theodor. Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Słyszałem o Twojej "przygodzie" z S4. Myślę że powodem awarii w Twoim silniku było to z czym się już kiedyś spotkałem w japońskim 4 w rzędzie. Uszkodzona powłoka z nikasilu na gładzi cylindra. Momentalnie tłok "klei" się do aluminium cylindra i urywa korbę. Powód uszkodzenia powłoki ceramicznej, trudno powiedzieć, można snuć przypuszczenia. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 To ja się wypowiem. Ducati są piękne, ale trzeba mieć sporo siana i średnio się nadają na polskie drogi. Kolega, który jest mechanikiem motocyklowym miał zna chłopaczka, któremu się marzyło Ducati, w końcu fundusze uzbierał i kupił młodego nakeda za 20tys. PLN. Jaki był zrozpaczony fatalnym wykonaniem motocykla. Klapka wlewu paliwa się otwierała na wybojach, felgi się gięły na potęgę, pęknięcia błotnika. Przyjechał w końcu na regulację zaworów, znajomy pogonił chłopaczka, bo we włoszczyźnie się nie grzebie. Chłopaczek zadzwonił do Wawy, żeby się umówić w salonie na serwis to mu powiedziano: przegląd 2tys. PLN i za 3miesiące termin. :cheers: Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojciecpio Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Taa, ja też sie zastanawiałem i jedyne co wpadło mi do głowy to, że ewentualnie podczas zmiany świec jakis twardy paproch mógł wpaść do środka. Chyba, że wada materiału, ale nie chce mi się wierzyć, żeby Ducati ... :icon_rolleyes: To ja się wypowiem. Ducati są piękne, ale trzeba mieć sporo siana i średnio się nadają na polskie drogi. Kolega, który jest mechanikiem motocyklowym miał zna chłopaczka, któremu się marzyło Ducati, w końcu fundusze uzbierał i kupił młodego nakeda za 20tys. PLN. Jaki był zrozpaczony fatalnym wykonaniem motocykla. Klapka wlewu paliwa się otwierała na wybojach, felgi się gięły na potęgę, pęknięcia błotnika. Przyjechał w końcu na regulację zaworów, znajomy pogonił chłopaczka, bo we włoszczyźnie się nie grzebie. Chłopaczek zadzwonił do Wawy, żeby się umówić w salonie na serwis to mu powiedziano: przegląd 2tys. PLN i za 3miesiące termin. :cheers: Powielasz stereotypy, które krążą o marce. Z reguły to twierdzenia tych, którzy nie mają dukatów. Dukat to hobby o bardzo wysokim współczynniku banana na twarzy bikera. To jest kompletnie inne podejście do motocyklizmu. Kupiłem Triumpha Street Triple po mojej historii. Lubię go i w ogóle, jest zajebisty, mam serwis pod domem i konkretnych mechaników etc. Jednak po dwóch miesiącach znowu kupiłem Dukata, tym razem M600 i znowu się śmieję. Pozdrowienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin5 Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 (edytowane) Dzięki takim właśnie historiom tworzy się już legenda. Niesamowite jak nieświadomy i zmanipulowany ogółem potrafi być człowiek. Edytowane 7 Grudnia 2009 przez marcin5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Vatzeque, wzbudziłeś pobłażliwy uśmieszek na mojej twarzy... :cool: Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 (edytowane) Musieli - jeszcze raz powtórzę- gówienka typu Datatool nieważne czy oryginał z UK czy chińska podróba to się wyrzuca szerokim łukiem w stronę GP... i tyle w temacie, co do sposobu sprawdzania sprzęgła- hmmm... rzeczywiście lepszy sposób do zdjęcie dekla i sprawdzenie tarcz- jednak jak kolega już odjedzie i po 2 dniach okaże się że na 6-biegu się ślizga to co... nie pisz głupot, że ktoś pisze głupoty... Hmm... jednak dobrze, że o tym wspomniałeś, to znów utwierdziło mnie w przekonaniu- żeby nie wypowiadać się w temacie mechaniki... Już kiedyś właśnie sobie to obiecałem - jak działałem w dziale mechanicznym- parę krytycznych wypowiedzi pod moim adresem i dałem sobie na spokój... po co się wysilać- jak każdy i tak robi po swojemu...a swe spostrzeżenia biorę tylko i wyłącznie z doświadczenia a nie pisemek- różnych