rispekt Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 I tu jest właśnie albo/albo. Jeśli chce się jeździć kąśliwie i agresywnie - dwusów, jeśli idziemy w strone przeprawówek, cięższego terenu i technicznie trudniejszych spraw to czteropak. Co do KTMa to 400, którą do niedawna miałem (oprócz nerwowości przedniej zawiechy spowodowanej pewnie złym zestrojeniem) spisywała się naprawdę dobrze. Natomiast to co daje mi nowa ćwiartka to naprawdę paluszki lizać. Tak przyjaznego i sprawnego moto wcześniej nie ujeżdzałem. Przed zakupem powiedziałem sobie: to bedzie loteria i mogę żałować ale zaryzykuję (w końcu to wyszydzana 250 4t). A teraz ruszając w teren mam uczucie, że mogę wiecej niż kiedykolwiek. Jest pięknie :crossy: :flesje: . Z dwusuwów brałbym teraz 200 (KTMa bo wyboru nie ma i fajnie :wink: ), 300 odpada, nie lubię monstrów bo w większości przypadków bardziej wiążą ręce niż dodają możliwości :bigrazz: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Trzeba się nauczyś jeździć setką, jak setką będziesz wymiatał to już na wszystkim pojedziesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Prawda jest taka że KTM na dzień dzisiejszy przoduje w offroad. W enduro już od dawna, crossówki dopiero niedawno wskoczyły na szczyt. Jeździłem wieloma motocyklami ale KTM naprawdę wyróżnia się z tłumu i nawet amator jest w stanie wyczuć tę różnicę. To raczej ludzie sprawiają że KTM wygrywa gdzieś tam. Motocykl sam nie jedzie przecież Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 To raczej ludzie sprawiają że KTM wygrywa gdzieś tam. Motocykl sam nie jedzie przecież No nie do końca tak jest. W sportach motorowych dużo zależy od pojazdu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 a do tego trzeba dodać zaplecze technologiczne i wkład w sporty offroadowe przez pomarańczowych Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 ...i zaplecze finansowe indyjskiego wspolnika http://www.bikers.pl/aktualnosci,0,81,987,...daje_akcje.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rispekt Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Trzeba się nauczyś jeździć setką, jak setką będziesz wymiatał to już na wszystkim pojedziesz. Jesli komentowałes mój post to dodam, że wszystkie pojemności ogarniam bo żadna to filozofia, jedynie kwestia na czym najlepiej się czuję :). Przypuszczam, że ze wszystkimi tak jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Post nie był skierowany tylko do ciebie ale do wszystkich. Jestem ciekaw czy ciężki technicznie podjazd wyjechałbyś tak samo na setce i np. na 530-tce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 a do tego trzeba dodać zaplecze technologiczne i wkład w sporty offroadowe przez pomarańczowych A zaplecze to ludzie ;) Po prostu całość mają dobrą, motocykle dobre (choć nie uważam że bezkonkurencyjne i najlepsze) zawodników też dobrych, mechaników i szefów także i to składa się na sukcesy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rispekt Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Post nie był skierowany tylko do ciebie ale do wszystkich. Jestem ciekaw czy ciężki technicznie podjazd wyjechałbyś tak samo na setce i np. na 530-tce. Odpowiem jednym słowem - nie. Teraz odpowiedz Ty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 ...i zaplecze finansowe indyjskiego wspolnika http://www.bikers.pl/aktualnosci,0,81,987,...daje_akcje.html A całym problemom finansowym winny jest x-bow który naciągnął ktm na olbrzymie straty a także zacinające się hamulce super duka która spowodowały sporą liczbę wypadków i teraz wytaczane są procesy przeciwko firmie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Odpowiem jednym słowem - nie. Teraz odpowiedz Ty. Skoro mówisz "nie" to nie pisz, że wszystkie pojemności ogarniasz bo to bzdura. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Skoro mówisz "nie" to nie pisz, że wszystkie pojemności ogarniasz bo to bzdura. pojemności ogarnia nawet do 3 litrów ale z masa jest gorzej :D Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rispekt Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 (edytowane) Skoro mówisz "nie" to nie pisz, że wszystkie pojemności ogarniasz bo to bzdura. A z resztą... niechaj tak zostanie :bigrazz: . :crossy: Edytowane 4 Marca 2010 przez rispekt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.