Skocz do zawartości

Triumph Rocket III


Kapiszon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No jeśli by to było to wszystko co tam potrzeba to cena rewelacyjna - jakby co to mam rozpiskę po numerach części które u mnie były potrzebne - zresztą i tak się opłaci taki kit kupić bo same sprężyny do sprzęgła kosztują chyba z 500zł - gdzie to kolego kupiłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypominam, że jest jeszcze do kupienia ten KIT do Rocketów z lat 2005-2008,w którym jest masa różnych części, w tym kilka właśnie do 2 biegu.Na pewno jest tam koło zębate 2 biegi i coś tam jeszcze (sprężyny do sprzęgła, wszystkie uszczelki, łozyska, świece...). Symbol kit-u to T1000008 do czarnych silników, i T1000009 do srebrnych.

 

Kit dotyczy modeli, których VIN jest niższy niż: 337294 Mój niestety też się w to łapie, więc kupiłem "na zapas", ale póki co nie zakładałem.

 

Kosztuje tylko niecałe: 145 funtów -

 

http://www.worldoftr...php?xProd=15526

 

http://www.worldoftr...php?xProd=15527

 

Dołączam sie do pytania. Co tam w pudle siedzi? Bo ja u sibie sporo powymieniałem i zastanawiam się czy jest sens kupować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W załączeniu pierwsze 3 strony z instrukcji montażu. Cał instrukcja ma 32 strony.

Jeżeli jestescie zainteresowani, to jutro na spokojnie wskanuje całość i mogę wysłać.

KIT002.pdf

KIT001.pdf

KIT003.pdf

Edytowane przez Wspinaker
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W załączeniu pierwsze 3 strony z instrukcji montażu. Cał instrukcja ma 32 strony.

Jeżeli jestescie zainteresowani, to jutro na spokojnie wskanuje całość i mogę wysłać.

 

Dzięki wielkie, jak by Ci się kiedyś przypadkiem nudziło to wrzucił byś resztę stron :) Po nazwach nie rozpoznaję niestety wszystkich części, a domyślam się że w instrukcji znajdują się schematy rysunkowe po których szybko można by namierzyć odpowiedni wichajster :)

Dzięki z góry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm... części cała kupka - tyle że nie wiem czy to będzie dla kolegi Artchim - przeglądam nr trybów i wybieraków i jakoś mi nic nie pasuje - jakby co to u mnie do wymiany były koła zębate o nr T1180061, T1180064, T1180236, T1180059, wybierak T119066, przesówka T1180099, strainer T1210064 i masa uszczelek. Da rade taki kit zamówić gdzieś w Polsce za tą kasę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przesyłam kolejne strony z instrukcji. Dalszych już nie ma co wysyłać, bo tak jak ostatnie dotyczą tylko przewodów:

 

Kupiłem ten cały komlet w Polsce w firmie LIDOR z Poznania za 600 PLN, ale nie na zamówienie tylko kupili to dla kogoś, kto ponoc nie odebrał. Myslę, że można ich zapytać. Ewentualnie w jakimś ASO, ale tam pewnie wyjdzie drożej.

 

Nie załozyłem tego wszystkiego ponieważ, póki co nic mi się nie dzieje, a za montaż tego wszystkiego chcieli 1600 PLN, więc postanowiłem poczekać. Myślę, że szkoda rozbierać pół silnika, dopóki nic się nie dzieje. Może zdecyduję się w przyszyłym sezonie.

KIT004.pdf

KIT005.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego, co udało mi się wyczytać na forach UK i US, problem dotyczył Rocket'ów praktycznie do końca produkcji 2007 (VIN graniczny taki jak podał Wspinaker powyżej. Co do dolegliwości, to wszyscy użytkownicy piszą o wyskakiwaniu (wypinaniu) drugiego biegu. Problem dotyczył kilku tysięcy maszyn na całym świecie, ale nie był (podobno) problemem powszechnym. Triumph nie zorganizował więc akcji serwisowej i wymiany na swój koszt. Sposób załatwienia sprawy zależał od kraju, ba! w US nawet od samych dealerów. Jedni wymieniali ten kit nawet po gwarancji, o ile się do nich klient zgłosił, nie kasując ani grosza, część kasowała tylko za robociznę, część za wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może inaczej cos się dowiem.........możesz napisac na jakie dolegliwości i z jakimi objawami jest dedykowany ten KIT?

