Skocz do zawartości

sportowy wydech


tipmann85
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam pytanko mam sportowy wydech(puszke)chce go zamontowac.mam nastepujace pytanie mam zamiar stary wydech zdjac razem z kolektorem.i teraz pytanko czy dorabaic nowy kolektor jakis sportowy i ewnetualnie ile to kosztuje????????moge tez kupic za 100 zl oryginalny a swij sprzedac razem z oryginalnym tlumikiem jestem zileony w teamcie wiec nie wiem czy zakladac na oryginalnym kolektorze czy tez zamawiac jakis sportowy please help me

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam dzieki za odpowiedz widze ze jestes z poznania powiedz mi gdzie anjlepiej podjechac zalozyc nowy komin i ile gdzies kasuaj jak bys wiedzial.aha i trzeba wyregulowac silnik po wymianie???tylko sie nie smiej moto mam od 2 miechow i jestem zielony z gory dziekuje za pomoc

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do wyboru masz:

 

Pełen układ

Slip on

Bolt on

 

Domyślam że masz bolt on lub slip on dedykowany do Twojego motocykla, jeśli tak kolektory oryginalne zostaw, zamontuj końcówkę i po sprawie.

 

Jednak z tych trzech możliwości najlepszy wybór to pełen układ wydechowy dedykowany do danego motocykla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hunter a jak jest z decybelami przy tego typu wymianach. Slyszalem, ze kilku kolesi zalozylo sportowe wydechy wraz z kolektorami i Garda zaczela sie czepiac (IRL), a tutaj to rzadkosc. Podejrzewam, ze w Polsce jest jeszcze gorzej, zwlaszcza, ze tam ludzie uczuleni na motocyklistow.

 

Pzdr

baner.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam sportowy wydech(puszke)chce go zamontowac

 

 

domyślam się że kolego mówisz tak na jakiś głośny "no name"

Samo założenie, jak to powiedziałeś puszki nic nie da, a może zabrać.

Do tłumika powinno się też zestroić mieszankę PP.

Koledzy wyżej napisali żebyś zostawił kolektory i tak też zrób.