szarmx Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 witam. Zamierzam kupic xj600 n dla siebie na ten sezon ale, że nie znam się na motocyklach bo to mój pierwszy motocykl to o pomoc poprosiłem kolegę mojego brata, człowiek po "czterdziestce", który na motocyklach porusza się od 15 roku życia. Wydawałoby się, że wie co mowi, ale... Powiedział mi ze jeśli silnik ma 600 ccm pojemności to po przejechaniu 60000 km ma już dosyć i umiera a przynajmniej baaardzo się sypie. To samo tyczy się innych pojemności: 400 ccm i 40000 km to jego koniec itp. nie wydaje mi się to prawda, ale ze znawca nie jestem to nie mogę mieć pewności. Dletego pytam Was, wieloletnich użytkowników: czy podzielacie tą opinię? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 To wszystko zależy od użytkowania motocykla a z tym ze 600cm60000 km nie powiedział bym że to prawda ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 bzdura Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macjek Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Ciekawa teoria, ale bzdurna. Po 60kkm to sie zmienia naped rozrzadu i lata dalej. Silnik XJ600 wytrzyma kilka razy wiecej, ale zanim padnie, to wpakujesz kupe kasy w opony, hamulce, remonty zawieszenia i inne rzeczy. Silnik psuje sie na samym koncu. Jego wymiana nie jest niewyobrazalnie droga - kosztuje 2-3 komplety dobrych opon albo 2 komplety tarcz hamulcowych na przod. Moim zdaniem niepotrzebnie demonizuje sie zywotnosc silnika, bo zazwyczaj pierwsze wysiadaja inne, rowniez nietanie podzespoly. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
George954rr Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Ciekawa teoria, ale bzdurna. Po 60kkm to sie zmienia naped rozrzadu i lata dalej. Silnik XJ600 wytrzyma kilka razy wiecej, ale zanim padnie, to wpakujesz kupe kasy w opony, hamulce, remonty zawieszenia i inne rzeczy. Silnik psuje sie na samym koncu. Jego wymiana nie jest niewyobrazalnie droga - kosztuje 2-3 komplety dobrych opon albo 2 komplety tarcz hamulcowych na przod. Moim zdaniem niepotrzebnie demonizuje sie zywotnosc silnika, bo zazwyczaj pierwsze wysiadaja inne, rowniez nietanie podzespoly. Tja. Tylko kto potrafi zweryfikowac przebieg kilkunasto letniego motocykla, bo jezeli bedziesz sie sugerował stanem licznika to może ta teoria sie POTWIERDZI :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szarmx Opublikowano 20 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 no wlasnie... dobrze myslalem ze to bzdura :) dziekuje koledzy jednosladowcy, teraz na jego uwagi bede patrzyl z nieco wiekszym dystansem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 (edytowane) Po 60kkm to sie zmienia naped rozrzadu i lata dalej. Silnik XJ600 wytrzyma kilka razy wiecej, ale zanim padnie, to wpakujesz kupe kasy w opony, hamulce, remonty zawieszenia i inne rzeczy. Silnik psuje sie na samym koncu. Jego wymiana nie jest niewyobrazalnie droga - kosztuje 2-3 komplety dobrych opon albo 2 komplety tarcz hamulcowych na przod. :clap: Zgadzam się w 100% Na potwierdzenie bzdurności teorii twojego znajomego przytoczę tylko dwa przykłady: Mój brat kupił swoją dyversję z przebiegiem ponad 75 tys km i silnik chodził jak zegarek. A moja cb 500 ma właśnie ok 86 tys i też nie sądzę, żeby miała się ku końcowi. Prawda jest niestety taka, że większość motocykli sprowadzonych z zagranicy (aczkolwiek nie wszystkie) już dawno ma za sobą przebiegi rzędu 60-70 tys, a niektóre nawet rozpoczęły kolejny obrót licznika. Edytowane 20 Lutego 2010 przez tadeo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krawcu2 Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 ja mam w swojej suczce 65k najechane moto wcale nie jest oszczędzane nic nie stuka nie puka jest gitara pali od strzału i nawet oleju dużo nie bierze, tak więc wydaje mi się, że teoria jest lekko nie prawdziwa ale przecież wszystkie moto na allegro maja przebiegi po 30k jakie by stare nie były Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Fajnych masz kolegów.Z aproś go tutaj-niech nam coś jeszcze poopowiada :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emass Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 jak nie dbasz to nowe moto mozesz zarżnąć po kilku tysiacach, a starym spokojnie dojechać do 100Tkm i wiecej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 (edytowane) Yo! Mobile.de - masz XJ600 z przebiegiem 101 tys.km. Zobacz jak wyglada. W PL pewnie ktos ja sprzeda za miesiac z przebiegiem 34t.km. http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/showDet...rue&tabNumber=2 A widzialem na mobile XJty z przebiegiem dwukrotnie wyzszym. Pzdr Edytowane 21 Lutego 2010 przez zbyhu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoivan Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 (edytowane) Skutery według tej teorii już po 5k km trzeba wyrzucać na śmietnik . Edytowane 21 Lutego 2010 przez motoivan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Skutery według tej teorii już po 5k km trzeba wyrzucać na śmietnik . Skutery według tej teorii już po 5k km trzeba wyrzucać na śmietnik . Dobrze że mam tysionca.Według tego algorytmu wyrzucę go dopiero po 99800 km. Jeszcze parę sezonów mi zostało :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toolman Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Zadbana XJ ta powinna nawinąć co najmniej 200tys. http://www.chudzikj.republika.pl/XJ600.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Jest temat o żywotności motocykli, masz tam kilka przykładów jakie przebiegi robią. Użyj wyszukiwarki bo nie pamiętam w którym dziale to konkretnie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.