Skocz do zawartości

kawasaki vn 750 86 rok nie pali


Rekomendowane odpowiedzi

Panowie !Rozrząd sprawdzony ,zawory działają. Zapłon nie ruszany ale był ok podkładki nie brakuje a aku podładowany!Silnik dzisiaj był wyjęty i na stole kręcony rozrusznikiem.Po wkręceniu swiec kręci słabo a bez zapinkala! Jutro włoże silnik i sprubuje podłączyć większy aku może to cos da! :banghead: :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:biggrin: :biggrin: Panowie zapalił!!!!!!!!!!!Okazało się że ma lewe powietrze na gażniku !!!!!!Po 20 minutach parskania i strzelania załapał!Teraz tylko poskładać reszte i w drogę :crossy: :notworthy: :notworthy: Dziękuje za wszelkie porady !Silnik wyjmowałem dwa razy z ramy i sprawdzałem rozrządy i reszte ale dzięki temu mam pojęcie co i jak w maleństwie gra!Jeszcze raz dziękuje za wszelkie podpowiedzi i do zobaczenia na drogach!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pokręceniu przez dobre 20 minut zaczoł krencić normalnie ale tylko na pełnym aku.Taki urok vn 750 że pali tylko jak ma dobre prondy.Mam takie pytanie jak regulatory rozrządu są odpowietrzone to jak zalałem je naftą to czy mają sie same napełnić olejem czy trzeba je było samemu napełnić?Jak zapalił to pracują docyć głosno,czy potrzymać go na 3000 przez pare minut i się ureguluje?Czy niestety cos spaprałem :banghead: Jak je oprużniałem to nie chciały siąsć i pomogłem im za pomocą wkręcenia w imadło z plastikowymi podkładkami aby ich nie uszkodzić .Potem napełniłem naftą jak pisało w manualu i mam obawy że to jest przyczyną głosnej pracy zaworów .Po scisnięciu pracowały dosyć letko i jak je sciskałem ponownie to nafta wypływała przez boczny otworek ,ten sam co olej wypływał.A co do rozrusznika wymieniłem jeszcze kabel główny pomiędzy aku i rozrusznikiem przeczyczysciłem wszystkie styki jakie znalazłem w instalacji i zaczoł kręcić lepiej!

Edytowane przez tomasz wloch
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli na krecenie rozrusznikiem wplywu nie mialo zadne uszkodzenie tylko zaniedbana instalacja rozrusznika, a trudnosc z zapalaniem powodowalo lewe powietrze. W starszych sprzetach zawsze trzeba zaczac od sprawdzenia instalacji, bo wbrew pozorom zuzywa sie jak wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli na krecenie rozrusznikiem wplywu nie mialo zadne uszkodzenie tylko zaniedbana instalacja rozrusznika, a trudnosc z zapalaniem powodowalo lewe powietrze. W starszych sprzetach zawsze trzeba zaczac od sprawdzenia instalacji, bo wbrew pozorom zuzywa sie jak wszystko.

Swięta racja ale teraz mam nowy problem pali na raz tylko na jeden cylinder drugi czyli przedni milczy jak zaklęty tylko czasem strzeli dosyć głosno! Ma paliwo lewego powietrza raczej nie dostaje.Iskre ma swiece nowe zmienione dwa razy wszystkie!A mimo to przedni cylinder nie chce zapalić !Zapalił tylko pare razy na początku a potem echo :eek: Prubowałem rozjeżdzić ale to nic nie dało.Przedni cylinder nawet podczas jazdy milczy ! :eek: :eek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem masz źle złożony rozrząd , znaki to jedno, a kolejność zapłonów to drugie, masz serwisówkę więc sprawdź , powinno być to dość dokładnie opisane.

