Maciuś gpz Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Witam wszystkich motomaniaków. Mam kawasaki gpz 900r. Wymontowałem z niej gaźniki wyczyściłem i zamontowałem. Odpaliłem moto... na pierwszy żut oka i ucha wszystko było ok. Jednak po pewnym czasie zorientowałem się, że gaźniki ciekną :banghead: Mokre były wszystkie komory pływakowe. Powyżej komór, sucho. Pomóżcie proszę, podpowiedzcie: gzie szukać przyczyny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Witam wszystkich motomaniaków. Mam kawasaki gpz 900r. Wymontowałem z niej gaźniki wyczyściłem i zamontowałem. Odpaliłem moto... na pierwszy żut oka i ucha wszystko było ok. Jednak po pewnym czasie zorientowałem się, że gaźniki ciekną :banghead: Mokre były wszystkie komory pływakowe. Powyżej komór, sucho. Pomóżcie proszę, podpowiedzcie: gzie szukać przyczyny? Przede wszystkim sprawdź zaworki iglicowe. Pewnie są nieszczelne i paliwo przelatuje w czasie postoju do komór pływaków i następnie rurką przelewową wycieka na zewnątrz. Następnie uszczelki w komorach pływaków, jeśli są muszą być w dobrym stanie, jeśli uszczelnienie jest tylko poprzez styk powierzchni metalowych, to wszelkie wżery, nierówności itp, spowodują wycieki. Po trzecie sprawdź czy szczelne są kraniki, bo często tamtędy przedostaje się paliwo, a człowiek potem wini gaźniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciuś gpz Opublikowano 21 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Dzieki wielkie. Po wekendzie zabiore się do roboty i sprawdze wszystko punkt po punkcie. ....tak sobie myśle, czy dało by mi coś sprawdzenie poziomu paliwa w gaźniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Przed montarzem do motocykla sprawdz poziom - jesli zaworek nie bedzie trzymac to sie tego dowiesz - nie bedziesz musial bawic sie z wkladaniem i wyjmowaniem gaznikow. Jesli to nie zaworek to zobacz czy uszczelka pod deklem komory nie przepuszcza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucjan12345 Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Oj miałem też z tym problem w cb ostatnio. Po przeczyszczeniu gaźników spokój, a za chwile znowu to samo. Zaworki iglicowe trzymały super. Okazało się że bak miał jakiegoś syfa, który nie pozwalał domykać się iglicą i paliwo uciekało wężykami przelewowymi. Problem załatwił mały filtr paliwa pod bakiem. Od tamtej pory mam z gaźnikami spokój. Pozdrawiam!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Oj miałem też z tym problem w cb ostatnio. Po przeczyszczeniu gaźników spokój, a za chwile znowu to samo. Zaworki iglicowe trzymały super. Okazało się że bak miał jakiegoś syfa, który nie pozwalał domykać się iglicą i paliwo uciekało wężykami przelewowymi. Problem załatwił mały filtr paliwa pod bakiem. Od tamtej pory mam z gaźnikami spokój. Pozdrawiam!! w "suchych" gaznikach bezposrednio po montazu zdarza sie, ze plywak nie domknie zaworka, proste rozwiazanie to pukniecie w pokrywe komory plywakowej "przepuszczajacego" gaznnika, czesto to pomaga jesli nie pomoze to jak pisza koledzy ponowny demontaz no i rzecz jasna paliwo, ktore trafia do gaznikow musi byc czyste... pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciuś gpz Opublikowano 23 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Dzięki wielkie chłopaki za zainteresowanie. Dzisiaj na spokojnie wziołem się, wytarłem gaźniki odpaliłem motor, świetlówka w ręce i czekam. Nagle widze jak jeden króciec ssący zaczyna nieśmiało przeciekać. Zgasiłem maszynke, dokrenciłem opaski zaciskowe na wszystkich króćcach oraz ztwierdziłem brak cieknęcia. Gaźniczki suche, ja szczęśliwy... Panowie... Dokręcajmy śróbki PORZĄDNIE. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Dzięki wielkie chłopaki za zainteresowanie. Dzisiaj na spokojnie wziołem się, wytarłem gaźniki odpaliłem motor, świetlówka w ręce i czekam. Nagle widze jak jeden króciec ssący zaczyna nieśmiało przeciekać. Zgasiłem maszynke, dokrenciłem opaski zaciskowe na wszystkich króćcach oraz ztwierdziłem brak cieknęcia. Gaźniczki suche, ja szczęśliwy... Panowie... Dokręcajmy śróbki PORZĄDNIE. Pozdrawiam Niestety muszę Cię zmartwić. Krople benzyny cieknące z kolektora ssącego to bardzo niepokojący objaw nie wróżący nic dobrego poza ponownym grzebaniem w silniku. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Gaznik dalej cieknie tylko nie na zewnatrz a do wewnatrz silnika. Sprawdz stan oleju i znowu sprawdz zaworki iglicowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciuś gpz Opublikowano 24 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Zaworki iglicowe obejrzałem dokładnie. Nic nie wskazywało na defekt. Zwłaszcza, że wcześniej nie było żadnych problemów. Silnik pracuje wporzo... morze sprawdze poziom paliwa w komorach pływakowych... Albo pujde na piwo :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gliszczynski Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Lepiej pÓjdź..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciuś gpz Opublikowano 29 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Wytargałem gaźniki ponownie. Zaworki iglicowe szczelne. Wcześniej sprawdziłem poziom paliwa w gaźnikach (3-5mm , raczej za niski niż za wysoki, może ktoś wie jaki jest poprawny w gpz 900r) Do kranika zainstalowałem przeźroczystą rurke (odpowietrzenie). Uruchomiłem silnik i nie dopatrzyłem się żadnego paliwa w przewodzie odpowietrzającym. Co jeszcze mogę sprawdzić??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.