bibor80 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 Witam Wkrotce nadejdzie czas na wymiane opon w mojej Suzi, wiec zaczynam sie juz pomalu rozgladac. Troche poczytalem na forum o oponach i powiem, ze mam niezly metlik. Generalnie jezdze po autostradach i miescie. Na torze jeszcze nie bylem choc w tym roku mam zamiar sie wybrac. Teraz z tylu mam Dunlopa Sportmaxa i nie odpowiada mi, gdyz nie nadaje sie do jazdy po mokrym a w IRL wiadomo, ze czesto pada :) Mysle o takich oponach: 1 METZELER RENNSPORT STREET (155 funtow) 2 METZELER SPORTEC M-3 (175 funtow) 3 MICHELIN PILOT POWER 2CT (220 funtow) 4 PIRELLI DIABLO CORSA III (190 funtow) Ceny sa za komplet przod/tyl. W sumie chodzi mi o wasze opinie, napewno wielu z was jezdzilo na tych oponach. Cena jest kwestia drugorzedna, gdyz od dluzszego czasu mysle o Michelin. Slyszalem o nich dobre opinie od ludzi, ktorzy tu na nich lataja. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 jak jezdzisz sporo to wez nawet metzelera m1 dobra i tania opona ( o ile jeszcze ja produkuja) osobiscie polecam potorowe opony a napewno ich w IRL niebrakuje :lalag: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaY Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 ja bym stawial na Diablo Strada :) Cytuj Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bibor80 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 jak jezdzisz sporo to wez nawet metzelera m1 dobra i tania opona ( o ile jeszcze ja produkuja) osobiscie polecam potorowe opony a napewno ich w IRL niebrakuje :lalag: Kiedys wlasnie spotkalem kolesia co mial potorowe opony. Jego akurat byly juz mocno zmeczone i mowil, ze bedzie zmiaenial, a ze ma kolesia co hula po torach to i cena byla smiesnie niska . Postaram sie rozeznac w temacie i zobacze co i jak. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 jak jezdzisz sporo to wez nawet metzelera m1 dobra i tania opona ( o ile jeszcze ja produkuja) osobiscie polecam potorowe opony a napewno ich w IRL niebrakuje :lalag: M1 jest dobra ale dosc krotko trzyma, biorac pod uwage koszta montarzu wolalbym dolozyc i kupic M3 :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ivan161 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 A moze Pirelli Rosso?? Sam na takich jezdze i nie narzekam... Na mokrym tez calkiem niezle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 M1 jest dobra ale dosc krotko trzyma, biorac pod uwage koszta montarzu wolalbym dolozyc i kupic M3 :crossy: ja wiem czy krotko?? zrobilem ok 8000(do indeksu-wiec pewno ze 2 jeszcze by dociagnol) na tyle w gsxr i bez palen sie nieobylo, a i w deszczu dawala rade :lalag: trzeba poczekac jaka firma wyskoczy z promocjami na wiosne i wtedy cos zakupic Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 W 2004 na 160-tce M-1 zrobiłem 5 kkm , przód trochę więcej . Być może nowsze roczniki M-1 mają poprawioną trwałość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 A myslales o D208?? moim zdaniem mega opona. drugi typ to qualifier. w pirelki gdzies nie wierz. nie wiem dlaczego ale mi niepodpasowały. M1 tez calkiem spoko ale od D208 dzieli je przepaść technologiczna Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pork Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 IMO - D 208 przy ostrym petowaniu w zakrętach dość łatwo przegrzać i złapać uślizg. Jeśli kolega chce wyjechać na tor, to D 209 GP / GP Racer. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Nie polecam Pilot Powerów, miałem stare i teraz PP2CT, stare łapały uślizgi przy odkręcaniu, 2CT natomiast przy ostrym hamowaniu. Stare w winklach super, 2CT mają tendencję do poszerzania trajektorii, nie mam zaufania do tych opon. Zdarzało mi się nagminnie pod koniec sezonu we wrześniu. Przy niższych niż latem temperaturach asfaltu. 2CT po 3000 tys, zjedzone w połowie, następne jakie będę próbował to chyba Pirelli Diablo Supercorsa, czytałem, że za*ebiste są. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 ja wiem czy krotko?? zrobilem ok 8000(do indeksu-wiec pewno ze 2 jeszcze by dociagnol) na tyle w gsxr i bez palen sie nieobylo, a i w deszczu dawala rade :lalag: trzeba poczekac jaka firma wyskoczy z promocjami na wiosne i wtedy cos zakupic Kwestia momentu obrotowego, na moim przod wytrzymal 12 500 a tyl byl wymieniany przy 1. 5500 2. 12 500 Być może nowsze roczniki M-1 mają poprawioną trwałość Nie maja, ta opona jest juz o ile nie na wylocie to z tego co wiem, nie jest juz produkowana ( glowy jednak za to nie dam ). M1 zostala zastapiona wlasnie M ktora w przypadku mijej " K " ma wytrzymac na tyle 2500 km wiecej. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bibor80 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 (edytowane) Zobaczymy jak bedzie, dzis dostalem od kolegi namiar na goscia co w Dublinie handluje oponami. Jakis spoko koles, mozna z nim pogadac, zawsze cos doradzi a i ceny ma ponoc ok. Wtedy rzynajmniej nie trzebaby bylo do polnocnej IRL jechac. Pzdr Edytowane 17 Stycznia 2010 przez bibor80 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiwor Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Napisałeś, że często po mokrym, to potorówki raczej odpadają. Ujeżdżałem d211, na suchym coś więcej niż rewelacja ale na mokrym to już za wesoło nie było. Cytuj Notoryczny kłamca :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Napisałeś, że często po mokrym, to potorówki raczej odpadają. Ujeżdżałem d211, na suchym coś więcej niż rewelacja ale na mokrym to już za wesoło nie było. ja tam latam na supercorssach i niemialem problemow nawet w ujemnych temperaturach , przeciez nikt kolanem nielata na deszczu wiec daja rade bo w koncu sa " miekkie" Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.