Gawron Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 (edytowane) Panowie, czy kosz od exc 4t bedzie pasował do 2t? Ewenutalnie od jakich modeli do exc 300 pojedzie? Wyrało mi dwa zęby na koszu... ja w swoim 4t mam zupełnie inny kosz niż miałem w ćwiartce 2t. Na pewno będzie pasował od SX i EXC 250 2t i myślę że tak samo od 380 Edytowane 28 Czerwca 2010 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Ma ktoś na sprzedaj kosz? Kolega, kolegi? Albo wiece kto ma kata na czesci? Szukam po necie drugi dzień, allegro cale obdzwoniłęm nikt kosza nie ma juz. Poluje dalej. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbk Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 Jestem po zmianie drz400E na exc-r 450 2008r i niepokoi mnie kilka rzeczy mianowicie: -na dojazdówkach asfaltowych od prędkości ok 60 pojawia się bicie na kierownicy (nie shimma ale takie bardziej góra dół) ewidentnie od przedniego koła. Co to może być? ( ustawienia zawiechy na fabrykę, moja waga w pełnym rynsztunku ok.90kg., koło nie jest scentrowane ani podbite, założony mousse) -po glebie z gaźnika mocno lało się paliwo z przewodu do spusczania syfu. Dłuugo trwało zanim wyciek ustał, powtórzylo się to kilka razy po przegazowaniu na zimno przed odpaleniem. Co tam się może zawieszać i jak z tym walczyć? - przy wymianie oleju z jednego obwodu (tego z wizjerem) zeszło mi za dużo więcej oleju niż w serwisówce, natomiast z tego od skrzyni biegów prawie nic. Teoretycznie są to 2 niezależne obiegi więc jak to możliwe? -przy stałym rozkręcaniu do wysokich obrotów pojawia się krótka zadyszka przy wchodzeniu na wyższe obroty ( objawia się jak strzał ze sprzegła) Z góry dzięki za odpowiedzi. Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 Bicie na kierze powoduje albo krzywa fela, albo nierównomiernie starta kostka lub uklepany mus oczywiście przy założeniu że wszystkie łożyska są ok. Jeśli przelewa ci się olej ze skrzyni do silnika to niestety czeka cię rozbiórka silnika i radzę ci tak nie jeździć, ale najpierw wymień olej na nowy bo może jakiś idiota przy wymianie zalał tylko olej do silnika. Jeśli moto jest przewrócone to ma prawo lać się bajura z przelewu, na postoju nie. Zadyszka o której mówisz może mieć wiele przyczyn ale zacznij od sprawdzenia gaźnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbk Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 (edytowane) Bicie na kierze powoduje albo krzywa fela, albo nierównomiernie starta kostka lub uklepany mus oczywiście przy założeniu że wszystkie łożyska są ok. Jeśli przelewa ci się olej ze skrzyni do silnika to niestety czeka cię rozbiórka silnika i radzę ci tak nie jeździć, ale najpierw wymień olej na nowy bo może jakiś idiota przy wymianie zalał tylko olej do silnika. Jeśli moto jest przewrócone to ma prawo lać się bajura z przelewu, na postoju nie. Zadyszka o której mówisz może mieć wiele przyczyn ale zacznij od sprawdzenia gaźnika. Co do bicia to może coś pokombinować z dobiciem/ odbiciem? ale u góry czy u dołu no i w którą stronę ? żeby nie przekombinować. Problem z olejem - nieaktualne pokiełbasiła mi się śruba do spuszczania pod dźwignią skrzyni i ją teżodkręciłem przy spuszczaniu z 1 obwodu. ufff. Edytowane 24 Lipca 2010 przez mbk Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 (edytowane) Panowie nie wiecie kto może mieć na sprzedaż tylną felgę od exc 520, słyszałem że podpasuje też od 525 ? Edytowane 7 Sierpnia 2010 przez Saltus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo78 Opublikowano 4 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Witam,Panowie jaka faktycznie może miec moc Ktm exc520 z 2001roku,oryg wydech.Pisza co niektórzy 70,ale wg mnie to mocno przesadzone,2 czy jesli chciałbym zbadac moc silnika na hamowni,to zmiana przełożen ma wpływ na odczyt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 520 bedzie miała ok 55-56 km , ale za to ogromny moment obrotowy. Przełożenia napędu nie wpływają na ilość km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid0017 Opublikowano 9 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 Witam ;]Od wczoraj jestem szczęśliwym posiadaczem EXC-F 250 z 2002 roku. Moto jest zadbane, silnik fajnie chodzi ale mam kilka pytań:1. Sprzęgło się "tłucze" (jak nacisnę to cichnie). Nie