 link teraz w dobrej promocji w louisie pozdrawiam soulz
  12. spoko, o zbroi utiki troche czytałem, a czy ktoś używa mttr? na fotkach jakoś solidniej wygląda. ps. kurteczkę mam na chlodniejsze dni i jest fajna (rukka) :icon_mrgreen:
  13. witam. w ferworze przygotowań do śmigania, zastanawiam się w czym jeździć latem (kurtka, czy coś innego)? zastanawiam się nad kupnem buzera na siatce, ponieważ ceny kurteczek na lato są raczej wysokie. ktoś może używa mttr, utiki czy czegoś innego z podobnej "półki cenowej".
  14. fabrycznie w roczniku 93 są 135, dławi o 12KM, do oddławienia trzeba jeszcze przestawić zapinkę na iglicy o jeden rowek na 3 i zmienić lub wyfrezować pokrywki gaźników. jak się okazało mimo że mój bike ma w papierach 34KM to jest odblokowany, wczoraj rozkręciłem gaźniki i sprawdziłem :) pozdr
  15. dzięki za podpowiedź, szukając na stronie larssona nie znalazłem ale spróbuję jak radzisz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...