M4NIEK Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Ku... napęd mi się kończy, napisałem do tego gościa, zobaczymy jaką cenę zaproponuje za Sunstar i złotego DID-a. najlepszą w EU :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmi Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 A mi odpisał, mogę zaoszczędzić 80 zł względem najtańszej oferty jaką udało mi się wcześniej znaleźć. SS i DID Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Nawet nie odpisał na maila, fajnie. napisz konkrety, tj jaki dokładnie model łańcucha i ile ogniw, to samo z zębatkami... w moim przypadku na odpowiedź długo nie czekałem i zaoszczędziłem ponad 200zł :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 (edytowane) Tak uczyniłem najmilszy. to powtórz ten krok, bo podobno ma problemy ze skrzynką i maile czasem od niego nie wychodzą... na któryś dwa razy ponoć mi odpowiadał nie za ma co :biggrin: Edytowane 6 Sierpnia 2010 przez M4NIEK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Berserkers Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Trzeba było napisać do mnie, to zrobiłbym dobrą cene:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Potrzebuję zębatki sunstar + łańcuch DID50ZVMX G&G -106 X-ring hiper wzmocniony, złoto-złoty. Dobry wybór.Ostatnio sam sobie taki zamontowałem, ino dłuzszy :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Ja aktualnie zabijam SFR i jestem zadowolony. 17'000KM przy średniej obsłudze tj czasami nie smarowałem chociaż padał deszcz. Zamierzam kupić drugi i zębatkę access na przód (tylko od GPZ500 można dostać :) ) plus JT sprox na tył od GPX250R. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Potrzebuję zębatki sunstar + łańcuch DID50ZVMX G&G -106 X-ring hiper wzmocniony, złoto-złoty. Yuby, musisz mu podać konkretny model zębatek, np. SUNF522-16 i SUNR1-5635-40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gravis Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 (edytowane) Ja aktualnie zabijam SFR i jestem zadowolony. 17'000KM przy średniej obsłudze tj czasami nie smarowałem chociaż padał deszcz. Zamierzam kupić drugi i zębatkę access na przód (tylko od GPZ500 można dostać :) ) plus JT sprox na tył od GPX250R. Czy takiego używasz? http://allegro.pl/item1182934402_okazja_ta...ing_x_ring.html Skracałeś go?? Czy taka zapinka jest bezpieczna do sporta? Edytowane 9 Sierpnia 2010 przez Gravis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Nia łaska poczytać? Co to w ogóle za g*wno jest? I jeszcze na zapince. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gravis Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 (edytowane) Nia łaska poczytać? Co to w ogóle za g*wno jest? I jeszcze na zapince. Czytałem już wcześniej, teraz pytam konkretnej osoby która takowy posiada. Nie posiadasz, nie używałeś, wiec daruj sobie zbędny i nic nie wnoszący komentarz. A to czy jest gównem czy nie mogą powiedzieć użytkownicy i do nich to pytanie jest skierowane. Edytowane 11 Sierpnia 2010 przez Gravis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 (edytowane) Zamówiłem skrócony u Pana "TheDoctorGDA" na Allegro. Konkretny gość, mówisz czego trzeba i dostajesz to dość szybko. Tylko taka uwaga, gość nie odpowiada za źle podaną ilość oczek dlatego ja zostałem przy 106 chociaż śmiało można dać 105. Zapinka jest mało bezpieczna, ja poprostu mam mały moment obrotowy i maksymalną 160km/h. Aktualnie zapinka już dogorywa i trochę strach z nią jeździć ale trudno wymagać stanu fabrycznego po tylu kilometrach. Ale sama chyba nie spadnie bo nawet na siłę zleźć bokiem nie chce. Opcje są dwie, kupić łańcuch z dwoma zapinkami albo gdy już się napęd będzie kończył to tym czasowo podłożyć "dystans" i mieć spokój do wymiany :icon_biggrin: Nadal jestem zdania, że za takie grosze to całkiem niezły gruby lańcuch. I ten złoty kolor :) P.S Dzisiaj rozmawiałem ze sprzedawcą i pochwalił się, że po moim zakupie zoorganizował sobie zakówki do łańcuchów firmy RK i kosztują dodatkowo 14zł :) Edytowane 12 Sierpnia 2010 przez Shinigami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gravis Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 A czy ten koleś od którego kupiłeś SFR, mam w ofercie zębatki? Ty kupowałeś osobno zębatki? pozdro i dzięki za odp :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Musiałem osobno w KLASA bo do małej Ninjy nikt jeszcze nie sprzedaje zębatek a jeśli nawet to w chorych cenach z kolei GPZ500 ma tylko duże przełożenia i raptem 15 na przód się do czegoś nadaje. Do ZX6R będzie dużo łatwiej znaleźć ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelocik Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 Po ostatnim strzale ze sprzęgła fabryczny napęd już nie dał rady ... i strzelił :( Jestem na etapie poszukiwania napędu. O ile wiem, że musi to być na pewno jaki superwzmociony, może hiper ? czy w ogóle warto kupować ten w najmocniejszym wariancie ? Teraz mam jeszcze pytanie, czy może ktoś z Was kombinował z przełożeniami fabrycznymi ?17-40, mam wrażenie, że jest to duże przełożenie, niska prędkość obrotowa przy dużych prędkościach. W ruchu miejskim jest to trochę męczące, bo poniżej 5krpm jakieś dziwne odgłosy wydaje z siebie ten silnik :) Z drugiej strony się obawiam, że zmiana przełożeń jeszcze bardziej rozbudzi tego demona i nikt nie będzie w stanie zapanować nad tym potworem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.