Skocz do zawartości

Triumph Rocket III


Kapiszon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć Panowie! :notworthy:

 

Śledzę Wasze wpisy od początku. Kawał niezłej lektury. :clap: Od 3 lat chorowałem na RIII i w końcu "złożyłem się do strzału".
Wersja Touring, rocznik 2010, kupiony od pierwszego właściciela, który wziął go w leasing z PL Dystrybucji, z Liberty Motors z Łodzi. Przebieg 27.000 km.

 

Od 10 lat 'endurzyłem' najpierw na jamie: YZ250 2T, później na jamie: XTZ750 SuperTenere, aby następnie pohasać po asfalcie na nakedzie GSX1400. Wszystkie moto 'zdobią mój garaż', a od tygodnia do stada dołączył RIII.

 

Moto nabyłem z prawdziwym przebiegiem: 27.000 km i po zrobieniu pierwszej trasy: 400km zmieliło mi czwórkę w skrzyni :angry:

Trochę mam 'obejścia motocyklowego' i raczej zmieniał biegi, jak pisał kiedyś Ksylo, czyli: "zaczyna stopa i kończy stopa",
nie przesadzając przy tym z używaniem sprzęgła, szczególnie na wyższych biegach (3-5).

Objaw był taki, że skrzynia na czwartym biegu najpierw nie reagowała, dając efekt jakby "turbo dziury w silniku diesla".
W pierwszej chwili myślałem, że już kończy się paliwo (i zacząłem szukać kraniku rezerwy, jak w XTZ750 :laugh: )
ale później zaczęło szarpać moto i skrzynia zaczęła hałasować - dając potwierdzenie, że się stała miazga.
Pozostałe (poza czwórką) biegi - są OK, także wróciłem do chaty bez ciśnień, "przeskakując' tą zmieloną czwórkę przy zmianie biegów.

 

Także zaczynam przygodę z tym bucem od rozbełtania skrzyni i graty po woli zamawiam w Liberty Motors w Łodzi.

Zdaje mi się i mam nadzieję, że zmieliło mi tylko tryb 7 lub 18 z załączonego schematu skrzyni i któreś łożysko:

http://triumphparts.calmoto.com/p/Triumph__/Gear--output--4th-Eng-No-246088-gt/43479223/T1180061.html

 

Rozgrzebię, upewnię się i zaraportuję zacnemu Forum.

 

Zauważyłem, że kilku użytkowników już wypadło z forum i byłbym wdzięczny, gdybyście mnie Pany :rolleyes: poratowali - serwisówką i - kawałkiem instrukcji.

 

Wiem, że kilku z Was trenowało temat skrzynki na własnej skórze, także podpowiedzi/ schematy, etc => bardzo mile widziane :wink:

 

Pozdrawiam serdecznie wszystkich Hodowców Prosiaków ! :notworthy:



Witam ponownie. Jaka jest odległość od Ciebie do mnie? Widzę, że jesteśmy jedynymi zainteresowanymi spotkaniem. Sobota, niedziela?

Cześć Chopy, ja się zdecydowanie piszę na rundę do Lublina lub gdzieś w połowie drogi. Jestem spod Otwocka pod W-wą. Pozdrawiam wszystkich !

Edytowane przez arnie lee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam nowego koleżkę. Szkoda, że zacząłeś tak pechowo, ale widzę, że Cię to nie zraża, więc nadajesz się do dosiadania Rocketa.

Podaj maila na priva to podeślę serwisówkę.

Swoją drogą to już jakiś drugi przypadek czwórki, gdy do tej pory jedyne problemy pojawiały się z dwójką?

Niezbadane są sekrety naszych Rocketów.

 

Pozdrawiam

Wspinaker

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Panowie! :notworthy:

 

Śledzę Wasze wpisy od początku. Kawał niezłej lektury. :clap: Od 3 lat chorowałem na RIII i w końcu "złożyłem się do strzału".

Wersja Touring, rocznik 2010, kupiony od pierwszego właściciela, który wziął go w leasing z PL Dystrybucji, z Liberty Motors z Łodzi. Przebieg 27.000 km.

 

Od 10 lat 'endurzyłem' najpierw na jamie: YZ250 2T, później na jamie: XTZ750 SuperTenere, aby następnie pohasać po asfalcie na nakedzie GSX1400. Wszystkie moto 'zdobią mój garaż', a od tygodnia do stada dołączył RIII.

