wlochaty82 Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 sprawdz ciśnienie w cylindrach,czy rozrzad jest dobrze złozony,czy zawory pracyją wszystkie,czy zapłon jest dobrze (w odpowiednim momencie),no z tą baterią to podepnij jakaś mocną samochodówke,albo pchaj moto,aż zapali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz wloch Opublikowano 2 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Panowie !Rozrząd sprawdzony ,zawory działają. Zapłon nie ruszany ale był ok podkładki nie brakuje a aku podładowany!Silnik dzisiaj był wyjęty i na stole kręcony rozrusznikiem.Po wkręceniu swiec kręci słabo a bez zapinkala! Jutro włoże silnik i sprubuje podłączyć większy aku może to cos da! :banghead: :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz wloch Opublikowano 5 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 :biggrin: :biggrin: Panowie zapalił!!!!!!!!!!!Okazało się że ma lewe powietrze na gażniku !!!!!!Po 20 minutach parskania i strzelania załapał!Teraz tylko poskładać reszte i w drogę :crossy: :notworthy: :notworthy: Dziękuje za wszelkie porady !Silnik wyjmowałem dwa razy z ramy i sprawdzałem rozrządy i reszte ale dzięki temu mam pojęcie co i jak w maleństwie gra!Jeszcze raz dziękuje za wszelkie podpowiedzi i do zobaczenia na drogach! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 Okazało się że ma lewe powietrze na gażniku !!!!!! i jak to sie ma to problemow z kręceniem rozrusznikiem??? Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz wloch Opublikowano 6 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 (edytowane) Po pokręceniu przez dobre 20 minut zaczoł krencić normalnie ale tylko na pełnym aku.Taki urok vn 750 że pali tylko jak ma dobre prondy.Mam takie pytanie jak regulatory rozrządu są odpowietrzone to jak zalałem je naftą to czy mają sie same napełnić olejem czy trzeba je było samemu napełnić?Jak zapalił to pracują docyć głosno,czy potrzymać go na 3000 przez pare minut i się ureguluje?Czy niestety cos spaprałem :banghead: Jak je oprużniałem to nie chciały siąsć i pomogłem im za pomocą wkręcenia w imadło z plastikowymi podkładkami aby ich nie uszkodzić .Potem napełniłem naftą jak pisało w manualu i mam obawy że to jest przyczyną głosnej pracy zaworów .Po scisnięciu pracowały dosyć letko i jak je sciskałem ponownie to nafta wypływała przez boczny otworek ,ten sam co olej wypływał.A co do rozrusznika wymieniłem jeszcze kabel główny pomiędzy aku i rozrusznikiem przeczyczysciłem wszystkie styki jakie znalazłem w instalacji i zaczoł kręcić lepiej! Edytowane 6 Marca 2010 przez tomasz wloch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 Czyli na krecenie rozrusznikiem wplywu nie mialo zadne uszkodzenie tylko zaniedbana instalacja rozrusznika, a trudnosc z zapalaniem powodowalo lewe powietrze. W starszych sprzetach zawsze trzeba zaczac od sprawdzenia instalacji, bo wbrew pozorom zuzywa sie jak wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz wloch Opublikowano 6 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 Czyli na krecenie rozrusznikiem wplywu nie mialo zadne uszkodzenie tylko zaniedbana instalacja rozrusznika, a trudnosc z zapalaniem powodowalo lewe powietrze. W starszych sprzetach zawsze trzeba zaczac od sprawdzenia instalacji, bo wbrew pozorom zuzywa sie jak wszystko. Swięta racja ale teraz mam nowy problem pali na raz tylko na jeden cylinder drugi czyli przedni milczy jak zaklęty tylko czasem strzeli dosyć głosno! Ma paliwo lewego powietrza raczej nie dostaje.Iskre ma swiece nowe zmienione dwa razy wszystkie!A mimo to przedni cylinder nie chce zapalić !Zapalił tylko pare razy na początku a potem echo :eek: Prubowałem rozjeżdzić ale to nic nie dało.Przedni cylinder nawet podczas jazdy milczy ! :eek: :eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Oj, na jednym to byś nie pojechał. Musi pracować, tylko co któryś suw, kolektor kompletnie zimny? