Skocz do zawartości

wlochaty82

Forumowicze
  • Postów

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O wlochaty82

  • Urodziny 08/27/1982

Osobiste

  • Motocykl
    honda CX-500
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    3786101

Informacje profilowe

  • Skąd
    stalowa wola

Osiągnięcia wlochaty82

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Zlot dobry, ale organizatorzy zawalili,ochrona dała ciała... znowu miejscowi złodzieje grasowali, (już w tamtym roku zginęło parę rzeczy z namiotów),a teraz mapnik, ciuchy,aparat i nie wiadomo co jeszcze,kilkanaście namiotów przegrzebanych.Jak organizatorzy nie wyjaśnią sprawy to ostatni raz tam byliśmy.
  2. http://motoallegro.pl/show_item.php?item=2191842633 cena 4400zł tel.508 685 747
  3. a spróbuj wymienic płytke z innego zaworu,moze uda ci sie utrafic że beda srednie zalecane luzy,lepszy wiekszy niz zamały, j/w piszą
  4. znalazłem gościa elektryka,dorobił nowe cewki,zamontowałem i już po kłopocie, moto smiga elegancko
  5. ja sie tez borykałem,mam podobny problem z honda cx,moja rada,jak masz schemat to sprawdz dokładnie czy dochodzi zasilanie do modułu,czy modół jest zasilany z akumlatora?jesli tak,to sprawdz w czasie krecenia rozrusznikiem,jaki prąd dochodzi do modułu,mogą byc spadki napiecia, a moze masz zapłon w oddzielnym układzie ,jak u mnie i jest on zasilany cewkami gdzies z alternatora,i one poprostu nieładuja pradu do modułu,albo za mały
  6. tak więc poszukałem,popytałem,pomierzyłem i rozkreciłem silnik,cewki ładujace moduł (2 szt) dają za małe napiecie,opory ich są też mocno zanizone,jedna ściagnołem ,drugiej narazie nie,trzeba je wymienic,albo przewinąc.więc poszukuje nowych lub kogoś kro to przewinie,jak bede miał dobre już to mam nadzieje że i moduł tez bedzie sprawny . ps.ma ktoś moze takie cewki??
  7. sprawdz ciśnienie w cylindrach,czy rozrzad jest dobrze złozony,czy zawory pracyją wszystkie,czy zapłon jest dobrze (w odpowiednim momencie),no z tą baterią to podepnij jakaś mocną samochodówke,albo pchaj moto,aż zapali
  8. to jest schemat mojej instalacji link do instalacji cx
  9. witam miłośników dwóch kółek mam problem z moja hondą CX-500 1982r,ponieważ postoi parę dni i nie chce zapalić z rozrusznika,kreci,kreci,bateria zdechnie a nie zapali,a jak ja pchnie(brak kopnika) to po metrze pali. Wymieniłem świece,lecz zauważyłem że iskra jest bardzo słaba,jesli motor pochodzi i się nagrzeje to pali potem bez problemu,najgorzej jak postoji pare dni,choc akumulator jest sprawny nie chce zapalić. Paliwo dochodzi napewno,cewki mam nie orginalne,to juz minus,lecz zamieniając od orginała dalej tak samo,wiem,że gazniki tak maja,że po dłuzszym postoju ciezko pali. Wiem,że rozrusznik niema wpływ w hondzie cx500 na zapłon,który jest osobno zasilany .Na instalacji całej pozakładałem nowe wsówki,stare posniedziałe wywaliłem,wyrzuciłem też alarm,który zamontował poprzedni własciciel,instalacja miała sporo punktów na których ginoł prąd,schemat i troche czsu zeszło zanim doszedłem w tych przeróbkach i kombinacjach.Napewno to pomogło,wreszcie widać iskrę: -na 1 cylindrze bardzo dobra (wreszcie), -na 2 słaba,czasem niewidoczna . Zamieniałem,sprawdzałem cewki,sa ok z modułu wychodza 2 kable na jedna i druga cewke, z tego jednego daje słaba iskre,czyli MODUŁ CDI chyba? gdybym wiedział jakie kolory kabli wychodzą z poszczególnych impulsatorów,spróbował bym je zamienić wtedy było by jasne jesli iskra mocna zmieni cylinder no CDI impulsator ?niebardzo? Niechce nadarmo dzec silnika by patrzec na impulsatory,prad do modyłu dochodzi,bo on rozdziela go na 2 cewki.słyszałem też cos o zastosowaniu modułu z poloneza GL118(ale ponoc do 6000 obr/min by chodziło,a gdzie tu drugie 6),było by taniej,bo za uzywany hondy ze 200zł trzeba by dac,a gwarancji niema. Wiec co tu robic: moduł wymienic na orginalny do cx-a kombinowac z tym od poloneza moze to impulsator,albo jakies cewki tam co moge posprawdzac? u mnie jest jeden modół
×
×
  • Dodaj nową pozycję...