Alkad Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 Witam. Mam problem z moim nowo nabytym motocyklem. Jest to Honda vfr 750 rc24 z 86r. Gdy odpalam vfr pierwszy raz w jakimś dniu i jade gdzieś np. 30km cigłej jazdy bez gaszenia to chodzi elegancko nic nie przerywa ani nic. Gdy zgasze go na powiedzmy godzine i ponownie odpale to w czasie jazdy już przerywa, szarpie i w ogóle tak jakby mu czegoś brakowało. Wymieniłem świece ale dalej to samo. Co to może być ? Pozdrawiam.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 a jak odpalasz pierwszy raz w danym dniu, przed wyjechaniem to wtedy jak robisz te załózmy pierwsze 30km to nic się nie dzieje? dopiero jak zgasisz i odpalisz ponownie? napisz więcej szczegółów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 a jak odpalasz pierwszy raz w danym dniu, przed wyjechaniem to wtedy jak robisz te załózmy pierwsze 30km to nic się nie dzieje? dopiero jak zgasisz i odpalisz ponownie? napisz więcej szczegółów. Chyba nie przeczytałeś co on napisał. :bigrazz: Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alkad Opublikowano 7 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Wiecej powiem tyle ze wymienione świece, akumulator, gaźniki regulowane 4 tys km temu. Zaworów poprzedni właściciel nie ruszał aż 4 lata. To może być to ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Wiecej powiem tyle ze wymienione świece, akumulator, gaźniki regulowane 4 tys km temu. Zaworów poprzedni właściciel nie ruszał aż 4 lata. To może być to ? Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. Teraz tylko sprawdzić luzy zaworowe. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alkad Opublikowano 7 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Ale jak mam rozumiec to że dopiero podczas drugie odpalenia tak sie dzieje ? Na postoju sie nie chłodzi, materiał sie rozszerza i luzy zaworowe sie zmieniaja ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alkad Opublikowano 24 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Witam. Miałem juz tutaj na forum temat załozony kilka tygodni temu, ale juz go znaleść nie mogę wiec zakładam nowy. Mam od niedawna Honde vfr 750 z 1986r. Sprawa wygląda tak że gdy sie moto dobrze nagrzeje, powiedzmy po przejechaniu 40km to zaczyna przerywac. Tak jakby mu czegoś brakowało albo cos, nie mam pojęcia co go może boleć... Wymieniłem świece, akumulator, ustawiane były luzy zaworowe, czyszczone i synchronizowane gaźniki. A moto jak przerywało tak przerywa. Nie jest to przerwanie typu ciagnie a nagle buuuuu... tylko szarpie podczas przyśpieszania w praktycznie każdym zakresie obrotów... Licze na pomoc... Pozdrawiam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 (edytowane) Tak przy okazji sprawdzałes, jakie ładowanie jest jak wymieniałeś akumulator? Pompe paliwa moznaby też sprawdzić. Edit, ok teraz czytałem ten drugi temat. Wiec po regulacji zaworów nadal to samo sie działo? Edytowane 24 Marca 2010 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alkad Opublikowano 24 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Po regulacji chodzi troche ciszej, ale dalej jest to samo przerywa i przerywa i juz siły nie mam do niej... Ładowania nie sprawdzałem, ale pompa paliwa "sika" ładnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Wyglada to jakby jakis element elektroniki, lub cewka po nagrzaniu sie mial klopoty. Jedyny problem zeby dojsc, ktory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Najprosciej przez podmiane elementow na pewne sprawne.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alkad Opublikowano 26 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Trzeba miec najpierw te części na podmiane, da sie jakoś posprawdzac która cewka nadaje sie do wymiany ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.