Vivaldi_V1 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Witam Jak wszyscy wiedzą jest zima i jeżdzić się ine da więc ja już z nudów zacząłem się zastanawiać co sobie kupie po moim Fazerku '00 ( dla wszystkich którzy mi powiedzą żę kawa lub inny motocykl jest dla mnie za słaby to informuje żę zakup planuje najszybciej po tym sezonie ewentualnie w następnym bo narazie z moimi 5k doswiadczenia i tak nie wykorzystalbym potencjału tego moto) Tak więc chodzi mi o moto które jest obudowane szybkie ale nie stricte sportowe w stylu R1 czy GSXr. Chodzi mi raczej o moto którym będzie można polecieć takżę w dłuższe przejażdżki. ( jak narazie co znalazłem wg tych ktyteriów to GSX 1300 r , xx blackbird) Czytałem wiele opini żę Kawka jest jak na motocykl sportowy bardzo ubniwersalna. Są jakieś opinie ludzi ktorzy jeżdzili na tym modelu chodzi mi o ostatni rocznik ten bez stelaża przy kierownicy?? Możę polecicie coś innego? Piszcie wszystko o ZX9r i dodam żę zależy mi na opiniach ludzi którzy jeżdzili a nie takich co przeczytali w necie . Pozdrawiam Szerokości :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikesManiac Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Witam,zx9r nie miałem ale trochę na takich latałem 99-00r. Co ja mogę powiedzieć,to to że wygodny był nawet bardziej niż 900rr,wydawało mi się też,że nawet ciut szybsza.Ale ciężko będziesz miał znaleźć dobry model bo prawie wszyscy co znam mieli problemy z zx9 jak nie skrzynie to panewki to ramy.Najgorsze jest to,że później po tanich podpicowanych remontach takie moto szło dalej w świat jako igła. Nawet ten model na którym latałem miał problemy z alternatorem.jeśli to by ode mnie zależało wolał bym RR czy GSX-R ale to tylko moja opinia :notworthy: Jak bym miał już coś kupić do szybkiej turystyki to XX/Hayabusa lub jakąś ZZR 1200/1400/FJR.Ale zrobisz jak uważasz..Pozdro.. :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rahu Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 (edytowane) a czytałeś już TEN temat? jeśli chodzi o szybką turystykę to polecam XX - łatwiej go "opakować" niż Hayke. poza tym Haya ma aluminiowy subframe, który pod obciążeniem (kufry, pasażerka) może (ale nie musi) pęknąć. wytypuj sobie modele, użyj wyszukiwarki i poczytaj - daję Ci 100% pewności, że wszystkie które wytypujesz są już opisane na forum ;) pzdr Edytowane 29 Stycznia 2010 przez rahu Cytuj KAPD Klub Anonimowych Piratów Drogowych"Człowiek zbyt poważny jest strasznie śmieszny" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Mam rocznik 2002. W ubiegłym roku zrobiłem coś ok 9000km. Najwięcej jednego dnia 600km. Wygodny, szybki i mocny motocykl. Pisałem już że wygodny? :bigrazz: W ciągu eksploatacji nie zepsuł mi się żaden podzespół. Eksploatacja polegała na tankowaniu, zamianie oleju zgodnie z zaleceniami i regulacji zaworów, gaźników no i nawijaniu kilometrów. O motocykl trzeba dbać i tutaj nie ma wyjątków. Jak dbasz, tak masz. Fajny motocykl na wycieczki, można pozapierdalać i nawet wyskoczyć na tor. Jak będziesz kupował to najlepiej rok 2002-2003. Oczywiście można wybrać xx, hajke lub np. zx 12 ale to już większe motocykle i trochę droższe w eksploatacji... Dziewiątka w trasie nadąży za lytrami, więc bez obaw. Przy okazji spalanie nawet przy ostrym pałowaniu w trasie zamyka się w granicach 6-7 litrów. Maks w trasie wzięła mi 8 litrów minimalnie 5,2. 9-tka nie jest zbyt łakoma na paliwo, co jest w sumie dość istotnym aspektem. Trochę więcej nt. ZX9R dowiedział byś się od Fat -a z tego co pamiętam też nie narzekał, a nakulał sporo kaemów. Jak bedziesz miał jakieś konkretne pytania to śmiało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Hunter a jak wypada 9tka na tle 929 albo 954 (tą ma Vector więc może będzie łatwiej)? Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vivaldi_V1 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 @rahu czytałem już ten temat ale tam głównie o starszym modelu jest. Podpinam się pod pytanie ernesta. Słyszałem żę 929 i 954 są bardzo paliwożerne czy to prawda?