Skocz do zawartości

Triumph Rocket III


Kapiszon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

a ten filtr oleju kn z tą nakrętką wchodzi do chromowanej osłony tegoż filtra??



pytanko o kontrolkę paliwa i wskaźnik: wczoraj nie mogłem sie oprzeć (słoneczna pogoda) zrobiłem kilka halsów roketem ale wcześniej musiałem zatankować i tu zdziwienie bo zalałem 10l i kontrolka rezerwy nie zgasła a wskaźnik ruszył z zera do połowy czerwonego. Wiem że to jakaś wada roketa, czy ktoś doktoryzował sie z tego temetu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim przekreciłes kluczyk trzeba było go postawic do pionu. Chyba zrobiłes odwrotnie i złapał poziom jak motor stoi na stopce. Generalnie wskazania paliwomierza nie sa zbyt precyzyjne. Ja nie mam zegara, wystarcza mi kontrolka rezerwy w zupełności i jest chyba dokladniejsza niz zegar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobrze rozumiem, ale czy przy ponownym wyłączeniu zapłonu i włączeniu w pozycji pionowej wskazania nie powinny byc prawidłowe? chyba pokuszę się i wymontuję ze zbiornika ten mechanizm i luknę co i jak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O matko ile ja się namęczyłem ze wskaźnikiem poziomu paliwa. Mam wersję tylko z rezerwą ale dokupiłem akcesoryjny wskaźnik. Pokazywał w sumie co chciał... Okazało się że bez voltomierza ani rusz.

http://www.r3owners.net/threads/lets-talk-low-fuel-level-lights.2678/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja w sumie to mam to w d...... jak sie zapali znaczy jest mało i tankuje. Nigdy mi nie zabraklo jakos. Zwykle zapala sie jak mam okolo 8-9 litrow jeszcze w baku wiec tak na 100km, pi razy oko. To mi wystarcza zeby spokojnie spać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ten filtr oleju kn z tą nakrętką wchodzi do chromowanej osłony tegoż filtra??

Pasuje idealnie. Też nie byłem pewien czy się chowa i pierwszy raz kupiłem K&N w wersji chromowanej, ale okazało się, że ten malowany, również z nakrętką chowa się idealnie w oryginalnej puszce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podpowiedzcie jaki filtr oleju 204 czy 303 bo oba są niby do rocketa ? Musze pewnie sprawdzić w moto jaki jest zamontowany, ale interesi mnie czym się różnią.



i jeszcze jedno pytanko do doświadczonych rocketowców jakiej marki klocki hamulcowe stosować bo wiem że niektóre powodują dużą ilość nalotu a inne mniej co wpływa na estetykę, czyszczenie itp. /

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podpowiedzcie jaki filtr oleju 204 czy 303 bo oba są niby do rocketa ? Musze pewnie sprawdzić w moto jaki jest zamontowany, ale interesi mnie czym się różnią.

 

i jeszcze jedno pytanko do doświadczonych rocketowców jakiej marki klocki hamulcowe stosować bo wiem że niektóre powodują dużą ilość nalotu a inne mniej co wpływa na estetykę, czyszczenie itp. /

Wg K&N zdecydowanie 204. Taki ostatnio założyłem. Skąd masz ten 303 do Rocketa? Jeżeli chodzi o klocki to nie warto brać zbyt twardych. Założyłem kiedyś do Vulcana najtwardzsze EBC i zrypałem sobie tarcze tak, że zrobiły sie rowki na około 1 mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej hamują miękkie klocki tylko szybciej sie zużywania. Dodatkowo jak pisze Wspinaker, twardymi można pojechac tarcze co w wymianie jest znacznie droższe. Twarde tez słabiej hamują. Zysk tylko taki, że sa na dłużej ale to najmniej ważne. Miękkie moga bardziej brudzić ale to też nieistotne, hamulec ma przede wszystkim hamowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten 303 podaje allegro np http://allegro.pl/olej-filtr-swiece-triumph-rocket-2300-iii-04-i3741237564.html

, http://allegro.pl/olej-motul-filtr-oleju-swiece-triumph-rocket-2300-i3768308624.html i takich ogłoszeń jest dużo.

Wracając do klocków, odwołując się do waszego doświadczenia liczyłem, że podacie konkretne firmy i modele a nie suchy wykład, który oczywiście jest logiczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten 303 podaje allegro np http://allegro.pl/olej-filtr-swiece-triumph-rocket-2300-iii-04-i3741237564.html

, http://allegro.pl/olej-motul-filtr-oleju-swiece-triumph-rocket-2300-i3768308624.html i takich ogłoszeń jest dużo.

Wracając do klocków, odwołując się do waszego doświadczenia liczyłem, że podacie konkretne firmy i modele a nie suchy wykład, który oczywiście jest logiczny.

303 to błedny opis sprzedającego (pewnie lenistwo w przygotowaniu opisu akukcji). Sprawdź sobie na stronie porducenta Hilfo. Również podaje filtr 204 dla Rocketa.Co do klocków nie chciałem uprawiać krypto reklamy, ale ze względu na koszt tarcz do Rocketa nie chciałem ryzykować i zainwestowałem w klocki oryginalne Triumpha (wiem ile kosztowała mnie wymiana tarcz w Vulcanie, a do Rocketa są jeszcze droższe, bo pływające).

Edytowane przez Wspinaker
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziękuje za odpowiedzi, jeszcze mam pytanie czy 1 litr oleju do przekładni tylnej wystarczy, bo nie mogę się doszukać ile tam wchodzi ?

Będzie na całe życie motocykla :-)

W instrukcji serwisowej, którą Tobie wysłałem jest podane 0,17 l. Niestety nie da się kupić mniej niż litr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...