Nice Gay Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Witojcię. Mam takie pytanie chodzi mi o przedni widelec typu upside down czyli odwrócony w przeciwieństwie do tradycyjnego. Pytanie brzmi jakie są zalety i wady dwóch poszczególnych rozwiązań? Domyślam się że chodzi o zmniejszenie masy która nie jest resorowana czyli w miejsce goleni są lagi które jak domyślam się są lżejsze. Oprócz tego zyskujemy coś więcej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 usd jest cięższe ale sztywniejsze i można większy skok uzyskać w którejś gazetce był ładny artykuł, jak znajdę to zeskanuję Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitersky Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 (edytowane) USD jest sztywniejszy i bardziej odporny na ścinanie. Edytowane 17 Lutego 2010 przez pitersky Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 usd jest cięższe ale sztywniejsze i można większy skok uzyskać w którejś gazetce był ładny artykuł, jak znajdę to zeskanuję dokladnie tak, tez czytalem ten artykul i wiekszy jest tego sens dla endurakow niz szosowek, w szosowkach, w tych roznic duzych nie ma...ogolnie masywniejsza, mocniejsza konstrukcja to upside-down i to moze byc niejako zaleta ale i wada... nawet Honda w swoim Fire Blade stosowala tradycyjny widelec chyba do 2000 roku... pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Nowy Vmax tez bez USD :icon_evil: ja widze w tym zawieszeniu jedyni ezalety dlatego bede przerabial swojego na ten zawias :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Dzięki zwiększonej sztywności w Upsach możliwe jest zastosowanie rury mniejszej średnicy. W efekcie zmniejszą się opory wynikające z tarcia w tulejach ślizgowych. Przy dużych średnicach to już ma istotne znaczenie. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beniamin Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 A przy dzwonach i to wcale nie tych najmocniejszych ich sztywność wyłamuje główkę ramy. Rama raczej bywa droższa niż zawieszenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 uwielbiam w upsie jak eksploduje uszczelniacz i ciurkiem leci olej na klocki i przednia opone , wrazenia bezcenne :lalag: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 trzeba jechac odpowiednio szybko wowczas ped powietrza nie dopusci aby olej sciakal na klocki a jedynie co bedziesz mial troche nogawice poplamione... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 No i USD kozacko wygląda. Szczególnie w samoróbkach. :buttrock: A wadą jest sztywność. W razie średniego dzwonu zamiast krzywych lag masz krzywą ramę. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Oprocz tego wszystkiego najwazniejsze i tak jest co jest w srodku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marek HONDA Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Niewiem ale w skuterze peguet usd jest tak twardy ze sie prawie nie ugina no i ciagle troche przecieka (nowy skuter),takze w skuterze to chyba bezsens zeby to montowac.Mowicie ze w moto jest tez taki twardy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Jaki to skuter? Nie widziałem jeszcze USD w skuterach jak i zawieszenia z dwoma półkami pomijając Simsony. Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lepi Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Podstawową zaletą USD jest sztywność. I nie jest to wada. Dąży się do zwiększenia sztywności bo to poprawia prowadzenie motocykla. Przy jednej tarczy hamulcowej zmniejsza to skręcanie się widelca. Zawias nie jest projektowany pod kątem możliwości jego prostowania :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Jaki to skuter? Nie widziałem jeszcze USD w skuterach jak i zawieszenia z dwoma półkami pomijając Simsony. runner, katana, typhon, predator to z tych popularniejszych romety miały usd i dwie półki :D Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.