 

Moto nabyłem z prawdziwym przebiegiem: 27.000 km i po zrobieniu pierwszej trasy: 400km zmieliło mi czwórkę w skrzyni :angry:

Trochę mam 'obejścia motocyklowego' i raczej zmieniał biegi, jak pisał kiedyś Ksylo, czyli: "zaczyna stopa i kończy stopa",

nie przesadzając przy tym z używaniem sprzęgła, szczególnie na wyższych biegach (3-5).

Objaw był taki, że skrzynia na czwartym biegu najpierw nie reagowała, dając efekt jakby "turbo dziury w silniku diesla".

W pierwszej chwili myślałem, że już kończy się paliwo (i zacząłem szukać kraniku rezerwy, jak w XTZ750 :laugh: )

ale później zaczęło szarpać moto i skrzynia zaczęła hałasować - dając potwierdzenie, że się stała miazga.

Pozostałe (poza czwórką) biegi - są OK, także wróciłem do chaty bez ciśnień, "przeskakując' tą zmieloną czwórkę przy zmianie biegów.

 

Także zaczynam przygodę z tym bucem od rozbełtania skrzyni i graty po woli zamawiam w Liberty Motors w Łodzi.

Zdaje mi się i mam nadzieję, że zmieliło mi tylko tryb 7 lub 18 z załączonego schematu skrzyni i któreś łożysko:

http://triumphparts.calmoto.com/p/Triumph__/Gear--output--4th-Eng-No-246088-gt/43479223/T1180061.html

 

Rozgrzebię, upewnię się i zaraportuję zacnemu Forum.

 

Zauważyłem, że kilku użytkowników już wypadło z forum i byłbym wdzięczny, gdybyście mnie Pany :rolleyes: poratowali - serwisówką i - kawałkiem instrukcji.

 

Wiem, że kilku z Was trenowało temat skrzynki na własnej skórze, także podpowiedzi/ schematy, etc => bardzo mile widziane :wink:

 

Pozdrawiam serdecznie wszystkich Hodowców Prosiaków ! :notworthy:

 

 

Cześć Chopy, ja się zdecydowanie piszę na rundę do Lublina lub gdzieś w połowie drogi. Jestem spod Otwocka pod W-wą. Pozdrawiam wszystkich !

 

Gratuluję determinacji. Czyli popieram post kolegi. Ale go nie zrobiłeś jeszcze? Chyba głupie pytanie bo zamawiasz graty w Liberty. Napisz, daj znać jak sobie poradziłeś. Jak będziesz po całej operacji to musimy się spotkać live:-) Nr do mnie znajdziesz.

G.S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co Panowie? Sobota, niedziela? Nr telefonów ułatwią kontakt.

P.S.

Do Spinakera: dałeś radę z tematami o których rozmawialiśmy?

Wbrew pozorom Wspinaker, a nie Spinaker - ten dziwny twór słowny ma swoje uzasadnienie, ale o tym jak się kiedyś spotkamy :-)

Z tematami poszedłem bardzo do przodu i mam nadzieję niedługo napiszę, ale muszę wszystko dopiąć do końca.

 

Arni Lee, chętnie wyślę Tobie serwisówkę, ale musisz mi podać emaila.

 

Mam też pytanie do Navigatora. Napisałem do Ciebie wiadomość i nic mi nie odpisałeś.

 

Pozdrawiam

Wspinaker

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli o mnie chodzi to w ten weekend tylko sobota.

Ok. Mnie sobota ok. 15. Fajna knajpa jest Zajazd nad Wieprzem. Chyba,że masz inny pomysł.

 

Ok. Mnie sobota ok. 15. Fajna knajpa jest Zajazd nad Wieprzem. Chyba,że masz inny pomysł.

eee teraz zobaczyłem, że masz 180 do mnie. To może jakiś lepszy środek:-) drogi do mnie:-) ja np. do Garwolina mam ok. 100.

G.S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Panowie,


jak dla mnie Garwolin byłby miodowym wyborem, bo (pomimo problemu z 4 biegiem) jeżdzę dalej na bucu nie używając tego biegu :) Także muszę się tak prześlizgać na partyzanta do czasu, jak mi przyjdą graty z Liberty Motors.

 

Ja do Garwolina mam jakieś 50km, a do "Zajazd nad Wieprzem niewiele więcej, więc obydwie miejscówki - są OK!

 

PS Wspinaker - podesłałem swój adres @ na priv z prośbą o tą serwisówkę. Wielkie dzięki z góry za pomoc!

 

Podaję swoje namiary: 881 255 445.

 

Czekam na znak/sygnał! Czołem.

