Skocz do zawartości

EXC 300 i EXC 250


Rekomendowane odpowiedzi

I tu jest właśnie albo/albo. Jeśli chce się jeździć kąśliwie i agresywnie - dwusów, jeśli idziemy w strone przeprawówek, cięższego terenu i technicznie trudniejszych spraw to czteropak. Co do KTMa to 400, którą do niedawna miałem (oprócz nerwowości przedniej zawiechy spowodowanej pewnie złym zestrojeniem) spisywała się naprawdę dobrze. Natomiast to co daje mi nowa ćwiartka to naprawdę paluszki lizać. Tak przyjaznego i sprawnego moto wcześniej nie ujeżdzałem. Przed zakupem powiedziałem sobie: to bedzie loteria i mogę żałować ale zaryzykuję (w końcu to wyszydzana 250 4t). A teraz ruszając w teren mam uczucie, że mogę wiecej niż kiedykolwiek. Jest pięknie :crossy: :flesje: .

Z dwusuwów brałbym teraz 200 (KTMa bo wyboru nie ma i fajnie :wink: ), 300 odpada, nie lubię monstrów bo w większości przypadków bardziej wiążą ręce niż dodają możliwości :bigrazz: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda jest taka że KTM na dzień dzisiejszy przoduje w offroad. W enduro już od dawna, crossówki dopiero niedawno wskoczyły na szczyt. Jeździłem wieloma motocyklami ale KTM naprawdę wyróżnia się z tłumu i nawet amator jest w stanie wyczuć tę różnicę.

To raczej ludzie sprawiają że KTM wygrywa gdzieś tam. Motocykl sam nie jedzie przecież

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba się nauczyś jeździć setką, jak setką będziesz wymiatał to już na wszystkim pojedziesz.

Jesli komentowałes mój post to dodam, że wszystkie pojemności ogarniam bo żadna to filozofia, jedynie kwestia na czym najlepiej się czuję :). Przypuszczam, że ze wszystkimi tak jest.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a do tego trzeba dodać zaplecze technologiczne i wkład w sporty offroadowe przez pomarańczowych

A zaplecze to ludzie ;) Po prostu całość mają dobrą, motocykle dobre (choć nie uważam że bezkonkurencyjne i najlepsze) zawodników też dobrych, mechaników i szefów także i to składa się na sukcesy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Post nie był skierowany tylko do ciebie ale do wszystkich. Jestem ciekaw czy ciężki technicznie podjazd wyjechałbyś tak samo na setce i np. na 530-tce.

Odpowiem jednym słowem - nie. Teraz odpowiedz Ty.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...i zaplecze finansowe indyjskiego wspolnika

http://www.bikers.pl/aktualnosci,0,81,987,...daje_akcje.html

A całym problemom finansowym winny jest x-bow który naciągnął ktm na olbrzymie straty a także zacinające się hamulce super duka która spowodowały sporą liczbę wypadków i teraz wytaczane są procesy przeciwko firmie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...