 

To nie takie proste. Generalnie wg Triumpha zawiera wiele części, które zostały poprawione na podstawie doświdczeń z awarii w pierwszych latach produkcji.

Miedzy innymi poroblem ze zrywaniem 2 biegu.

Tutaj sporo na ten temat napisano:

 

http://www.arfc.org/...et_iii_classic/

 

Jak się wrzuci w googlach hasło Triumph T1000009 lub T1000008 to pojawia się wiele wpisów na forach.

 

Są dwie wersje, ponieważ jest tam równiez pokrywa sprzęgła i dlatego jest czarna lub srebrna.

Jak mi zaproponowali ten kit, to poczytałem w internecie i stwierdziłem, że za te piniądze warto zaryzykowac i kupić. Ponoć w późniejszych modelach to wszystko było już montowane standardowo i jeżeli się nie mylę problemu ustały.

 

Dokładam również "kolorowy obrazek" pokazujący ile tego jest. Ktoś kiedyś pisał o problemach ze wskaźnikiem paliwa. Jak by co też tam jest wersja poprawiona.Same świece, nowe przewody, wszystkie uszczelki, koła zębate, łożyska. Gdyby to kupować osobno pewnie by kosztowało fortunę.

 

Z tego, co udało mi się wyczytać na forach UK i US, problem dotyczył Rocket'ów praktycznie do końca produkcji 2007 (VIN graniczny taki jak podał Wspinaker powyżej.

 

Mój jest z 2008 i niestety też się łapie. Ta granica była chyba w trakcie roku 2008. Niestety miałem pecha.

 

Hmm... części cała kupka - tyle że nie wiem czy to będzie dla kolegi Artchim - przeglądam nr trybów i wybieraków i jakoś mi nic nie pasuje - jakby co to u mnie do wymiany były koła zębate o nr T1180061, T1180064, T1180236, T1180059, wybierak T119066, przesówka T1180099, strainer T1210064 i masa uszczelek. Da rade taki kit zamówić gdzieś w Polsce za tą kasę?

Sprawdziłem wyrywkowo:

T1180064 - jest,

T1180099 - jest

post-37390-0-29522700-1365536422_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche tego jest faktycznie. Mojego ściągałem z USA osobiście. Na razie (odpukać) nic sie nie dzieje a biegi wchodzą pięknie. Ze dwa razy miałem tylko problem z narastającymi obrotami silnika zupełnie bez powodu. Zgaszenie i ponowny rozruch załatwiło problem. Myślę tez, że zbyt wolno opadaja mi obroty ale to chyba sobie z komputera może ustawie (mam kabelek tylko nie wiem gdzie szukac tej opcji). Poza tym nie działo się nic złego. Mam taką cicha nadzieję, że może jak był w Stanach to poprzedni właściciel zrobił poprawki?? Da sie to jakoś stwierdzić, rozpoznać z zewnątrz czy było zmieniane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie takie proste. Generalnie wg Triumpha zawiera wiele części, które zostały poprawione na podstawie doświdczeń z awarii w pierwszych latach produkcji.

Miedzy innymi poroblem ze zrywaniem 2 biegu.

Tutaj sporo na ten temat napisano:

 

http://www.arfc.org/...et_iii_classic/

 

Jak się wrzuci w googlach hasło Triumph T1000009 lub T1000008 to pojawia się wiele wpisów na forach.

 

Są dwie wersje, ponieważ jest tam równiez pokrywa sprzęgła i dlatego jest czarna lub srebrna.

