NAVIGATOR Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 No oczywiście katalizatora też nie mam, zamiast jest trójnik. Ale dalej są końcówki wydechu robione ręcznie. Nie chciałem przelotek bo bez ciśnienia stracił bym za dużo "dołu". Przekrój podobny jest do Supertrappa, cztery komory hamujące na zakładkę, potem wkleję dokładny rysunek techniczny. Zakończone regulowanymi dbkillerami. Ważne było utrzymanie średnicy rur tak by zgadzało się ratio na wyjściu z kolektora. Dźwięk ma rewelacyjny a i osiągi się znacznie podniosły. Ciekawy jest dźwięk zasysania powietrza przez układ by wyrównać cisnienie. Oddychanie sprawia potężne wrażenie.Panowie, przypominam że za oknem jest wiosna.Co ze spotkaniem ROCKETÓW. A może na Czechy.W sobotę w Hradec Kralowe jest zlot motocykli TRIUMPH.Jadę tam.Chętnych również zapraszam. pozdrawiam NAVIGATOR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wspinaker Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Panowie, przypominam że za oknem jest wiosna.Co ze spotkaniem ROCKETÓW. A może na Czechy.W sobotę w Hradec Kralowe jest zlot motocykli TRIUMPH.Jadę tam.Chętnych również zapraszam. pozdrawiam NAVIGATORByłeś tam kiedyś? O której i skąd wyjeżdzasz? Z Poznania mam trochę km, więc chętnie bym podjchał w piątek po południui gdzieś koło Legnicy lub Wrocławia, tam jakiś nocleg, a potem rano na Czechy. Muszę być w sobotę wieczorem w Poznaiu (urodziny, których nie moge opuścić), więc raczej w jeden dzień nie obrócę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blubi Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Bardzo, bardzo bym chciał polecieć z wami ale kończę właśnie swojego potwora w weekend. I nie ma szans bym się wyrobił wcześniej :/ Zaprezentuj się jak najlepiej za nas wszystkich! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NAVIGATOR Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Byłeś tam kiedyś? O której i skąd wyjeżdzasz? Z Poznania mam trochę km, więc chętnie bym podjchał w piątek po południui gdzieś koło Legnicy lub Wrocławia, tam jakiś nocleg, a potem rano na Czechy. Muszę być w sobotę wieczorem w Poznaiu (urodziny, których nie moge opuścić), więc raczej w jeden dzień nie obrócę.Byłem tam.Przyjedż w piątek do Lwówka Śląskiego ,tam załatwie Ci hotel i rano pojedziemy dalej,ja też tylko na sobotę. pozdrawiam.NAVIGATOR. 691753591. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wspinaker Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Byłem tam.Przyjedż w piątek do Lwówka Śląskiego ,tam załatwie Ci hotel i rano pojedziemy dalej,ja też tylko na sobotę. pozdrawiam.NAVIGATOR. 691753591.Przeliczyłem to wszystko czasowo i niestety nie dam rady tym razem. Musze byc o 18.00 w Poznaniu, a to 6 godzin jazdy z Hrdaec Kralove, więc musiałbym wyjeżdżać o 12.00. Może w przyszłym roku? Napisz koniecznie jak było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wspinaker Opublikowano 19 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 Zamieściłem wykres z hamowni na portalu bikepics: http://bikepics.com/pictures/2556635/ Jest tam wykres mocy i momentu, zarówno na kole jak i na wale. Jak widać trochę starty jest na wale (szczególnie powyżej 5 tys.) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wspinaker Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Panowie, przypominam że za oknem jest wiosna.Co ze spotkaniem ROCKETÓW. A może na Czechy.W sobotę w Hradec Kralowe jest zlot motocykli TRIUMPH.Jadę tam.Chętnych również zapraszam. pozdrawiam NAVIGATORByłeś w Hradec Kralove? Jak było?PozdrawiamWspinaker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NAVIGATOR Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 Byłeś w Hradec Kralove? Jak było?PozdrawiamWspinakerParę dni byłem poza domem więc piszę dopiero dzisiaj.Oni są lepiej zorganizowani.http://www.triumph-moto.cz/A my.My czekamy może uda nam się spotkać.Do końca sezonu jeszcze trochę zostało słonecznych dni. pozdrawiam NAVIGATOR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 1 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 (edytowane) Jasna cholera, zaczynam już miec dosyć walki z pompą hamulcową. Zacząłem w ubiegłym roku. Niekończące sie odpowietrzania nie dawały poprawy. W końcu kupiłem zestaw naprawczy do pompy, znowu odpowietrzyłem i było troche lepiej. Niestety teraz po zimie hamulec znowu jest jak plastelina. Do połowy ruchu dzwigni własciwie nie ma oporu, dopiero pod koniec coś jest ale bez problemu dochodzi do manetki. Wygląda na to, że musze kupić nową pompę a to duuuży wydatek. Myślałem o kupnie jakiejś innej, radialnej ale wiecie jak to wygląda w Rockecie? Trzeba by odciac pompe od reszty obudowy przełączników. Nieźle nas załatwili z taka pompą