Hondodajny Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 (edytowane) Witam. Mógł by mi ktoś podpowiedzieć w regulacji zaworów w Hondzie cm 400. Mam zdjętą pokrywę głowic bo poszła do polerki i od razu mógłbym wyregulować luzy zaworowe. Strasznie cykają zaworki. Chodzi mi konkretnie czy ktoś regulował zawory w hondzie cm 400. Przerwa powinna być około 0.01 mm - 0.05 mm? Czy jeżeli się tego nie robiło to się lepiej nie brać za to? Edytowane 19 Lutego 2010 przez Hondodajny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Witam. Mógł by mi ktoś podpowiedzieć w regulacji zaworów w Hondzie cm 400. Mam zdjętą pokrywę głowic bo poszła do polerki i od razu mógłbym wyregulować luzy zaworowe. Strasznie cykają zaworki. Chodzi mi konkretnie czy ktoś regulował zawory w hondzie cm 400. Przerwa powinna być około 0.01 mm - 0.05 mm? Czy jeżeli się tego nie robiło to się lepiej nie brać za to? Bądź tylko uważny, podociągaj nakrętki jak należy. Wielkiej filozofii w ustawianiu śrubowych nie ma(bo w tym motocyklu jest chyba taki). Luzujesz, ustawiasz i zakręcasz. Podczas dokręcania nie miej szczelinomierza wsuniętego, bo po kilku takich akcjach może Ci sie blaszka szczelinomierza ścisnąć i nie będzie miała swojego właściwego wymiaru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Najpierw sprawdz luzy. Jesli jakis bedzie wychodzil poza dopuszczalne granice to wtedy bierzesz sie za nastawianie. Odkrecasz nakretke kontrujaca lekko odkrecasz lub dokrecasz (na prawde minimalnie) i zakrecasz nakretke. Sprawdzasz luz. Jesli teraz jest OK to zostawiasz. Nie wiem jaka jest dokladnie budowa tego silnika, ale wydaje mi sie ze luzy tam beda sie skracac, a nie zwiekszac - wtedy to cykanie raczej nie byloby od tego. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hondodajny Opublikowano 19 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 A co innego może tak perfidnie ciągle cykać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 U mnie cykał łańcuch rozrządu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Sklepane dźwigienki zaworowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Jesli masz zdjeta pokrywe zaworowa to zobacz czy lancuszek rozrzadu nie jest luzno. Jesli wszystko pracuje OK to nie przejmowalbym sie. Dla pewnosci lepiej pokazac to jakiemus mechanikowi i niech oslucha. Sam mam silnik sieczkarnie i musialem sie przywyknac do tego :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 A co innego może tak perfidnie ciągle cykać? Zużyte trzonki zaworowe z luzem w prowadznicach, wyklepane gniazda grzybków lub zużyte osie dźwigienek zaworowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Witam. Mógł by mi ktoś podpowiedzieć w regulacji zaworów w Hondzie cm 400. Mam zdjętą pokrywę głowic bo poszła do polerki i od razu mógłbym wyregulować luzy zaworowe. Strasznie cykają zaworki. Chodzi mi konkretnie czy ktoś regulował zawory w hondzie cm 400. Przerwa powinna być około 0.01 mm - 0.05 mm? Czy jeżeli się tego nie robiło to się lepiej nie brać za to? Jeżeli jest to silnik typ NC01 to luzy zaworowe : ssanie 0.10mm wydech 0.14mm Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hondodajny Opublikowano 21 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 tak jest to silnik NC01 raczej to będą zaworki cykały lub coś jeszcze? Dobry znajomy mi sprzedawał Hondę, powiedział, że wyregulował a było to w lipcu. Może nie dokładnie wyregulował a może coś jeszcze cyka co nie powinno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Przed przystąpieniem do regulacji zaworów należy sprawdzić czy dźwigienki nie mają luzów na swoich ośkach bo to może być przyczyna głośnej głowicy. Jeżeli wyczujesz tam luz to żadna regulacja zaworów nie pomoże i wcześniej wypada wymienić te osie na nowe lub zamienić je miejscami ale taka kombinacja pomoże tylko na kilka tys. kilometrów. Aby dokładnie ustawić luz zaworowy wypada zaopatrzyć się w klucz do śrub regulacyjnych lub samemu taki dorobić. Można się wzorować na kluczu do małego fiata. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.