Skocz do zawartości

URAL i inne RUSY


Misza
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Do posiadaczy URALI i pozostałych RUSÓW: wpiszcie się tu proszę bo chciałbym wiedzieć ilu nas jest na forum. Z resztą nich się każdy wpisze co tam ma lub miał. ( tylko nie pieprzyć że "to jest za*eb... a tamto jest dla ciot" . Poprostu wpiszcie co macie w posiadaniu.

POZDRO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ural, czy Dniepr - jeden gatunek. Oba mają w stosunku do siebie mocne i słabe strony. Każdy chwali swoje.

Ja mam Uralka, którego fota widnieje w albumie, jeżdżę nim jednak rzadko, bo mam też japońca. Mój Ojciec ma drugiego Urala. Piszę za niego, bo on nie uważa takich zabaw, jak pisanie na forum Śm. 8)

 

o już dwa Ruski więcej :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P.S. Mam rozumieć ( z twojego postu) że Ural jest najlepszy :?:

 

Nie nie, napisasłem Ural i inne Rusy bo sam mam Urala. Nie chciało mi się wymieniać wszystkich typów Rusów bo jest ich troche. No ale teraz moge to zrobić. DNIEPR MT9 MT10 , MT11 , MT16 ; URAL M62 , M63 , M67 ; M-72 (emka) ; K750 ; K650. Jeśli jakegoś pominąłem to możecie ( czyt. musicie) uzupełnić

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A MW-650 i 750????Chyba,ze zaliczycie to jako wersje militarne ktoregos z w/w motocykli.Chodzi ci tylko o ruskie boksery????Bo z ruskich to znam jeszcze marki Woschod(skopiowana CZ 175),Podolsk(taki przedwojenny,militarny) i chyba bylo coś takiego jak K-175.

Ja osobiście mam Junaczka,ale rusy(szczególnie M-ka)to też moje kultowe maszyny.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z ciężkich rusków jest jeszcze m61

w ten lub przyszły weekend chce kupić m72-(jestem w fazie pożyczania kasy od wszystkich kumpli i krewnych)

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ruski maja jedna wade: olej przeciaka przez strukture bloku silnika !!!!!

Wiem bo mam M-72 , jak sie nagrzeje silnik to sie "poci" olejowo. Pozatym pali to duzo i moc ma mala (22KM) i duzo wazy. ale to w koncu motocykl kultowy a nie jakies japonskie czy niemieckie czy wloskie barachlo :D .

podobno to kultowo ma sie jak harley czy triumph czy bsa czy northon.

p.s. to (prawie) wszystko to zarty, nie obrazcie sie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do posiadaczy URALI i pozostałych RUSÓW. Poprostu wpiszcie co macie w posiadaniu.

 

Czesc no ja mam taki ruski sprzecik - Woschod 3M no pewnie nie wszyscy wiedza co to jest to taka ruska licencja CZ 175. Calkiem fajny motorek tylko z trwaloscia moga byc problemy - zalezy od egzemplaza. 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ruski maja jedna wade: olej przeciaka przez strukture bloku silnika !!!!!

Wiem bo mam M-72 , jak sie nagrzeje silnik to sie "poci" olejowo. Pozatym pali to duzo i moc ma mala (22KM) i duzo wazy. ale to w koncu motocykl kultowy a nie jakies japonskie czy niemieckie czy wloskie barachlo :D .

podobno to kultowo ma sie jak harley czy triumph czy bsa czy northon.

p.s. to (prawie) wszystko to zarty, nie obrazcie sie.

 

Witam.

U mnie się nic nie leje a jeżdżę na syntetyku. A jeżeli nie przesadzam z jazdą to pali 5-6 litrów(solo)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na dzień dzisiejszy z ruskich sprzętów:

Z moich osobistych:

- MW-750 zachował się z oryginalnym lakierem, uchwytami wewnątrz kosza i stojakiem w bagażniku na bębny amunicyjne. Miał bardzo nieduży przebieg jak go kupowałem, ale niestety został przeze mnie perfidnie przytarty i to już 4-krotnie.

- M-72 z 1947r.(solówka) z dolnym przednim błotnikiem i BMWoską ramą (dużo lżejsza i bez wzmocnień). Mam do niej niestety "kaśkowski" silnik :D. Jedyne pocieszenie w tym, że "ganz nowy". Czeka na pomalowanie. Będę ją robił na cywilnie, z bordowym lakierem chromami, szparunkami i beżowymi panelami na zbiorniku.

 

 

W trakcie restaurowania:

- M-72 w kolorze Feldgrau (Whermacht do 1942);

- MW-750 w kolorze beżowo-żółto-brązowym(Whermacht po 1942);

 

W kolejce do renowacji czekają 2 M-72, jedna z nieoryginalnym przodem :D i K-750 z dzielonym błotnikiem i przodem na wahaczu.

 

Do sprzedania mam MW 750 wyciągnięty z magazynów w dobrym stanie.

 

Mam Uralca, ale w tej chwili tak, jakbym go nie miał. Fajny był sprzęt pomalowałem go na ciemnozielono, miał z przodu "trapezowe" zawieszenie (fachowo to się nazywa wahacz pchany) . Dałem kumplowi żeby przejrzał silnik bo to dobry spec od ruskich sprzętów. Robił go rok czasu i jak skończył to z mojego Urala została rama i przedni błotnik. Taka miałem minę jak go zobaczyłem 8O Na razie czekam cierpliwie, aż poodkupuje mi graty do mojego sprzęta i staram się nie wpadać w gniew. :x

 

Mam jeszcze graty do 2 Dnieprów ale nie wiem kiedy będę miał czas je poskładać. Z jednego chcę zrobić tzw. Ratbike'a.

 

Co do wycieków oleju:

Ja pouszczelniałem porządnie swoje MW i .... olej dalej się sączy. Przy korku spustowym między spoinami spawu. Myslę, że w ruskich sprzętach z wyciekami oleju jest jak z komarami: trzeba je polubić. Mają one jednak swój niepowtarzalny klimat. Z nimi źle i kupa roboty ale bez nich jeszcze gorzej.

 

Pozdrawiam wszystkich sympatyków rusków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...