Skocz do zawartości

sportowy wydech


tipmann85
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam pytanko mam sportowy wydech(puszke)chce go zamontowac.mam nastepujace pytanie mam zamiar stary wydech zdjac razem z kolektorem.i teraz pytanko czy dorabaic nowy kolektor jakis sportowy i ewnetualnie ile to kosztuje????????moge tez kupic za 100 zl oryginalny a swij sprzedac razem z oryginalnym tlumikiem jestem zileony w teamcie wiec nie wiem czy zakladac na oryginalnym kolektorze czy tez zamawiac jakis sportowy please help me

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam dzieki za odpowiedz widze ze jestes z poznania powiedz mi gdzie anjlepiej podjechac zalozyc nowy komin i ile gdzies kasuaj jak bys wiedzial.aha i trzeba wyregulowac silnik po wymianie???tylko sie nie smiej moto mam od 2 miechow i jestem zielony z gory dziekuje za pomoc

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do wyboru masz:

 

Pełen układ

Slip on

Bolt on

 

Domyślam że masz bolt on lub slip on dedykowany do Twojego motocykla, jeśli tak kolektory oryginalne zostaw, zamontuj końcówkę i po sprawie.

 

Jednak z tych trzech możliwości najlepszy wybór to pełen układ wydechowy dedykowany do danego motocykla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hunter a jak jest z decybelami przy tego typu wymianach. Slyszalem, ze kilku kolesi zalozylo sportowe wydechy wraz z kolektorami i Garda zaczela sie czepiac (IRL), a tutaj to rzadkosc. Podejrzewam, ze w Polsce jest jeszcze gorzej, zwlaszcza, ze tam ludzie uczuleni na motocyklistow.

 

Pzdr

baner.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam sportowy wydech(puszke)chce go zamontowac

 

 

domyślam się że kolego mówisz tak na jakiś głośny "no name"

Samo założenie, jak to powiedziałeś puszki nic nie da, a może zabrać.

Do tłumika powinno się też zestroić mieszankę PP.

Koledzy wyżej napisali żebyś zostawił kolektory i tak też zrób.

Chyba że masz zwężki w kolektorach. Wtedy poszukaj z wersji odblokowanej :D i taką załóż.

Co tam masz za końcówkę??

Edytowane przez Zbyszekm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Domyślam że masz bolt on lub slip on dedykowany do Twojego motocykla, jeśli tak kolektory oryginalne zostaw, zamontuj końcówkę i po sprawie.

Niestety nie jest tak różowo, bo w sv 650 puszka jest zespawana na stałe z kolektorem dolotowym, więc zakładając tłumik przelotowy trzeba dorobić ten kawałek rury łączący go z kolektorami pod silnikiem, lub kupić dedykowany do sv 650. Jeśli autor ma taką możliwość za 100zł to ja bym tak zrobił.

 

Do ZbyszkaM: nie ma reguły czy założenie przelotu poprawi czy pogorszy osiągi motocykla. U mnie poprawiło a mam jakąś samoróbkę i nic nie ruszałem przy gaźnikach.

 

Pozdr

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc nie jest to tylko kwestia subiektywnych odczuć.

 

Lime82 no łaśnie jest to kwestia Twoich odczuć.

Dowód:

Twoje odczucie może być oszukane w prosty sposób. Skąd wiesz czy ten "kop" twój motocykl dostaje przy skoku momentu np. z 30 Nm na 60Nm czy też z 10 na 40?? nie masz pewności jak wartość stoi za tym ukryta.

Jedyne co pozostaje to chyba tyko hamownia :)

 

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FZS 600 na gaźniku-zmieniłem samą puszkę - pierwszy raz Arrow, drugi Leo-w jednym i drugim przypadku nic nie regulowałem a moto ma wyczuwalnie lepszego kopa!

Jedź na hamownie a przekonasz się że nie ma... Bzdura totalna! Ani Ty ani ja nie jesteśmy w stanie wyczuć różnicy w oddawaniu mocy przy wymianie końcówki tłumika a wiesz czemu? Końcówka tłumika nie daje 30% poprawy a ~ 3% i tylko hamownia jest w stanie to nam pokazać.

 

Pozdro all

Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..?

www.kolyaska.fora.pl

Obecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę żebyście mnie źle zrozumieli. Nie twierdzę że moto ma więcej mocy czy większego kopa, bo tego rzeczywiście nie jestem w stanie samodzielnie stwierdzić. Ale wyraźnie czuję że tego kopa dostaje na każdym biegu wcześniej, przy mniejszych obrotach w stosunku do oryginalnego tłumika, więc uważam że poprawiła się charakterystyka momentu obrotowego w średnim zakresie.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czylo jednak musze kupic kolektor.

wyczaielm na allegro oryginal za 100 ke tak ze az tak bardzo nie zabolihttp://www.allegro.pl/item815107322_kolektory_wydechowe_suzuki_sv_650_99_02_kolektor.html powinien byc oki

To są kolektory które idą pod silnikiem i tam też brakuje tego kawałka co łączy te właśnie kolektory z tłumikiem. Nie kupuj ich bo nic Ci to nie da. Nadal nie będziesz miał tej części której potrzebujesz.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...