karczu210589 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Witam na forum nie am jeszcze takie tematu chcem go założyć na początku powiem iż jestem posiadaczem hondy od miesiąca mój egzemplarz pochodzi z 1984r, sprowadzony z niemiec w stanie 100% oryginalnym kierunkowskazy boczki oryginalny lakier a i przy silniku zadna śruba nei byla jeszcze odkręcana oczywiscie poaz eksploatycyjnymi, musze natomiast obszyc siedzenie i zmienic napęd pozatym silnik zawsze odpala od pierwszego kopa, i naprawde ma dużą moc sąsiad ma xt 600 i jak sie raz scigalismy na asfalcie to najpierw ja go wyprzedziłęma pózniej gdzieś po około 0.5km on mnie ale róznicy nie ma polecam ten motyckl naprawde Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Witam. No to fajnie że masz zadbaną i pożądną maszyne. Ale z tym że wyprzedziłeś XT 600 to jakoś uwierzyć niemoge, albo ma zajechaną yamaszke, bądz nieumie jeździć, lub Ty masz na max studningowany silnik, innej opcji niema :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Może ten od xt nie odkręcał porządnie, albo jest zajechana? A może masz biturbo u siebie zamontowane ;d ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karczu210589 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 no własnie wychodzi na to ze on ma zajechaną bo coś mu ciągle pyka w tym silniku w moim nic nigdy nie było odkręcane oczywiscie oprócz pokrywek u niego wsyztko na silinkon koles potrafi jezdic na motorze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 To, że nikt nigdy nie rozbierał tego silnika, może być wielką zaletą, ale i też wadą. Zalezy jak na to patrzeć, może ma już nakręcony niezły przebieg, i sprzedane, aby poprzedni właściciel niemusiał jej remontować, a może jest poprostu w bdb stanie, na orginalnych częsciach, i moze pośmigać jeszczę kupe lat :) No to nie dziwie się że wygrałeś z tym xt... :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karczu210589 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 panowie mam pytanie co ile tysi ecy km wymienia się łąncuszek rozrządu?? i cy mozna jakos sprawdzic czy nadaje sie juz do wymiany? bo zawory i olej to co 1tyskm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 jeśli nie hałasuje to niczego nie ruszaj, chyba ze będziesz rozbierał silnik w innym celu - wtedy możesz wymienić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Jak już jest taki temat to zapytam. Słyszał ktoś coś na temat awarii głowicy w Hondach XL250 ? Powiedzieli mi o tym w salonie Kawy no ale, że konkurencja to wole dopytac na forum zamiast skreślać :) I jak to jest z tymi wymianami oleju ? Ścigacz.pl z kolei twierdzi, że co ok. 2000KM. Wydaje mi się to ciut przesadzone w tak niewyżyłowanym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 xl 250 to ponoc pancerny sprzęt, silnik stosowany w pozniejszych latach w xlr, co do głowic to wątpie, są np. na alledrgo ponad 20 letnie motorki na chodzie jeśli chodzi o olej to nie warto na tym oszczedzać, wg. mnie 2000km to max na jednej wymianie wg manuala moejej xl600 trzeba wymieniać olej co 3200km lub co rok, a w xr(ten sam silnik,lecz bardzie terenowe przeznaczenie) co 1500km- wniosek z tego taki-im bardziej katujesz sprzęt tym częsciej wymieniasz oleum, ja staram się wymieniać co 1500km bo jezdze w 90% w terenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 No i to jest mój problem bo dla mnie 1500KM to raptem dwa tygodnie jeżdżenia. Wymiany oleju byłyby droższe niż w 2T :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciu7 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 mailem wczesniej honde nx250 maly dominator z tego co sie roneituje to silnik jest a bazie tego xl 250 tylko dorzuculi chlodznie ciecza i elektryczny ropzrusznik. moja maszyna byla z 1996roku i apila an strzala za kazdym razem choc widac ze juz byla robiona bo uszczelki nie orginalne pod cylindrem. bylem z niej bardzo zadowolony ladnie ciagnie z dolu. motocykl godny polecenia. sinik nie przysporzyl mi zadnej awari, a katowalem ja dosc ostro, nie kopcila ani nic z tych rzeczy zero jakikolwiek stukow, niskie spalanie zerowa awaryjnosc, dobre osiagi na asfalcie prawie 150 na seryjnych przelozeniach jak na 250 to duzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karczu210589 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 witamz adaje pytanie po raz drugi czy ktos wie co ile km poowinno sie wymieniac łancuszek nie chcem zeby mi motot gdzies stanelo ale z drogiej strony i tak musze wymienic uszczelke pod pokrywą zaworów bo zaczyna sie pocic wiec bede widział jegp stan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karczu210589 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 witam mam problem musze wymienic uszczelniacze i olej w przednim zawiasie i pytanie robił kiedys to ktos zawias z przodu showa, chodzi mi o instrukcje no i o to ile wlac nowego oleju bede chyba kupował z allegro olej i uszczelniacze w komplecie za55zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielloo3 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Witam, mam parę pytań co do XL 250 z 1988r , a mianowicie: czy jest awaryjna, ile pali, czy warto jest ją kupić (hałasuje łańcuch rozrządu) i czy ma wystarczającą moc do cięższego terenu. Proszę o pomoc i z góry dzięki :) Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 jak kupisz zdrową to nie jest awaryjna jak każda honda-natomiast jak wepchnął ktoś łapy i narobił drut patentów to albo poprawisz albo będzie się psuła... pali zależy jak wstawiasz od 4 /100 w górę... nie wiem co rozumiesz przez cięższy teren ?? ciężki do przejechania dla sprzętu w sensie błoto/piach czy dla kierownika w sensie np górski las ?? zasada jest prosta -im jest ciaśniej, stromiej , bardziej ślisko i kręto tym wystarcza słabszy sprzęt...... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.