Skocz do zawartości

Wybór motocykli(ktm exc husa wr yz)


Rekomendowane odpowiedzi

Wszystko jedno co kupisz na początek i tak będziesz oszołomiony jazdą.Ważne w jakim stanie kupisz moto,zdecyduje to ile faktycznie pojeżdzisz.W większości ceny remontu i spalanie podobne(piszę o 125,wr,cr itd).Więc na allegro i szukaj !.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A z częściami jak do tego?

Są bardziej dostepne do Ktm chyba?

A co do zawieszenia to he mają chyba bardzo podobne(a nawet takie same) jak crossy nie?

tak bardzo podobne i nie martw się bo prędko nie wyczerpiesz możliwości tych zawieszeń, a części jak kolega wyżej napisał, to nie PRL ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze jedno pytanie

Przy w miare amatorskiej jeździe remont czy exc czy yz czy wr raz na sezon wymiana tloka styknie?

To prawda ze 20 mth to 100 h amatorskiej jazdy?

Bo kolega mi kiedys cos takiego powiedzial i niechce mi sie w to cos wierzyc

Edytowane przez matys210
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze jedno pytanie

Przy w miare amatorskiej jeździe remont czy exc czy yz czy wr raz na sezon wymiana tloka styknie?

To prawda ze 20 mth to 100 h amatorskiej jazdy?

Bo kolega mi kiedys cos takiego powiedzial i niechce mi sie w to cos wierzyc

Raczej mało możliwe, 2 tłoki nawet przy amatorszczyźnie będziesz musiał wymienić, bo minie miesiąc i będziesz odkręcał ile wejdzie :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lionix stwierdzenie że DT to gówno jest nie na miejscu. Miałeś ten motor ? Ja akurat przesiadłem się z wyczynowej setki na właśnie DT. Moja yz było faktycznie mocniejsza ( o dość sporo ) ale nie ma jakiejś wieeelkiej różnicy.

W terenie yz brakowało praktycznie biegów, bo na 6 biegu to było jej męczenie. Na tor jest idealna jednakże w teren ZŁA. Zawieszenie dobre tu i tu więc nie ma problemu. A co do utrzymania to jeżeli Matys zastanawiasz się czy będzie Cię stać to odpowiedz sobie - nie będzie.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lionix stwierdzenie że DT to gówno jest nie na miejscu. Miałeś ten motor ? Ja akurat przesiadłem się z wyczynowej setki na właśnie DT. Moja yz było faktycznie mocniejsza ( o dość sporo ) ale nie ma jakiejś wieeelkiej różnicy.

W terenie yz brakowało praktycznie biegów, bo na 6 biegu to było jej męczenie. Na tor jest idealna jednakże w teren ZŁA. Zawieszenie dobre tu i tu więc nie ma problemu. A co do utrzymania to jeżeli Matys zastanawiasz się czy będzie Cię stać to odpowiedz sobie - nie będzie.

 

Pozdrawiam

Jak można porównywać szosowe enduro z wyczynowym enduro!!?? w ogóle jak można takie herezje pisać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...