gównianych- bo z przerażającymi błędami - instrukcji/workshop manuals ( posiadam- więc wiem co piszę) itd... Pozdr. J-999 N. Edytowane 7 Grudnia 2009 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 No panowie, jaki jest koszt regulacji zaworów, wymiany filtra oleju i oleju, filtra powietrza w ASO Ducati? Z tym uśmieszkiem.... Mam informacje z pierwszej ręki. Może łebek zakoloryzował historię z felgami i gdzieś konkretnie przyorał. Ale żeby ciągle klapka wlewu się od wertepów otwierała...? :lol: Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joe_bar Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 http://auto-premium.com/?pid=67 a co do klientów którym znajomy mechanik mówił o znajomym kliencie który miał ducati ..... szkoda słuchać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojciecpio Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Już służę informacjami z pierwszej ręki - ceny przeglądów w ASO Ducati Katowice: Po 1000km – 300 PLN Po 6000km – 300 PLN Po 12000km – 400 PLN Po 24000km (bez regulacji luzów) – 550 Po 24000km (z regulacją luzów zaworowych) - 700 PLN Czyszczenie i regulacja gaźników (2 cyl. Ukł „V”) – 350 PLN Synchronizacja gaźników – 120 PLN Diagnostyka komputerowa – 200 PLN Czyszczenie i nasączanie filtra powietrza – 60 PLN Wymiana łożysk główki ramy – 300 PLN Wymiana napędu - 200 PLN Oczywiście do cen proszę sobie dolicz materiały: filtr oleju 55PLN, powietrza 50PLN + olej Shell syntetyk 50PLN. Czy ceny w ASO np. Hondy różnią się znacznie? Nie sądzę. ps. jeżeli chodzi o np ducatistów zrzeszonych w DOC można liczyć na rabaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joe_bar Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 PYTANIE komu otwiera się "klapka wlewu" na wertepach. mnie się nie zdarzyło nigdy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 (edytowane) Mnie się otwiera "klapka" od zamka wlewu. Poważnie muszę pomyśleć o zmianie motocykla :biggrin: Edytowane 7 Grudnia 2009 przez theodor. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Mnie się otwiera "klapka" od zamka wlewu. Poważnie muszę pomyśleć o zmianie motocykla :biggrin: Oooo, widzisz? Śrot :flesje: Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Delta81 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 To ja się wypowiem. Ducati są piękne, ale trzeba mieć sporo siana i średnio się nadają na polskie drogi. Kolega, który jest mechanikiem motocyklowym miał zna chłopaczka, któremu się marzyło Ducati, w końcu fundusze uzbierał i kupił młodego nakeda za 20tys. PLN. Jaki był zrozpaczony fatalnym wykonaniem motocykla. Klapka wlewu paliwa się otwierała na wybojach, felgi się gięły na potęgę, pęknięcia błotnika. Przyjechał w końcu na regulację zaworów, znajomy pogonił chłopaczka, bo we włoszczyźnie się nie grzebie. Chłopaczek zadzwonił do Wawy, żeby się umówić w salonie na serwis to mu powiedziano: przegląd 2tys. PLN i za 3miesiące termin. :cheers: buahahahah dobre to dobreee! :notworthy: watażka robisz konkurencję dla Brzechwy? :icon_eek: najlepsze jest to: "Kolega, który jest mechanikiem motocyklowym", "pogonił chłopaczka, bo we włoszczyźnie się nie grzebie" :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Racja, racja włoszczyznę to co najwyżej można do zupy dodać... hehehe... Ten tlenek magnezu w ogłoszeniu to bzdura, chodzi o azotek tytanu.... tak dla przypomnienia. Seb Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurjuszi Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 No panowie, jaki jest koszt regulacji zaworów, wymiany filtra oleju i oleju, filtra powietrza w ASO Ducati? Nie wiem. Sam robię. :icon_mrgreen: A jak nie umiem, to Edzio pomoże ;) pozdr Cytuj "Łudududududududududuuuu... Łudududududududduddddd" - Theodor (Zegrze 2010)"Hondy mają taki dziwny dźwięk..." - Autor nieznany (Udrzyn 2010) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.