michi Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 witam wszystkich .nosze sie z zamiarem kupna ktm 450 exc ,znalazłem oferte na allegro czy ktoś by mi pomógł ocenic tego ktma czy wart jest tych pieniedzy .za doradzenie wielkie dzienki . http://moto.allegro.pl/item888971289_ktm_450_exc.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 witam wszystkich .nosze sie z zamiarem kupna ktm 450 exc ,znalazłem oferte na allegro czy ktoś by mi pomógł ocenic tego ktma czy wart jest tych pieniedzy .za doradzenie wielkie dzienki . http://moto.allegro.pl/item888971289_ktm_450_exc.html W sumie wygląda nieźle ale nie wiadomo co w silniku gra :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Za 13 tys kolega ma exc525 do sprzedania, zarejestrowany, ubezpieczony, 2004r. Regularny serwis, wymiany....to pewny motocykl i naprawde warto. PS. Zamiesciłeś nie w tym dziale. Tu jest mechanika, od enduro mamy tu gdzies indziej miejsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michi Opublikowano 17 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 sory za ten inny dział . Jezdzilem 525 exc jest za mocny jak dla mnie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 (edytowane) witam wszystkich .nosze sie z zamiarem kupna ktm 450 exc ,znalazłem oferte na allegro czy ktoś by mi pomógł ocenic tego ktma czy wart jest tych pieniedzy .za doradzenie wielkie dzienki . http://moto.allegro.pl/item888971289_ktm_450_exc.html Wg przypisu to masz już exc 450 .....to wiesz o co biega :biggrin: A na poważnie to napęd do zmiany, opony i rejestracja (angol) - ok 1,5 tysiaka na starcie dokladki. Sprzęt chodził na SM -stąd niestyrany wygląd. Sprzedający mówi, ze niby sie nie zna na tym, choć z rozmowy wyszło, że miał inne wczesniej jakieś moto. Na telefon każdy chodzi cuuudnie. Edytowane 17 Stycznia 2010 przez murdoch2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 (edytowane) Na telefon każdy chodzi cuuudnie. Jak ja sprzedawałem kiedyś swojego XT to wprost powiedziałem, że silnik idzie jak sieczkarnia bo korba to juz złom i taki tam itd, że wygląda styrany.....ale byli tak napaleni że im to chyba za bardzo nie przeszkadzało :D Edytowane 17 Stycznia 2010 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michi Opublikowano 17 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Oczywiście że mam ktm 450 exc ale do naprawy, to jest kumpla ktm ,a nie mój .ą wracając do tej opini o tym katmanie z allegro to lepiej jest że on był jeżdzony w angli jako SM .Czy ma to jakiś duży wpływ na jego dalszą żywotność ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 silnik nieźle po dupie dostał :) Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 (edytowane) Oczywiście że mam ktm 450 exc ale do naprawy, to jest kumpla ktm ,a nie mój .ą wracając do tej opini o tym katmanie z allegro to lepiej jest że on był jeżdzony w angli jako SM .Czy ma to jakiś duży wpływ na jego dalszą żywotność ? Cholera wie co lepsze. SM z reguły nie są ztyrane wizualnie ale nie wiesz jak jeźdzone to było i ile to tak naprawdę nalatało. W enduro stosunkowo niezbyt często moto lata na max swoich możliwości - chyba , że tor, ale zawodowcy sx-y wtedy częściej wybierają. Jak ktoś był bardzo ambitny i sie ścigał na torze w SM to silnik chodził na 100%. Wtedy może być problem...Ale to kwestia szczęscia, niestety. Trudno przewidzieć w co sie wdeptuje . Jak pech to kolejne 2-3 tysie do inetersu. Chyba że kupisz ładną np 250 2t - wtedy rydzyko mniejsze a i koszta także w razie co :wink: Jak ja sprzedawałem kiedyś swojego XT to wprost powiedziałem, że silnik idzie jak sieczkarnia bo korba to juz złom i taki tam itd, że wygląda styrany.....ale byli tak napaleni że im to chyba za bardzo nie przeszkadzało :D Żeby każdy podchodził do tego jak my. Ja tak samo. Wszytsko jak jest paru podzwoniło i jak dostali komplet info mina zrzedła bo mysleli, że będzie nófka nietykana 11 letnia- hehe. W końcu zadzwonił gość co wiedział o co biega dostał wełne info przyjechał zapłacił i pojechał. I będzie latała. Edytowane 17 Stycznia 2010 przez murdoch2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 ja bym chyba wolał taki sprzęt po terenowej jezdzie niz po supermoto, gdzie byle głąb może mordować z pod swiateł na max obrotach zeby w terenie to w ogóle ogarnąć trzeba być niezłym kozakiem, a skatować coś takiego mogą tylko zawodnicy lub ludzie pozbawieni instnktu samozachowawczego, poza tym w terenie wiadomo jak się jezdzi-30min jazdy, 10 min odpoczynku lub w lekkim terenie jazda na poł-gwizdka na wyższych biegach, wiec sprzet powinien wtytrzymać więcej no chyba ze komus bardziej zalezy na lansie sprzętem o niestyranym wyglądzie niz na stanie technicznym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 (edytowane) Ja bym właśnie wolał moto które było kiedyś SM. Po pierwsze nie styrany wizualnie co pomoże przy dalszej sprzedaży o ile ty go nie zajedziesz. Po drugie motocykl bardziej dostaje po dupie jeżdżąc w terenie, mówie o silniku i osprzęcie. Po torze wątpie żeby latał ten kacior. Edytowane 18 Stycznia 2010 przez major000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michi Opublikowano 18 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 owszem mogę się zgodzić z tym że ktm jeżdzoncy jako sm ,może miec dużo nalatane kilometrów , to może byc silnik do naprawy ,ale z drugiej strony ma zawieszenie nie wybite, a w enduro gdy jezdzimy po lasach i torach dostaje po dupie zawieszenie i silnik Mam pytanie co wiencej kosztuje naprawa zawieszenia czy silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Pewnie że naprawa silnika. No chyba że masz zawias pogięty ale to rzadko się zdarza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 (edytowane) Pewnie że naprawa silnika. No chyba że masz zawias pogięty ale to rzadko się zdarza. Poszczególne komponenty zawieszenia też mają kosmiczne ceny, przynajmniej w przypadku Marzocchi tak jest Edytowane 18 Stycznia 2010 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michi Opublikowano 18 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 to już mamy po ocenie katmana .Oferta katmana na allegro nie jest aktualna,pewnie gosciu sprzedał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.