Skocz do zawartości

użytkownicy hondy xl 250


Rekomendowane odpowiedzi

Witam na forum nie am jeszcze takie tematu chcem go założyć na początku powiem iż jestem posiadaczem hondy od miesiąca mój egzemplarz pochodzi z 1984r, sprowadzony z niemiec w stanie 100% oryginalnym kierunkowskazy boczki oryginalny lakier a i przy silniku zadna śruba nei byla jeszcze odkręcana oczywiscie poaz eksploatycyjnymi, musze natomiast obszyc siedzenie i zmienic napęd pozatym silnik zawsze odpala od pierwszego kopa, i naprawde ma dużą moc sąsiad ma xt 600 i jak sie raz scigalismy na asfalcie to najpierw ja go wyprzedziłęma pózniej gdzieś po około 0.5km on mnie ale róznicy nie ma polecam ten motyckl naprawde

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. No to fajnie że masz zadbaną i pożądną maszyne.

Ale z tym że wyprzedziłeś XT 600 to jakoś uwierzyć niemoge, albo ma zajechaną yamaszke, bądz nieumie jeździć, lub Ty masz na max studningowany silnik, innej opcji niema :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, że nikt nigdy nie rozbierał tego silnika, może być wielką zaletą, ale i też wadą. Zalezy jak na to patrzeć, może ma już nakręcony niezły przebieg, i sprzedane, aby poprzedni właściciel niemusiał jej remontować, a może jest poprostu w bdb stanie, na orginalnych częsciach, i moze pośmigać jeszczę kupe lat :)

No to nie dziwie się że wygrałeś z tym xt... :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jak już jest taki temat to zapytam. Słyszał ktoś coś na temat awarii głowicy w Hondach XL250 ? Powiedzieli mi o tym w salonie Kawy no ale, że konkurencja to wole dopytac na forum zamiast skreślać :)

 

I jak to jest z tymi wymianami oleju ? Ścigacz.pl z kolei twierdzi, że co ok. 2000KM. Wydaje mi się to ciut przesadzone w tak niewyżyłowanym silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

xl 250 to ponoc pancerny sprzęt, silnik stosowany w pozniejszych latach w xlr, co do głowic to wątpie, są np. na alledrgo ponad 20 letnie motorki na chodzie

 

jeśli chodzi o olej to nie warto na tym oszczedzać, wg. mnie 2000km to max na jednej wymianie

 

wg manuala moejej xl600 trzeba wymieniać olej co 3200km lub co rok, a w xr(ten sam silnik,lecz bardzie terenowe przeznaczenie) co 1500km- wniosek z tego taki-im bardziej katujesz sprzęt tym częsciej wymieniasz oleum, ja staram się wymieniać co 1500km bo jezdze w 90% w terenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mailem wczesniej honde nx250 maly dominator z tego co sie roneituje to silnik jest a bazie tego xl 250 tylko dorzuculi chlodznie ciecza i elektryczny ropzrusznik. moja maszyna byla z 1996roku i apila an strzala za kazdym razem choc widac ze juz byla robiona bo uszczelki nie orginalne pod cylindrem. bylem z niej bardzo zadowolony ladnie ciagnie z dolu. motocykl godny polecenia. sinik nie przysporzyl mi zadnej awari, a katowalem ja dosc ostro, nie kopcila ani nic z tych rzeczy zero jakikolwiek stukow, niskie spalanie zerowa awaryjnosc, dobre osiagi na asfalcie prawie 150 na seryjnych przelozeniach jak na 250 to duzo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

witamz adaje pytanie po raz drugi czy ktos wie co ile km poowinno sie wymieniac łancuszek nie chcem zeby mi motot gdzies stanelo ale z drogiej strony i tak musze wymienic uszczelke pod pokrywą zaworów bo zaczyna sie pocic wiec bede widział jegp stan

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

witam mam problem musze wymienic uszczelniacze i olej w przednim zawiasie i pytanie robił kiedys to ktos zawias z przodu showa, chodzi mi o instrukcje no i o to ile wlac nowego oleju bede chyba kupował z allegro olej i uszczelniacze w komplecie za55zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

jak kupisz zdrową to nie jest awaryjna jak każda honda-natomiast jak wepchnął ktoś łapy i narobił drut patentów to albo poprawisz albo będzie się psuła...

 

pali zależy jak wstawiasz od 4 /100 w górę...

 

nie wiem co rozumiesz przez cięższy teren ?? ciężki do przejechania dla sprzętu w sensie błoto/piach czy dla kierownika w sensie np górski las ?? zasada jest prosta -im jest ciaśniej, stromiej , bardziej ślisko i kręto tym wystarcza słabszy sprzęt......

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...