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 @rahu czytałem już ten temat ale tam głównie o starszym modelu jest. Podpinam się pod pytanie ernesta. Słyszałem żę 929 i 954 są bardzo paliwożerne czy to prawda?? Jeśli chodzi o paliwożerność to potwierdzam, walorów użytkowych nie oceniam bo nie miałem przyjemności jeździć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikesManiac Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Słyszałem żę 929 i 954 są bardzo paliwożerne czy to prawda?? Mieszkam w takiej okolicy w której dużo ziomali ma najróżniejsze moto..Co prawda zx9 osobiście nie litrażowałem ale robimy sobie różne testy na gumę/v max itp. Ale co do spalania 954 to chyba z 00-02r R1/Gixer... 954 ma największe spalanie.929 troszkę mniej pali.Co do porównywania zx9 z 954 w klasie super sport kawa nie ma szans bo prawdziwą rewelacją dopiero była zx10r.Która też pali jak smok..ale coś za coś.954 jest bardziej narwana niż 929 przez to pali więcej :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Miałem dwa lata ZX-9R z 2002 roku (model F), zrobiłem nią ponad 30 tys km. Nie zepsuło się przez ten czas kompletnie nic, byłem bardzo zadowolony z tego sprzętu. Model z ostatnich lat produkcji jest najbardziej dopracowany i problem ramy już w nim nie występuje. Spośród wszystkich litrów tego okresu jest to na pewno motocykl najcięższy pod względem masy, co nie oznacza, że nie można nim poszaleć - można, ale trzeba w to włożyć trochę siły i nauczyć się jego (niekiedy specyficznego) zachowania :bigrazz: Do bardziej ambitnej jazdy warto pokombinować trochę z regulacją zawieszenia i oponami. Oprócz tego jest to zdecydowanie najwygodniejszy sport - pozycja kierowcy bardziej zbliżona jest np. do VFR niż typowego przecinaka. Bardzo fajny i mocny silnik, czasem nieco nieokrzesany (a nie jak Honda, liniowy do bólu :icon_evil: ), a przy tym zajebiście oszczędny. Sprzęt jest ogólnie bardzo fajny i "poczciwy". Jeśli ktoś nie oczekuje po nim osiągów Gixxera 1000 czy lekkości i prowadzenia R1, to będzie zadowolony. Jeden z niewielu uniwersalnych sportów. Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 No, właściwa osoba, na własciwym miejscu z rzetelną opinią. :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vivaldi_V1 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Fat a masz możę porównanie do 954 lub innych motocykli tej klasy??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Niestety tylko teoretyczne, na podstawie testów porównawczych itp. Nie miałem okazji jeździć żadnym innym sportowym litrem z tych roczników, dopiero świeższymi... Bezpośrednie porównanie mam np. z FZS 1000 czy FZ1S, które też często są polecane jako połączenie sportu i właściwości użytkowych. Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Fat a masz możę porównanie do 954 lub innych motocykli tej klasy??? 954 jest na pewno mniej wygodna, na pewno mocniejsza, bardziej łakoma na paliwo. Tyle Ci mogę powiedzieć, z forum sporo lata na 954 Vektor, zapytaj jego o wrażenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 Potwierdzam. Okropnie łakoma na paliwo. Przy pełnej ku*wie Hunterowi 9 brała z tego co pamiętam coś około 7-8 tak jak pisał, moja 14 pełnych litrów. Na pewno mniej wygodna, pozycja bardziej sportowa. Zapie*dala trochę lepiej, znaczenia na trasie nie ma. No chyba, że ktoś lubi podbudowywać własne ego. Co kto lubi, na pewno do sportowej turystyki 9 nadaje się w 101%, Blady już dużo, dużo mniej. Zresztą porównanie 954 do 9 jest według mnie trochę nie na miejscu. Te motocykle są jednak z innej epoki, inny punkt widzenia konstruktorów. Łączy je jedno. Ku*ewsko mocne silniki. No i jeśli kupisz 954 i chcesz zapie*dalać MUSISZ kupić amor skrętu... W 9 z tego co wiem to nie występuje. Jeszcze wrócę do spalania. W pozycji"ciągle otwartej" 954 bierze w granicach 13-14 litrów, do 160/180 bierze już 8.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vivaldi_V1 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 (edytowane) a jak z kosztami eksploatacji?? Wiem żę to dużo zależy od tremperamentu kierowcy ale tak jakby uśrednić dane??? Edytowane 30 Stycznia 2010 przez Vivaldi_V1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.