zintegrowana z przełącznikami. Pomóżcie cos, jak to u was wygląda? Może jakieś cudowne patenty macie na odpowietrzenie albo tę pompę? W ubiegłym roku jak mi robili to na chwile podpieli pompe od jakiegos kawasaki i od razu była twarda dzwignia. Najwyraźniej mam zje........pompę. Czy taką pompkę można jakoś zregenerować? Szlag by to.... Edytowane 1 Lipca 2013 przez Ksylo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wspinaker Opublikowano 1 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 Jasna cholera, zaczynam już miec dosyć walki z pompą hamulcową. Zacząłem w ubiegłym roku. Niekończące sie odpowietrzania nie dawały poprawy. W końcu kupiłem zestaw naprawczy do pompy, znowu odpowietrzyłem i było troche lepiej. Niestety teraz po zimie hamulec znowu jest jak plastelina. Do połowy ruchu dzwigni własciwie nie ma oporu, dopiero pod koniec coś jest ale bez problemu dochodzi do manetki. Wygląda na to, że musze kupić nową pompę a to duuuży wydatek. Myślałem o kupnie jakiejś innej, radialnej ale wiecie jak to wygląda w Rockecie? Trzeba by odciac pompe od reszty obudowy przełączników. Nieźle nas załatwili z taka pompą zintegrowana z przełącznikami. Pomóżcie cos, jak to u was wygląda? Może jakieś cudowne patenty macie na odpowietrzenie albo tę pompę? W ubiegłym roku jak mi robili to na chwile podpieli pompe od jakiegos kawasaki i od razu była twarda dzwignia. Najwyraźniej mam zje........pompę. Czy taką pompkę można jakoś zregenerować? Szlag by to....Ale tak na prawdę masz problem z tym, że jest miękki, czy słabo hamuje. Szczerze mówiąc też mam długi skok prawie "jałowy", ale od połowy zaczyna się usztywniać i hamuje rewelacyjnie. Ktoś kto nie jeździł Rocketem jak u mnie nacisnął, to też się zdziwił, że taki miękki. Też mogę docisnąć do manetki, ale nie mam problemów z hamowaniem. Może Rocket tak ma. Na pewno dużo zmienia regulacja na klamce (ja ma ustawioną na 3, ale przestawię na 1 to już nie docisnę do manetki). Ktoś kiedyś pisał, że ta dźwignia, która naciska pompę szybko się zużywa. Czy jak pompujesz to klamka roście, czy cały czas jest taka sama? Jak nie rośnie to nie problem odpowietrzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 1 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 Słabo też hamuje. U mnie jest prawie najwyzej dzwignia (jeszcze jest jeden ząbek) a klamka dwoma palcami dojdzie do manetki. Jak pompuje nie rośnie, może i nie jest zapowietrzona. Najprędzej to pompa jest do dupy, niestety. Czy przy odpowietrzaniu pompa wam wychlapuje płyn do góry? Mi sika jak zwariowana, trzeba uważać żeby nie zachlapac motocykla. To chyba oznacza, że dużo płynu wraca do pompy zamiast dawac ciśnienie w układzie. Za dużo jest powrotu płynu. Ten lekki powrót robi sie zeby uzyskać większy skok dzwigni i lepszą wyczuwalność dohamowania ale jak jest tego za dużo to w efekcie motocykl nie hamuje dobrze. U mnie właśnie sa chyba za duże otworki od powrotu i pompa nie daje odpowiedniego ciśnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 ogłoszenia o imprezach proszę zamieszczać we właściwym dziale (zloty, imprezy)jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wspinaker Opublikowano 9 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 (edytowane) A może byśmy się spotkali wieczorem w piątek u Nawigatora w Lwówku Śląskim (pisał o imprezie w piątek o 19.00) . Jest tam jakaś opcja na wieczorne piwko, nocleg i bezpieczny parking dla moto na noc? Edytowane 9 Lipca 2013 przez Wspinaker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wspinaker Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 Słabo też hamuje. U mnie jest prawie najwyzej dzwignia (jeszcze jest jeden ząbek) a klamka dwoma palcami dojdzie do manetki. Jak pompuje nie rośnie, może i nie jest zapowietrzona. Najprędzej to pompa jest do dupy, niestety. Czy przy odpowietrzaniu pompa wam wychlapuje płyn do góry? Mi sika jak zwariowana, trzeba uważać żeby nie zachlapac motocykla. To chyba oznacza, że dużo płynu wraca do pompy zamiast dawac ciśnienie w układzie. Za dużo jest powrotu płynu. Ten lekki powrót robi sie zeby uzyskać większy skok dzwigni i lepszą wyczuwalność dohamowania ale jak jest tego za dużo to w efekcie motocykl nie hamuje dobrze. U mnie właśnie sa chyba za duże otworki od powrotu i pompa nie daje odpowiedniego ciśnienia.Ksylo, ktoś sprzedaje pompę z klamką: http://allegro.pl/show_item.php?item=3391225418 Cena może bez rewalacji, ale ponegocjować zawsze można :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 To jest pompa od Touringa, nie nadaje sie do zwykłego Rocketa. Nie da sie jej zamontować........ także dzięki za info ale juz ja widziałem i to niestety nie to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.