Jak mi zaproponowali ten kit, to poczytałem w internecie i stwierdziłem, że za te piniądze warto zaryzykowac i kupić. Ponoć w późniejszych modelach to wszystko było już montowane standardowo i jeżeli się nie mylę problemu ustały.

 

Dokładam również "kolorowy obrazek" pokazujący ile tego jest. Ktoś kiedyś pisał o problemach ze wskaźnikiem paliwa. Jak by co też tam jest wersja poprawiona.Same świece, nowe przewody, wszystkie uszczelki, koła zębate, łożyska. Gdyby to kupować osobno pewnie by kosztowało fortunę.

 

 

 

Mój jest z 2008 i niestety też się łapie. Ta granica była chyba w trakcie roku 2008. Niestety miałem pecha.

 

 

Sprawdziłem wyrywkowo:

T1180064 - jest,

T1180099 - jest

 

Kurcze to szkoda że dopiero teraz się okazuje że był taki KIT - byłem nawet z tym problemem w Bielsku B. w serwisie i nic mi gnojki nie powiedzieli - tak jak pisałem wydałem prawie 4tyś na te wszystkie części do skrzyni a widzę że tych elementów jest tam jeszcze sporo na okazję innych usterek. Oleje to chyba i po prostu kupie w przyszłym roku nowszy moto - Roadstera i będzie spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche tego jest faktycznie. Mojego ściągałem z USA osobiście. Na razie (odpukać) nic sie nie dzieje a biegi wchodzą pięknie. Ze dwa razy miałem tylko problem z narastającymi obrotami silnika zupełnie bez powodu. Zgaszenie i ponowny rozruch załatwiło problem. Myślę tez, że zbyt wolno opadaja mi obroty ale to chyba sobie z komputera może ustawie (mam kabelek tylko nie wiem gdzie szukac tej opcji). Poza tym nie działo się nic złego. Mam taką cicha nadzieję, że może jak był w Stanach to poprzedni właściciel zrobił poprawki?? Da sie to jakoś stwierdzić, rozpoznać z zewnątrz czy było zmieniane?

 

Ksylo, narastające problemy to wina zabrudzonego czujnika kąta wyprzedzania zapłonu. Wystarczy go wykręcić i raz na sezon przeczyścić. Zajmuje to 5 minut a problem z głowy.

Ja w swoim (2008r) powymieniałem sporo części, między innymi wybierak sprzęgła ale widze że sporo jeszcze zostało. Dziś zapytam się w znajomym salonie jaki jest teraz koszt tego kita. Napisze wieczorem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze to szkoda że dopiero teraz się okazuje że był taki KIT - byłem nawet z tym problemem w Bielsku B. w serwisie i nic mi gnojki nie powiedzieli - tak jak pisałem wydałem prawie 4tyś na te wszystkie części do skrzyni a widzę że tych elementów jest tam jeszcze sporo na okazję innych usterek. Oleje to chyba i po prostu kupie w przyszłym roku nowszy moto - Roadstera i będzie spokój.

 

Pytałem o ten KIT dokładnie 19 września ubieglego roku jak dostałem propozycję zakupu (zerknijcie na forum), ale wtedy nikt mi nic nie odpisał :-(

Natomiast jak piszemy jeszcze o skrzyni to w ubiegłym roku zmienilem olej na MOTUL-a (poprzednio był Mobli-1) i miałem wrażenie, że mam inną skrzynię biegów. Rożnica jest nieprównywalna. Trudno to opisać, ale teraz "nie mam uwag"...

 

Ksylo, narastające problemy to wina zabrudzonego czujnika kąta wyprzedzania zapłonu. Wystarczy go wykręcić i raz na sezon przeczyścić. Zajmuje to 5 minut a problem z głowy.

Ja w swoim (2008r) powymieniałem sporo części, między innymi wybierak sprzęgła ale widze że sporo jeszcze zostało. Dziś zapytam się w znajomym salonie jaki jest teraz koszt tego kita. Napisze wieczorem.

 

Potwierdzam. Miałem ten sam problem i pomogło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...