Edytowane przez arnie lee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, bardzo przepraszam niestety nie będę mógł przyjechać. Plany mi się zmieniły i nie jestem w stanie tego odkręcić. To co miałem załatwić jutro muszę dzisiaj. Chyba, że możemy spotkać się jutro np. gdzieś około 10 00 przed południem. Jeśli nie to jeszcze raz sorry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Panowie! :notworthy:

 

Śledzę Wasze wpisy od początku. Kawał niezłej lektury. :clap: Od 3 lat chorowałem na RIII i w końcu "złożyłem się do strzału".

Wersja Touring, rocznik 2010, kupiony od pierwszego właściciela, który wziął go w leasing z PL Dystrybucji, z Liberty Motors z Łodzi. Przebieg 27.000 km.

 

Od 10 lat 'endurzyłem' najpierw na jamie: YZ250 2T, później na jamie: XTZ750 SuperTenere, aby następnie pohasać po asfalcie na nakedzie GSX1400. Wszystkie moto 'zdobią mój garaż', a od tygodnia do stada dołączył RIII.

 

Moto nabyłem z prawdziwym przebiegiem: 27.000 km i po zrobieniu pierwszej trasy: 400km zmieliło mi czwórkę w skrzyni :angry:

Trochę mam 'obejścia motocyklowego' i raczej zmieniał biegi, jak pisał kiedyś Ksylo, czyli: "zaczyna stopa i kończy stopa",

nie przesadzając przy tym z używaniem sprzęgła, szczególnie na wyższych biegach (3-5).

Objaw był taki, że skrzynia na czwartym biegu najpierw nie reagowała, dając efekt jakby "turbo dziury w silniku diesla".

W pierwszej chwili myślałem, że już kończy się paliwo (i zacząłem szukać kraniku rezerwy, jak w XTZ750 :laugh: )

ale później zaczęło szarpać moto i skrzynia zaczęła hałasować - dając potwierdzenie, że się stała miazga.

Pozostałe (poza czwórką) biegi - są OK, także wróciłem do chaty bez ciśnień, "przeskakując' tą zmieloną czwórkę przy zmianie biegów.

 

Także zaczynam przygodę z tym bucem od rozbełtania skrzyni i graty po woli zamawiam w Liberty Motors w Łodzi.

Zdaje mi się i mam nadzieję, że zmieliło mi tylko tryb 7 lub 18 z załączonego schematu skrzyni i któreś łożysko:

http://triumphparts.calmoto.com/p/Triumph__/Gear--output--4th-Eng-No-246088-gt/43479223/T1180061.html

 

Rozgrzebię, upewnię się i zaraportuję zacnemu Forum.

 

Zauważyłem, że kilku użytkowników już wypadło z forum i byłbym wdzięczny, gdybyście mnie Pany :rolleyes: poratowali - serwisówką i - kawałkiem instrukcji.

 

Wiem, że kilku z Was trenowało temat skrzynki na własnej skórze, także podpowiedzi/ schematy, etc => bardzo mile widziane :wink:

 

Pozdrawiam serdecznie wszystkich Hodowców Prosiaków ! :notworthy:

 

Cześć Chopy, ja się zdecydowanie piszę na rundę do Lublina lub gdzieś w połowie drogi. Jestem spod Otwocka pod W-wą. Pozdrawiam wszystkich !

Witam Kolegę

 

Z doświadczenia proponuję uwzględnić również poz 19. Jeśli poszły kły to prawdopodobnie zębatka też ma dosyć . U mnie i kły i zębatki wyrobiły się na okrągło. Dla porządku wymienił bym wszystkie segery - wszystkie miały ślady pracy a koszt niewielki. Zastanów się również nad wymianą poz 36, 10, 33. 10 to układ podkładek sprężynujących a 36 i 33 to bieżnie dla układu. U mnie zmielona została 36 i niestety czekam na realizację kolejnego zamówienia :banghead: - a maleństwo rozbebeszone stoi drugi tydzień :sad: . Ja zamawiałem graty dopiero po wymontowaniu serducha, bo w trakcie rozbiórki mogą wyjść różne niespodzianki, a i tak nie ustrzegłem się drugiego zamówienia. Pamiętaj o uszczelkach. :excl:

 

Pozdrawiam

Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Gdyby ktoś był zainteresowany spotkaniem to 23 lipca będziemy z kolegą Grzegorzem z Lublina na akcji Motoserce w Sanoku. Póki co jest nas dwóch. O 12.00 jest tam parada, która wyrusza z rynku, no i oczywiście potem oddawanie krwi. Może to okazja by się zjechać w większym gronie Rocketów.

Wiem, że punkt jest mało centralny, ale ja dojeżdżam tam z Poznania.

 

Link do akcji:

 

https://www.facebook.com/events/1212462785440184/

 

Pozdrawiam

Wspinaker

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...