Skocz do zawartości

Coola1

Forumowicze
  • Postów

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Coola1

  • Urodziny 03/04/1969

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław

Osobiste

  • Motocykl
    rocket roadster 2011
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Coola1

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam, Sprawdź czy czujnik ABS jest dostatecznie blisko tarczy indeksowanej - tarczę stosunkowo łatwo można "podprostować". Problem pojawiał mi się po zmianie opony kiedy tarcza podczas zdejmowania opony ulegała nieznacznemu odkształceniu.
  2. Własnie zastanawiam się nad ostatecznym pożegnaniem klapek, tylko zastanawiam się czy demontaż czy programowe ustawienie w poz "OTWARTE". Gdzieś widziałem sposób na przestawienie tego. W kwestii paliwa - nie jest to przeciek tylko zapach niedopalonego paliwa podczas pracy. No cóż walczę.
  3. Filtr K&N świeżo czyszczony, od momentu pojawienia się objawów paliwo z 20 razy tankowane, świece nowe. Zastanawiająca jest powtarzalność. 2000 obr i nigdzie indziej i zauważyłem, że problem jest przy mocno nagrzanym silniku. Pojawia się też zapach paliwa - jakby zbyt bogata mieszanka. Sprawdzamy teraz czujnik położenia przepustnicy. Mechanik sugeruje niewłaściwą pracę dodatkowych przepustnic.
  4. Witam Kolegów - prośba o pomoc. Od pewnego czasu podczas przyspieszania silnik dostaje takiego jakby zawahania - tak jakby wypadało kilka zapłonów. Z ostatnich obserwacji wynika ze dzieje się to dokładnie przy prędkości 2000obr/min. Niezależnie od biegu przy trochę mocniejszym przyspieszaniu przechodząc przez 2000obr następuje szarpnięcie. Przyspieszanie od 2100 do 5000 odbywa się bez efektu. Ma możne ktoś jakiś pomysł? Będę wdzięczny za pomoc.
  5. Witam Kolegę Z doświadczenia proponuję uwzględnić również poz 19. Jeśli poszły kły to prawdopodobnie zębatka też ma dosyć . U mnie i kły i zębatki wyrobiły się na okrągło. Dla porządku wymienił bym wszystkie segery - wszystkie miały ślady pracy a koszt niewielki. Zastanów się również nad wymianą poz 36, 10, 33. 10 to układ podkładek sprężynujących a 36 i 33 to bieżnie dla układu. U mnie zmielona została 36 i niestety czekam na realizację kolejnego zamówienia :banghead: - a maleństwo rozbebeszone stoi drugi tydzień :sad: . Ja zamawiałem graty dopiero po wymontowaniu serducha, bo w trakcie rozbiórki mogą wyjść różne niespodzianki, a i tak nie ustrzegłem się drugiego zamówienia. Pamiętaj o uszczelkach. :excl: Pozdrawiam Tomek
  6. Czwóreczka zaczęła wyskakiwać i podobno bez otwarcia skrzyni nie da się tego wyleczyć. Już po wszystkim. Serducho wyjęte.
  7. Witam serdecznie zacne grono. Jestem szczęśliwym posiadaczem Roadstera od trzech miesięcy. Przedtem VTX 1300 i Mean streak 1600. Przebieg całkowity ?? 31000 ?? w tym moje 3000, rocznik 2011 Mam wielką prośbę. Czy zdarzyło się któremuś z kolegów wyjmowanie silnika? Czy uda się to zrobić bez demontażu tylnego koła? Opuszczenie silnika w dół i zsunięcie z wałka wydaje się być niemożliwe z uwagi na brak miejsca. Moze komus udało się namierzyć jakiś filmik lub instrukcjię? Będę wdzieczny za podpowiedź. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...