Skocz do zawartości

929 problem z wkrecaniem sie na obroty


kondzik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawa ma sie tak, ze moto na luzie wkreca sie do ok 8tys. a na biegu do ok.3-4tys.Na zegarach nie pokazuje zadnego bledu, sprawdzilem mimo wszytko modul i czujniki w airbox'ie.Stalo sie tak (chyba) po wymianie napinacza, mozlwie ze rozrzad by sie przestawil od samej wymiany napinacza?

 

Napsialem ze chyba bo moto nie odpalane bylo jakis czas i dopiero kilka dni temu wyjalem napinacz, wsadzilem nowy i chcialem zobaczec czy dziala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kondzik, witaj na moim forum :)

A dekla z walu i pokrywy zaworow nie chcialo ci sie zdjac zeby sprawdzic ustawienie ?

Nie zasypalo cie tam w tym Fort Myers? - pokazywali ze w srodkowych Stanach jak zwykle kleska zywiolowa nastapila.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli przy zmianie napinacza łańcuszek był napięty, to mógł przeskoczyć o kilka ząbków. Fazy rozrządu poszły w powietrze, czego objawem jest właśnie spadek mocy. Nie usłyszałeś dziwnych dźwięków z silnika przy wyciąganiu starego napinacza?

Edytowane przez dziura
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie mi sie nie chce, nigdy przy zaworach nie grzebalem i nie wiem czy sie za to barc.Jakby mnie ktos pokierowal po czym poznac ze walki sa przestawione to moge pogrzebac.

 

 

 

 

 

A co do pogody to zimno dzis u mnie Adam, tylko 15 stopni, musialem bluze z szafy wygrzebac az :icon_razz:

 

 

 

 

 

 

 

 

nie, nic nie slyszalem jak wyjmowalem napinacz

Edytowane przez kondzik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowmy sie przestawienia lancucha rozrzadu o "kilka" zebow w sprzecie jak CBR929 oznacza automatyczne pogiecie zaworow.

 

Widze ze kolega jest w Stanach.W duzej ilosc Hond tutaj paliwo z ethanolem skasowalo regulator cisnienia paliwa.Twoj problem wyglada na klasyczny taki przypadek.

 

Nalezy zaczac od zmierzenia cisnienia paliwa na listwie.

 

Snieg,jaki snieg ? cale dwa cale w Chicago ale za to dwie stopy w Wisconsin,czyli tam gdzie jest on potrzebny ( na natry). :icon_twisted:

 

 

O.K.troche pogrzebalem sie w moim innym forum,od regulatora paliw odchodza dwie rurki,jedna paliwo wraca do zbiornika,droga to do pomiaru podcisnienia.Odlacz ta podcisnieniowa,przekrec kluczyk na ON,jezeli paliwo zacznie ciec to regulator jest na pewno zapsuty.

 

Jezeli regulator przejdzie ten test to w dalszym ciagu moze byc siekniety aczkolwiek nie cieknie.Nalezy sprawdzic cisnienie na listwie.

 

Filtr paliwa moze tez byc przytkany,benzyna w USA to za bardzo nie jest juz benzyna,wymogi EPA ( agancja ochrony srodowiska) spowodowaly ze te nowe wynalazki bardzo szybko sie ,ahhhh,,psuja i rozne dziwne rzeczy sie dzieja jezeli moto stoi niejezdzone.

 

Edytowane przez tomekd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam, znaki IN i EX na tych zebatkach sa ok. 1cm wyzej niz powinny byc.Zdjecia nie ma jak zrobic bo rama zaslania wszytko, lusterkiem trza patrzec za znakami.Zawory tez sie sprawdzi od razu.Jedyny problem to ze sam nie wiem czy to ogarne, nigdy tego nie robilem, choc chcialbym sie nauczyc ustawiac rozrzad bo przestawiac juz umiem :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 cm to zdecydowanie za duzo, czyli wyglada na przestawienie rozrzadu.

Masz serwisowke ?

Pierwsze pytanie to czy da sie zrobic cokolwiek bez wyjmowania silnika z ramy, drugie to co z zaworami.

Moze da sie po prostu opuscic silnik z przodu tak zeby glowica znalazla sie na wierzchu i mozna by bylo widziec znaki na kolach rozrzadu.

Trzeba znowu wyjac napinacz zeby ustawic rozrzad na znaki i potem ew sprawdzic cisnienie sprezania - jezeli za niskie to trzeba zwalac glowice i sprawdzic zawory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 cm to zdecydowanie za duzo, czyli wyglada na przestawienie rozrzadu.

Masz serwisowke ?

Pierwsze pytanie to czy da sie zrobic cokolwiek bez wyjmowania silnika z ramy, drugie to co z zaworami.

Moze da sie po prostu opuscic silnik z przodu tak zeby glowica znalazla sie na wierzchu i mozna by bylo widziec znaki na kolach rozrzadu.

Trzeba znowu wyjac napinacz zeby ustawic rozrzad na znaki i potem ew sprawdzic cisnienie sprezania - jezeli za niskie to trzeba zwalac glowice i sprawdzic zawory.

 

 

no silnik raczej nie za bardzo sie da opuscic, bo jest mocowany do niego bezpośrednio wahacz, wiec jak cos to by trza caly silnik z ramy zwalic.Ale da rade to ustwic bez opuszczania/zdejmowania silnika.Serwisówke mam, juz chyba na pamiec sie jej nauczylem:D czekam tylko na szczelinomierz zeby zawory sprawdzic.

Ale zawory powinny byc ok bo silnik nie ma za duzo najechane kilometrow

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...