Skocz do zawartości

Ducati st4 a przebieg, pomóżcie


Rekomendowane odpowiedzi

Słyszałem o Twojej "przygodzie" z S4. Myślę że powodem awarii w Twoim silniku było to z czym się już kiedyś spotkałem w japońskim 4 w rzędzie. Uszkodzona powłoka z nikasilu na gładzi cylindra. Momentalnie tłok "klei" się do aluminium cylindra i urywa korbę. Powód uszkodzenia powłoki ceramicznej, trudno powiedzieć, można snuć przypuszczenia.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja się wypowiem.

Ducati są piękne, ale trzeba mieć sporo siana i średnio się nadają na polskie drogi.

Kolega, który jest mechanikiem motocyklowym miał zna chłopaczka, któremu się marzyło Ducati, w końcu fundusze uzbierał i kupił młodego nakeda za 20tys. PLN. Jaki był zrozpaczony fatalnym wykonaniem motocykla.

Klapka wlewu paliwa się otwierała na wybojach, felgi się gięły na potęgę, pęknięcia błotnika.

Przyjechał w końcu na regulację zaworów, znajomy pogonił chłopaczka, bo we włoszczyźnie się nie grzebie. Chłopaczek zadzwonił do Wawy, żeby się umówić w salonie na serwis to mu powiedziano: przegląd 2tys. PLN i za 3miesiące termin.

:cheers:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taa, ja też sie zastanawiałem i jedyne co wpadło mi do głowy to, że ewentualnie podczas zmiany świec jakis twardy paproch mógł wpaść do środka. Chyba, że wada materiału, ale nie chce mi się wierzyć, żeby Ducati ... :icon_rolleyes:

 

To ja się wypowiem.

Ducati są piękne, ale trzeba mieć sporo siana i średnio się nadają na polskie drogi.

Kolega, który jest mechanikiem motocyklowym miał zna chłopaczka, któremu się marzyło Ducati, w końcu fundusze uzbierał i kupił młodego nakeda za 20tys. PLN. Jaki był zrozpaczony fatalnym wykonaniem motocykla.

Klapka wlewu paliwa się otwierała na wybojach, felgi się gięły na potęgę, pęknięcia błotnika.

Przyjechał w końcu na regulację zaworów, znajomy pogonił chłopaczka, bo we włoszczyźnie się nie grzebie. Chłopaczek zadzwonił do Wawy, żeby się umówić w salonie na serwis to mu powiedziano: przegląd 2tys. PLN i za 3miesiące termin.

:cheers:

 

Powielasz stereotypy, które krążą o marce. Z reguły to twierdzenia tych, którzy nie mają dukatów. Dukat to hobby o bardzo wysokim współczynniku banana na twarzy bikera. To jest kompletnie inne podejście do motocyklizmu. Kupiłem Triumpha Street Triple po mojej historii. Lubię go i w ogóle, jest zajebisty, mam serwis pod domem i konkretnych mechaników etc. Jednak po dwóch miesiącach znowu kupiłem Dukata, tym razem M600 i znowu się śmieję. Pozdrowienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musieli - jeszcze raz powtórzę- gówienka typu Datatool nieważne czy oryginał z UK czy chińska podróba to się wyrzuca szerokim łukiem w stronę GP... i tyle w temacie, co do sposobu sprawdzania sprzęgła- hmmm... rzeczywiście lepszy sposób do zdjęcie dekla i sprawdzenie tarcz- jednak jak kolega już odjedzie i po 2 dniach okaże się że na 6-biegu się ślizga to co... nie pisz głupot, że ktoś pisze głupoty...

Hmm... jednak dobrze, że o tym wspomniałeś, to znów utwierdziło mnie w przekonaniu- żeby nie wypowiadać się w temacie mechaniki...

Już kiedyś właśnie sobie to obiecałem - jak działałem w dziale mechanicznym- parę krytycznych wypowiedzi pod moim adresem i dałem sobie na spokój... po co się wysilać- jak każdy i tak robi po swojemu...a swe spostrzeżenia biorę tylko i wyłącznie z doświadczenia a nie pisemek- różnych gównianych- bo z przerażającymi błędami - instrukcji/workshop manuals ( posiadam- więc wiem co piszę) itd...

Pozdr. J-999 N.

Edytowane przez jannikiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No panowie, jaki jest koszt regulacji zaworów, wymiany filtra oleju i oleju, filtra powietrza w ASO Ducati?

 

Z tym uśmieszkiem.... Mam informacje z pierwszej ręki. Może łebek zakoloryzował historię z felgami i gdzieś konkretnie przyorał. Ale żeby ciągle klapka wlewu się od wertepów otwierała...? :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już służę informacjami z pierwszej ręki - ceny przeglądów w ASO Ducati Katowice:

 

Po 1000km – 300 PLN

Po 6000km – 300 PLN

Po 12000km – 400 PLN

Po 24000km (bez regulacji luzów) – 550

Po 24000km (z regulacją luzów zaworowych) - 700 PLN

Czyszczenie i regulacja gaźników (2 cyl. Ukł „V”) – 350 PLN

Synchronizacja gaźników – 120 PLN

Diagnostyka komputerowa – 200 PLN

Czyszczenie i nasączanie filtra powietrza – 60 PLN

Wymiana łożysk główki ramy – 300 PLN

Wymiana napędu - 200 PLN

 

Oczywiście do cen proszę sobie dolicz materiały: filtr oleju 55PLN, powietrza 50PLN + olej Shell syntetyk 50PLN. Czy ceny w ASO np. Hondy różnią się znacznie? Nie sądzę.

 

ps. jeżeli chodzi o np ducatistów zrzeszonych w DOC można liczyć na rabaty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie się otwiera "klapka" od zamka wlewu.

Poważnie muszę pomyśleć o zmianie motocykla :biggrin:

Edytowane przez theodor.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja się wypowiem.

Ducati są piękne, ale trzeba mieć sporo siana i średnio się nadają na polskie drogi.

Kolega, który jest mechanikiem motocyklowym miał zna chłopaczka, któremu się marzyło Ducati, w końcu fundusze uzbierał i kupił młodego nakeda za 20tys. PLN. Jaki był zrozpaczony fatalnym wykonaniem motocykla.

Klapka wlewu paliwa się otwierała na wybojach, felgi się gięły na potęgę, pęknięcia błotnika.

Przyjechał w końcu na regulację zaworów, znajomy pogonił chłopaczka, bo we włoszczyźnie się nie grzebie. Chłopaczek zadzwonił do Wawy, żeby się umówić w salonie na serwis to mu powiedziano: przegląd 2tys. PLN i za 3miesiące termin.

:cheers:

 

 

buahahahah dobre to dobreee! :notworthy: watażka robisz konkurencję dla Brzechwy? :icon_eek:

 

najlepsze jest to: "Kolega, który jest mechanikiem motocyklowym", "pogonił chłopaczka, bo we włoszczyźnie się nie grzebie" :lalag:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No panowie, jaki jest koszt regulacji zaworów, wymiany filtra oleju i oleju, filtra powietrza w ASO Ducati?

Nie wiem. Sam robię. :icon_mrgreen: A jak nie umiem, to Edzio pomoże ;)

 

pozdr

"Łudududududududududuuuu... Łudududududududduddddd" - Theodor (Zegrze 2010)

"Hondy mają taki dziwny dźwięk..." - Autor nieznany (Udrzyn 2010)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...