Oley Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Witam jak w temacie wady i zalety tego enduraka czy warto sobie takiego sprawić na wiosnę nie chodzi mi o jazdę na torze ale o asfalt i polne drogi bo ceny są bardzo atrakcyjne czekam na wasze opinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 jaha ze warto, jak silnik sie kreci a motocykl Ci sie podoba to czemu nie? to taki odpowiednik xt, xl i klr. Endurko do latania po szutrach i do okoła komina idealne. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Bardzo fajny motocykl, dużo częsci zamiennych jak i nowych, ceny niesą wygórowane. Jest to naprawdę dobry motocykl, ładną można już za 4 tys znaleść:) Zawieszenie wystarczy do latania po szutrach, waga jak to w 600... ale nie ma tragedi. Polecam DRe :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 (edytowane) Trzeba dbać o poziom oleju i okresowo sprawdzać jak wygląda głowica ze względu że głowica nie jest ułożyskowana,a taka głowica w motocyklu z mokrą miską jest wrażliwa na zbyt niski poziom oleju. pozdro Edytowane 2 Lutego 2010 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalina75 Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Mam Dr 650 SE i jest super + co prawda 600 jest ciezsza ale i dużo tańsza. Wersja SE jest po 96 roku i kosztuje od 6 koła w góre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cone Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Sprawdz czy ten model ma elektryczny rozrusznik bo stare suzy DR czesto maja problem zeby odpalic na zimnym silniku i trzeba sie "okopac" a tusze ze wiesz co znaczy kopac 600cm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 Więkrzych bzdur nie słyszalem :banghead: gdy byś nauczył się kopac, niebyło by problemu, nie rozpowiadaj gupot na forum, prosze. Zapla jak każda inna 600ta, trza miec technike i trochę pary w nodze. A wtedy nie ma problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 Sprawdz czy ten model ma elektryczny rozrusznik bo stare suzy DR czesto maja problem zeby odpalic na zimnym silniku i trzeba sie "okopac" a tusze ze wiesz co znaczy kopac 600cm. No marny twój los kolego bo właśnie podpadłeś Włochatemu :icon_mrgreen: , a ty Włochaty nie bulwersuj się tak bardzo bo różnie to bywa ze starszymi maszynami a zwłaszcza z ich stanem technicznym, ale przyznam że jeśli sztuka jest zdrowa to faktycznie przy odpowiedniej technice łapie bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 Chcesz się założyć że XTka w bdb stanie będe odpalał godzine z mizernym skutkiem?? po czym wejdę na forum, i napiszę że XT 600 to tylko porażka i trza el rozrusznik, bo nie da się tego odpalić... Czy o to własnie chodzi? Jeśli maszyna jest w dobrym stanie, to będzie odpalać normalnie, jak XT, KLR czy XL... Jeśli trafiłeś na rozrególowaną i ledwo dyszącą DR 600, to zgodze się, może być problem aby to odpalić. Innych możliwości nie ma, i moto musi odpalić jak każde inne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_vip Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 Miałem DR600R DAKAR z 89r. Waga 160kg z pełnym bakiem (21l). W 89r do dakara wsadzili liczniki z obrotomierzem oraz tylną tarczę hamulcową. Dodatkowo Dakakry miały złote felgi, dużą osłonę pod silnikiem, dużą owiewkę przednią, duże handbary, gaźnik mechaniczny MIKUNI z pompką przyśpieszacza. Remont silnika to koszt 2-3tys w zależności czy masz głowicę do wymiany czy nie. Dobrze zrobiony i wyregulowany DAKAR pali tak: http://www.youtube.com/watch?v=6fth-J-VqJ0 To jest mój były sprzęt: nowy tłok wiseco, nowa głowica, nowe zawory, nowe łańcuchy balansowy i rozrządu, układ wydechowy LASER ProDuro, progresywne sprężyny z przodu, przednia tarcza 280mm + zacisk dwutłoczkowy. Jak coś chcesz wiedzieć o DR600 to pisz bo znam ten motorek jak własną kieszeń. Zapraszam na www.suzukidr.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Kupowałeś całkiem nową głowice? czy poprostu miałeś zregenerowaną? czy używka? Jeśli kupowałeś nową w serwisie, to ciekaw jestem ile wołają za takie cudo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_vip Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 W mojej starej głowicy był wyrwany gwint od świecy. Reszta była OK. Zamiast ją remontować kupiłem używkę w stanie idealnym za 500zł a swoją starą sprzedałem za 50zł. Oczywiście głowica była goła tj. bez zaworów, wałka, dźwigienek itd. Ale jej stan był idealny jak była wyciągnięta z niejeżdżącego sprzęta. Wszystkie gwinty oryginalne, bieżnia od wałka nie miała najmniejszych śladów, że tam wałek chodził. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oley Opublikowano 15 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Witam honda sprzedana jest suzuki DR600 dakar i chociaż nie miałem okazji za wiele pojeździć to myślę że będzie ok wiosna pokaże co do odpalania chociaż jest to mój pierwszy motocykl o poj. 600 z kopką nie ma żadnego problemu jak nie było mrozu ciepły czy zimny pali od pierwszego strzału przy -10 odpalił za trzecim razem silnik pracuje równo błyskawicznie reaguje na gaz nie kopci byle do wiosny http://www.nasze-quady.pl/index.php?act=profil&opt=galeria Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_vip Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 (edytowane) Zima oczywiście, że min za 3 razem zaskoczy, bo musi zassać paliwo. A co do tego czy kopci to moja nie kopciła na niebiesko mimo brania 1l/1000km, także przejedź 1000km kontrolując olej i dopiero wtedy będziesz wiedział co ten silnik jest wart. PS. Daj inny link do galerii bo ten nie chodzi. Ja kupiłem 1,5tyg temu LC4 i powiem ci, że nie ma porównania do Dr'ki. Tak jak LC4 na gumę idzie z trójki tak Dr'ka szła z jedynki :D Edytowane 16 Lutego 2010 przez lukasz_vip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Porównujesz inną klase motocykli stary:) Porównaj sobię DRZ 400E do Twojego kata, wtedy pogadamy :biggrin: Ale gratuluje wam obu wspaniałych motocykli które nabyliście. Pozdrawiam, chętenie obczaił bym fotki. ps, oley, wrzuć gdzie indziej fotkę, bo tu nie działa :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.