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz wloch Opublikowano 7 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Jedzie na jednym ale to nie można nazwać jazdą,bo na 1 i 2 tylko i start to menczarnia!Przedni nie pali wcale bo kolanko przednie możesz trzymać non stop i jest tylko letnie!? :banghead: :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szparag Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 (edytowane) Moim zdaniem masz źle złożony rozrząd , znaki to jedno, a kolejność zapłonów to drugie, masz serwisówkę więc sprawdź , powinno być to dość dokładnie opisane. Mniej więcej wygląda to tak : Ustawiasz przedni cylinder w GMP w pozycji zapłonu , nie " przejścia " Przekręcasz o odpowiedni kąt wałem do GMP tylnego cylindra i patrzysz co występuje zapłon czy " przejście " Serwisówka powie ci co być powinno :) Pozdrawiam Edytowane 7 Marca 2010 przez szparag Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz wloch Opublikowano 7 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 (edytowane) Witam kolege ale mam jedno pytanie co to jest przejscie?W vn ustawiasz rozrząd na przednim cylindrze i obracasz silnik na drugą strone i ustawiasz rozrząd na tylnim oczywiscie na znakach ,ale tego nie da się żle zrobić. A Ty mówisz że może mam cos żle ok nie przecze ale w serwisówce nic nie pisze o obruceniu wałem pomiędzy ustawianiem na jednym cylindrze a drugim cylindrem?Jeżeli jest inaczej to nic z tego nie wiem!! :eek:Tylko tylko że wał przesówasz na odpowiedni znak na wale zależnie od cylindra którego ustawiasz! Edytowane 7 Marca 2010 przez tomasz wloch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szparag Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 (edytowane) tzw przejście jest wtedy gdy kończy się cykl wydechu, a zaczyna ssania. w 4t wałki rozrządu kręcą się 2 x wolniej niż wał :) Widzę, że kłaniają się podstawy pracy 4T, więc tym bardziej radzę to sprawdzić. Uwierz mi, że da się to źle poskładać i często poprawiam tak poskładane rozrządy. Pozdrawiam Edytowane 7 Marca 2010 przez szparag Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Po pokręceniu przez dobre 20 minut zaczoł krencić normalnie ale tylko na pełnym aku.Taki urok vn 750 że pali tylko jak ma dobre prondy.Mam takie pytanie jak regulatory rozrządu są odpowietrzone to jak zalałem je naftą to czy mają sie same napełnić olejem czy trzeba je było samemu napełnić?Jak zapalił to pracują docyć głosno,czy potrzymać go na 3000 przez pare minut i się ureguluje?Czy niestety cos spaprałem :banghead: Jak je oprużniałem to nie chciały siąsć i pomogłem im za pomocą wkręcenia w imadło z plastikowymi podkładkami aby ich nie uszkodzić .Potem napełniłem naftą jak pisało w manualu i mam obawy że to jest przyczyną głosnej pracy zaworów .Po scisnięciu pracowały dosyć letko i jak je sciskałem ponownie to nafta wypływała przez boczny otworek ,ten sam co olej wypływał.A co do rozrusznika wymieniłem jeszcze kabel główny pomiędzy aku i rozrusznikiem przeczyczysciłem wszystkie styki jakie znalazłem w instalacji i zaczoł kręcić lepiej! Ściskałeś hydrauliczne popychacze w imadle i teraz oczekujesz aby silnik pracował równo i cicho? Zostawiłeś naftę w nich? Gratuluję pomysłowości. Jeżeli masz prawidłowo poskładany rozrząd to należy zamontować nowe popychacze i silnik powinien palić od pierwszego. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz wloch Opublikowano 7 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Ściskałeś hydrauliczne popychacze w imadle i teraz oczekujesz aby silnik pracował równo i cicho? Zostawiłeś naftę w nich? Gratuluję pomysłowości. Jeżeli masz prawidłowo poskładany rozrząd to należy zamontować nowe popychacze i silnik powinien palić od pierwszego. Witam Pana Piotra a gdzie moge zakupić te popychacze?Można na allegro dorwać używki ale jak je sprawdzić ? Tak zostawiłem naftę w srodku :banghead: Po scisnięciu pracowały dosć miękko i za każdym razem wypływała z nich nafta :banghead: Tylni cylinder pracuje ładnie i cicho a przedni ni huhu :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Witam Pana Piotra a gdzie moge zakupić te popychacze?Można na allegro dorwać używki ale jak je sprawdzić ? Tak zostawiłem naftę w srodku :banghead: Po scisnięciu pracowały dosć miękko i za każdym razem wypływała z nich nafta :banghead: Tylni cylinder pracuje ładnie i cicho a przedni ni huhu :banghead: Można i na allegro oby tylko były sprawne. Zanurzyć cały w oleju silnikowym i kilka razy ścisnąć w palcach- jeżeli nie będzie się cofał to zamontować w głowicy. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.