Skocz do zawartości

problem z zapłonem


lucjan12345
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Sprawa wygląda tak: w moto został przekręcony gwint w głowicy na świecy.HONDA CB 650 82'

Głowica została przerobiona na świecę o większym fi, i założona świeca champion (zimna), pozostałe świece to ngk dr8es-l (zimne). Myślałem że wiele z tego nie będzie, ale moto dawał radę, ale po 2-3 dniach w garażu świece NGK ciężko paliły na zimnym silniku, jedna się całkiem wykończyła, wymieniłem ją i moto chodził. Po dwóch miesiącach odpoczynku w garażu moto pali tylko na jeden czyli tam gdzie champion a NGK nie dają znaku życia i się zalewają Pytanie Co robić?? Zakładać znowu NGK ?? czy coś innego ?? Z góry dzięki za pomoc.

Dodam że honda paliła na dotyk jak się nagrzała i jeździła dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak już odpalisz sprzęt to rozgrzewasz silnik czy za chwilę gasisz?

Jeśli tak to sam wysadzasz świece.

Często świece o tym samym oznaczeniu maja różne rozmiary gwintu, więc sprawdź to i kup jednakowe.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup dwie tej samej marki i tej samej wartosci swiece i przestan kombinowac. Widno ten silnik lubi championy...

To ma 4 gary. :icon_razz:

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NGK sobie odpuść, lipa straszna to jest. Chyba że kupisz te "lepsze" NGK irydowe czy jakieś magiczne, bo zwykłe NGK są do doopy. W kilkunastu moto NGK używałem jako ostatnią opcję, jeśli już nie miałem wyboru.

 

W Harley`u NGK wytrzymały mniej więcej tyle ile polska Iskra, czyli jakieś 6 kilometrów. :icon_evil:

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logicznym jest, ze powinien kupic komplet...

:icon_mrgreen:

Dla Ciebie i dla mnie.

Jakby było dla niego to by tu nie zadał pytania. :icon_mrgreen:

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Sprawa wygląda tak: w moto został przekręcony gwint w głowicy na świecy.HONDA CB 650 82'

Głowica została przerobiona na świecę o większym fi, i założona świeca champion (zimna), pozostałe świece to ngk dr8es-l (zimne). Myślałem że wiele z tego nie będzie, ale moto dawał radę, ale po 2-3 dniach w garażu świece NGK ciężko paliły na zimnym silniku, jedna się całkiem wykończyła, wymieniłem ją i moto chodził. Po dwóch miesiącach odpoczynku w garażu moto pali tylko na jeden czyli tam gdzie champion a NGK nie dają znaku życia i się zalewają Pytanie Co robić?? Zakładać znowu NGK ?? czy coś innego ?? Z góry dzięki za pomoc.

Dodam że honda paliła na dotyk jak się nagrzała i jeździła dobrze.

 

Dziwny sposób naprawy zerwanego gwintu świecy. Czy aż tak trudno było poszukać reperatury pod gwint M12x1.25 ?

 

Jak można w jeden silnik montować świece różnych producentów?

 

Logicznym jest, ze powinien kupic komplet...

:icon_mrgreen:

 

Jeżeli ma w głowicy 3 otwory pod DR8ES i jeden pod BR8ES to na pewno nie będzie komplet tylko INDIAŃSKI zestaw :biggrin:

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwny sposób naprawy zerwanego gwintu świecy. Czy aż tak trudno było poszukać reperatury pod gwint M12x1.25 ?

 

Jak można w jeden silnik montować świece różnych producentów?

Jeżeli ma w głowicy 3 otwory pod DR8ES i jeden pod BR8ES to na pewno nie będzie komplet tylko INDIAŃSKI zestaw :biggrin:

 

 

Przynajmniej jednej marki i o tych samych parametrach, niekoniecznie srednicy, taka rzezba w gownie...

:icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Denso! :biggrin: Kto to widział różne świece w silniku :icon_razz:

mógłbym zastosować tulejkę naprawczą wtedy był by komplet takich samych ale za mało jest miejsca miedzy otworem na świecę a zaworem udało mi się natomiast założyć świece o tych samych wartościach cieplnych i moto chodzi dobrze

Edytowane przez lucjan12345
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...