 

Mniej więcej wygląda to tak :

Ustawiasz przedni cylinder w GMP w pozycji zapłonu , nie " przejścia "

Przekręcasz o odpowiedni kąt wałem do GMP tylnego cylindra i patrzysz co występuje zapłon czy " przejście "

 

Serwisówka powie ci co być powinno :)

 

Pozdrawiam

Edytowane przez szparag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolege ale mam jedno pytanie co to jest przejscie?W vn ustawiasz rozrząd na przednim cylindrze i obracasz silnik na drugą strone i ustawiasz rozrząd na tylnim oczywiscie na znakach ,ale tego nie da się żle zrobić. A Ty mówisz że może mam cos żle ok nie przecze ale w serwisówce nic nie pisze o obruceniu wałem pomiędzy ustawianiem na jednym cylindrze a drugim cylindrem?Jeżeli jest inaczej to nic z tego nie wiem!! :eek:Tylko tylko że wał przesówasz na odpowiedni znak na wale zależnie od cylindra którego ustawiasz!

Edytowane przez tomasz wloch
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

tzw przejście jest wtedy gdy kończy się cykl wydechu, a zaczyna ssania.

 

w 4t wałki rozrządu kręcą się 2 x wolniej niż wał :)

 

Widzę, że kłaniają się podstawy pracy 4T, więc tym bardziej radzę to sprawdzić.

 

Uwierz mi, że da się to źle poskładać i często poprawiam tak poskładane rozrządy.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez szparag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pokręceniu przez dobre 20 minut zaczoł krencić normalnie ale tylko na pełnym aku.Taki urok vn 750 że pali tylko jak ma dobre prondy.Mam takie pytanie jak regulatory rozrządu są odpowietrzone to jak zalałem je naftą to czy mają sie same napełnić olejem czy trzeba je było samemu napełnić?Jak zapalił to pracują docyć głosno,czy potrzymać go na 3000 przez pare minut i się ureguluje?Czy niestety cos spaprałem :banghead: Jak je oprużniałem to nie chciały siąsć i pomogłem im za pomocą wkręcenia w imadło z plastikowymi podkładkami aby ich nie uszkodzić .Potem napełniłem naftą jak pisało w manualu i mam obawy że to jest przyczyną głosnej pracy zaworów .Po scisnięciu pracowały dosyć letko i jak je sciskałem ponownie to nafta wypływała przez boczny otworek ,ten sam co olej wypływał.A co do rozrusznika wymieniłem jeszcze kabel główny pomiędzy aku i rozrusznikiem przeczyczysciłem wszystkie styki jakie znalazłem w instalacji i zaczoł kręcić lepiej!

Ściskałeś hydrauliczne popychacze w imadle i teraz oczekujesz aby silnik pracował równo i cicho?

Zostawiłeś naftę w nich?

Gratuluję pomysłowości.

Jeżeli masz prawidłowo poskładany rozrząd to należy zamontować nowe popychacze i silnik powinien palić od pierwszego.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ściskałeś hydrauliczne popychacze w imadle i teraz oczekujesz aby silnik pracował równo i cicho?

Zostawiłeś naftę w nich?

Gratuluję pomysłowości.

Jeżeli masz prawidłowo poskładany rozrząd to należy zamontować nowe popychacze i silnik powinien palić od pierwszego.

 

Witam Pana Piotra a gdzie moge zakupić te popychacze?Można na allegro dorwać używki ale jak je sprawdzić ? Tak zostawiłem naftę w srodku :banghead: Po scisnięciu pracowały dosć miękko i za każdym razem wypływała z nich nafta :banghead: Tylni cylinder pracuje ładnie i cicho a przedni ni huhu :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Pana Piotra a gdzie moge zakupić te popychacze?Można na allegro dorwać używki ale jak je sprawdzić ? Tak zostawiłem naftę w srodku :banghead: Po scisnięciu pracowały dosć miękko i za każdym razem wypływała z nich nafta :banghead: Tylni cylinder pracuje ładnie i cicho a przedni ni huhu :banghead:

Można i na allegro oby tylko były sprawne.

Zanurzyć cały w oleju silnikowym i kilka razy ścisnąć w palcach- jeżeli nie będzie się cofał to zamontować w głowicy.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...