Skocz do zawartości

Triumph Rocket III


Kapiszon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

tak, świezynka, z krajowego salonu.

 

taaaa......wiem lamerstwem śmierdzi, ale ktos musi w końcu na tym swiecie nowe sztuki z salonu wyprowadzać. zupełnie jak dziewczyny spod skrzydełek mamy

Witam serdecznie. Tak czy inaczej gratuluje kolego!! LwG i szerokości & przyczepnosci.......

Pozdrawiam wszystkich...............

 

ps. to Twój kolego stał do odbioru u Łukasza w Długołęce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Cześć. Chcę zamontować podstawke pod filtr oleju żeby podłączyć czujnik temp. oleju tylko nie wiem jaki jest gwint na filtrze.

Może już ktoś montował.

Na aukcjach są rozmiary 3/4-16, M18, M20, M22 i nie mam pojęcia jaki.

 

 

Cześć. Chcę zamontować podstawke pod filtr oleju żeby podłączyć czujnik temp. oleju tylko nie wiem jaki jest gwint na filtrze.

Może już ktoś montował.

Na aukcjach są rozmiary 3/4-16, M18, M20, M22 i nie mam pojęcia jaki.

witam kolege .A moze od razu coś takiego oil temperature indicator triumph rocket .pozdrawiam

http://newbonneville.com/newr3/html/oil_temp_gauge.html

post-58608-0-94997800-1454177982.jpg

Edytowane przez cobra888
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej! Mam kilka pytań, zanim kupię motocykl.

 

1. Jaka jest ładowność w tym modelu/modelach?

2. Montaż dodatkowych bocznych kufrów jak sądzę nastręcza problem, bo po prostu nie ma skąd dostać bocznych akcesoryjnych uchwytów. Czy oznacza to druciarstwo, dorabianie itd? Co na to tylny stelaż/ błotnik? Obawiam się o wytrzymałość tego elementu.

3. Mógłby ktoś pomierzyć z metrówką motocykl np, odległość manetek od ziemi, szerokość tyłu, szerokość kierownicy?

4. Montaż Turbo- czy ktokolwiek ma z tym doświadczenie?

5. ABS- czy występował jako akcesorium do 2010 roku, czy też nie występował w ogóle? Jak sądzę, nie jest on zintegrowany (coś na kształt Hondy C-ABS)

6. Użytkowanie na co dzień- jakie problemy nastręcza?

7. Czemu kręcicie w większości tak małe przebiegi? :) Czy po prostu więcej nie chcecie, czy po prostu jest to nie wygodny motocykl? Osobiście robię w okolicy 10000 km, czasem więcej, czasem ciut mniej.

8. Ochrona nóg- wieje? Poprawiono to w Roadsterze?

9. Generalnie- wchodzić w roczniki poniżej 2010? Naczytałem się i mam spore wątpliwości. Wolałbym dołożyć do nowszego modelu, niż zaoszczędzić i wsadzić zaoszczędzoną kasę w naprawy, kity itd.

10. Czego wam brakuje w tym motocyklu?

11. Z jakich motocykli przesiedliście się?

12. Na jaki motocykl chcecie zamienić Rocket-a?

 

Na razie wystarczy, bo nikomu nie będzie się chciało tego czytać ;)

Edytowane przez Slayer_997
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej! Mam kilka pytań, zanim kupię motocykl.

 

1. Jaka jest ładowność w tym modelu/modelach?

2. Montaż dodatkowych bocznych kufrów jak sądzę nastręcza problem, bo po prostu nie ma skąd dostać bocznych akcesoryjnych uchwytów. Czy oznacza to druciarstwo, dorabianie itd? Co na to tylny stelaż/ błotnik? Obawiam się o wytrzymałość tego elementu.

3. Mógłby ktoś pomierzyć z metrówką motocykl np, odległość manetek od ziemi, szerokość tyłu, szerokość kierownicy?

4. Montaż Turbo- czy ktokolwiek ma z tym doświadczenie?

5. ABS- czy występował jako akcesorium do 2010 roku, czy też nie występował w ogóle? Jak sądzę, nie jest on zintegrowany (coś na kształt Hondy C-ABS)

6. Użytkowanie na co dzień- jakie problemy nastręcza?

7. Czemu kręcicie w większości tak małe przebiegi? :) Czy po prostu więcej nie chcecie, czy po prostu jest to nie wygodny motocykl? Osobiście robię w okolicy 10000 km, czasem więcej, czasem ciut mniej.

8. Ochrona nóg- wieje? Poprawiono to w Roadsterze?

9. Generalnie- wchodzić w roczniki poniżej 2010? Naczytałem się i mam spore wątpliwości. Wolałbym dołożyć do nowszego modelu, niż zaoszczędzić i wsadzić zaoszczędzoną kasę w naprawy, kity itd.

10. Czego wam brakuje w tym motocyklu?

11. Z jakich motocykli przesiedliście się?

12. Na jaki motocykl chcecie zamienić Rocket-a?

 

Na razie wystarczy, bo nikomu nie będzie się chciało tego czytać ;)

Podłączę się do pytań kolegi. Też rozglądam się za Rocketem po 2010 roku, ale nie ma za dużego wyboru.

Edytowane przez ArturM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Dużo tych pytań wiec może każdy troszkę się wypowie. To może ja o kufrach bocznych bo takowe założyłem firmy hepco & becker na uchwytach C-bow tej samej firmy.Zamykane na kluczyk(i same kufry i zamek do uchwytów) po demontażu kufrów(20 sekund) w mojej ocenie nie szpecą .Nie trzeba nic przerabiać uchwyty dedykowane pod model motocykla.Mam nadzieje że pomogłem choć trochę :)Pozdrawiam wszystkich Cobra888

 

 



post-58608-0-72543900-1454319488_thumb.jpg

post-58608-0-28692400-1454319314_thumb.jpeg

Edytowane przez cobra888
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

witam kolege .A moze od razu coś takiego oil temperature indicator triumph rocket .pozdrawiam

http://newbonneville.com/newr3/html/oil_temp_gauge.html

Mam taki termometr w zbiorniku oleju ale jest niewygodny do obserwacji podczas np.stania w korkach, czy pełzaniu na paradzie.

Dlatego chcę wskaźnik zamontować na kierownicy przy innych zegarach, wtedy będę na bieżąco mógł kontrolować temperaturę.

 

ps. średnica gwintu na filtrze to M20.

 

ps. Tak mi się przypomniało. Pod zaślepką z napisem Triumph przy prawej manetce jest miejsce na przełącznik świateł pasujący od innego triumpha, ja mam tam podłączone dodatkowe halogeny.

Edytowane przez bialyrocket
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Cześć Gruby

 

Poczytałem sobie to co napisałeś na forum vulcanowym.

No.....żeś Pan się namordował ze swoim sprzętem.

Chyle czoła że w ogóle Ci się chciało, ja bym nie miał nerwów.

 

Cóż mam nadzieję, że w moim modelu te usterki zostały usunięte

ale..... jakby co, tfu, tfu.....i odpukać w wszelkie niemalowane, to będę Panie walił do Ciebie jak w dym

Edytowane przez maxoss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieno, mam nadzieję, że sobie będziesz jeździł spokojnie i nie będziesz się tak wnerwiał jak ja, podobno modele z czarnym silnikiem są znacznie poprawione.

Gdyby się cokolwiek działo, albo gdybyś chciał zrobić bieżącą obsługę to zapraszam do mojego mechanika na usługi motocyklowe- przez problemy z moim Rocketem ma dużą wprawę w serwisowaniu tego modelu, a do mnie na kawę/browara :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...