matys210 Opublikowano 21 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 A co do wyboru między Ktm Exc 125 a Husą Wr 125 to co byscie bardziej polecili? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 To to samo, więc ja bym brał husq bo: Jestich mniej ładniejsza :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossmen7 Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Wszystko jedno co kupisz na początek i tak będziesz oszołomiony jazdą.Ważne w jakim stanie kupisz moto,zdecyduje to ile faktycznie pojeżdzisz.W większości ceny remontu i spalanie podobne(piszę o 125,wr,cr itd).Więc na allegro i szukaj !. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 To to samo, więc ja bym brał husq bo: Jestich mniej ładniejsza :) Huske bo tańsze ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matys210 Opublikowano 21 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 (edytowane) A z częściami jak do tego? Są bardziej dostepne do Ktm chyba? A co do zawieszenia to he mają chyba bardzo podobne(a nawet takie same) jak crossy nie? Edytowane 21 Lutego 2010 przez matys210 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 To nie PRL, części są do wszystkiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 A z częściami jak do tego? Są bardziej dostepne do Ktm chyba? A co do zawieszenia to he mają chyba bardzo podobne(a nawet takie same) jak crossy nie? tak bardzo podobne i nie martw się bo prędko nie wyczerpiesz możliwości tych zawieszeń, a części jak kolega wyżej napisał, to nie PRL ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matys210 Opublikowano 21 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 (edytowane) To jeszcze jedno pytanie Przy w miare amatorskiej jeździe remont czy exc czy yz czy wr raz na sezon wymiana tloka styknie? To prawda ze 20 mth to 100 h amatorskiej jazdy? Bo kolega mi kiedys cos takiego powiedzial i niechce mi sie w to cos wierzyc Edytowane 21 Lutego 2010 przez matys210 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 To jeszcze jedno pytanie Przy w miare amatorskiej jeździe remont czy exc czy yz czy wr raz na sezon wymiana tloka styknie? To prawda ze 20 mth to 100 h amatorskiej jazdy? Bo kolega mi kiedys cos takiego powiedzial i niechce mi sie w to cos wierzyc Raczej mało możliwe, 2 tłoki nawet przy amatorszczyźnie będziesz musiał wymienić, bo minie miesiąc i będziesz odkręcał ile wejdzie :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matys210 Opublikowano 21 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 2 tłoki czy w tym czy w tym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 (edytowane) 2 tłoki czy w tym czy w tym? Czy crossówka czy HE to 2 oblecisz w sezonie Edytowane 21 Lutego 2010 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matys210 Opublikowano 21 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Aha Dzięki;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_ninio Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 lionix stwierdzenie że DT to gówno jest nie na miejscu. Miałeś ten motor ? Ja akurat przesiadłem się z wyczynowej setki na właśnie DT. Moja yz było faktycznie mocniejsza ( o dość sporo ) ale nie ma jakiejś wieeelkiej różnicy. W terenie yz brakowało praktycznie biegów, bo na 6 biegu to było jej męczenie. Na tor jest idealna jednakże w teren ZŁA. Zawieszenie dobre tu i tu więc nie ma problemu. A co do utrzymania to jeżeli Matys zastanawiasz się czy będzie Cię stać to odpowiedz sobie - nie będzie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 miałeś nieźłe zatyraną tą yz skoro dt lekko 20kg cięższa i z połową mocy idzie podobnie :buttrock: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 lionix stwierdzenie że DT to gówno jest nie na miejscu. Miałeś ten motor ? Ja akurat przesiadłem się z wyczynowej setki na właśnie DT. Moja yz było faktycznie mocniejsza ( o dość sporo ) ale nie ma jakiejś wieeelkiej różnicy. W terenie yz brakowało praktycznie biegów, bo na 6 biegu to było jej męczenie. Na tor jest idealna jednakże w teren ZŁA. Zawieszenie dobre tu i tu więc nie ma problemu. A co do utrzymania to jeżeli Matys zastanawiasz się czy będzie Cię stać to odpowiedz sobie - nie będzie. Pozdrawiam Jak można porównywać szosowe enduro z wyczynowym enduro!!?? w ogóle jak można takie herezje pisać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.