jest to jakieś głośne metaliczne stukanie, słyszałem ze w KTM 4t właśnie sprzęgła lubią się tłuc ale chce się upewnić, może ktoś miał taki sprzęt i napisze jak było u niego (postaram się wrzucić filmik na YT w najbliższych dniach)2. Sprzęgło jakby troszeczkę ciągnęło, mianowicie jak moto stoi w miejscu z odpalonym silnikiem ciężko wbić na luz, jeżeli kola się obracają albo silnik jest zgaszony nie ma z tym problemu. Jak myślicie wymiana płynu, porządne odpowietrzenie i regulacja ta śrubką przy klamce pomoże?3. Parę postów wyżej jest mowa o osobnym oleju do skrzyni osobnym do silnika. U mnie w silniku chyba jest za dużo bo okienko jest cale zalane, na korku do wlewu nie ma "szabelki" żeby sprawdzić poziom(w książce serwisowej jest) . Chce spuścić olej, wyczyścić sitka i nalać go tyle ile powinno być ale jak sprawdzić ile mam oleju w skrzyni??4. Ma ktoś może jakąś instrukcje krok po kroku jak wymienić uszczelniacze w przednich lagach bo troszkę zaczynają się pocić i za niedługo pewnie trzeba będzie je wymienić.Dzięki z góry za odpowiedzi ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 O ile dobreze pamiętam to tam masz stary silnik RFS czyli jeden olej na cały silnik w ilosci ok 1,3 litra. Co do sprzęgła rozbierz wszystko , wyczyść i zalej nowym płynem może być oryginał magury, olej motorexa albo tańsza i równie dobra opcja olej do zawieszeń LHM +. Zobacz też w jakim stanie jest kosz sprzęgłowy, czy nie ma wybitych rowków na koszu wewnętrznym tam gdzie dotykają tarcze sprzęgłowe. Lagi na początek wyczyść bo może jakiś syf dostał się pod uszczelniacz. W tym celu zdjemij pierwszy kurzowy uszczelniacz i paskiem szerokości ok 2-3 cm zaokrąglonym na końcu wycięty z butelki po np coli wsuń pod uszczelniacz olejowy i przeciągnij z 2-3 razy dookoła pod nim. Na koniec wypadało by psiknąć tam troche smarem sylikonowym albo wazeliną techniczną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 Wiem, że to nie giełda ale... Może ma ktoś na sprzedanie kierę renthala do EXC - oryginała? Nie pali sie bo sezoni tak poszedł sie j....ć ale kupiłbym używkę jakby co. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 (edytowane) panowie, poradzcie coś, bylismy w górach z motorkami, moje exc spisało się fantastycznie, ale jest kilka spraw, które wyszły:1.z łańcucha wypadły mi dwa ogniwka, tzn. te tulejki które szarpią zębatki czeka mnie wymiana napędu, czy da się je np. wymienić? dodam, ze to bardzo gruby, złoty łancuch marki THC... naciągałem go dopiero pierwszy raz w ten weekend, a przejechałem tym motorkiem już przeszło 200l paliwka,,,2.gdzie i jakie zamowic łożyska kół, wahacza(nie pds-a, tylko wahacza) i główki ramy3.jaki wlać płyn do sprzęgła?4.zastanawiam się czy już robić tłoka czy po sezonie(mierzone było w maju i miesciło się w normach,ale...), kumplowi pękł w RMie cylinder-nicasil, a też się niby miescił, nie mam cisnienia na jazdęnarazie, na wrzesien chciałbym miec moto5.jaki wlać olej do lag przednich, zeby trochę je utwardzić(tylko nie wiem jaki jest teraz), ważę 90kg, jazda enduro, tor od wielkiego dzwonu Edytowane 1 Sierpnia 2011 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 1. kategorycznie łańcuch do wymiany bo się urwie lada chwila2. np. olek motocykle3. masz napisane na dekielku pompy sprzęgła4. tłok w 200-tce jest do zmiany raz w roku przy amatorce5. olej 5W + regulacja zawiasu i będzie dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 dzieki1.no racja, nawet jak wyrzesbie te dwie tulejki to polecą następne2.a marka? ponoc all-balls to badziewie?3....4 i nie ma znaczenia ze zdrowo pracuje, pali itd? wymiary trzyma?5 5W to przypadkiem nie jest rzadki olej pod miękki zawias? myslałem o jakmis motulu 10W Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Rzadki to jest 2,5-3 W, 5W to optymalny olej , 10w będzie mega twardy. Nie zapominaj że nie tylko lepkość oleju decyduje o twardości ale też jego ilość. Co do all balls-a, w tym roku zregenerowałem już 5 kompletnie zawieszeń z tyłu w różnych motorkach, między innymi w exc gdzie było wymieniane każde łożysko w zawieszeniu i kołach i jak na razie nie mam żadnych info że coś się tam dzieje niepokojącego a właściciel motorka z tego co widze dosyć często go użytkuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.