Skocz do zawartości

Pytanko odnosnie EXC?


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

panowie, poradzcie coś, bylismy w górach z motorkami, moje exc spisało się fantastycznie, ale jest kilka spraw, które wyszły:

......

2.

gdzie i jakie zamowic łożyska kół, wahacza(nie pds-a, tylko wahacza) i główki ramy

....

 

 

Łożyska kół proponuje wziąć polskie z jakiegoś sklepu z łożyskami za 20 zeta plus ze 2-3 zł za uszczelniacze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Murdoch ceny wziąłeś przykładowe z głowy czy takie masz u siebie ? Ja za zestawy alballsa do ktm exc 450 na koła płaciłem 63 zł na jedno koło, w sklepie z łożyskami za jakies polskie łożyska powiedzieli mi po 28 zł sztuka plus po 10 uszczelniacze.

Edytowane przez bananek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w exc530/450 potrzebne jest ciepłe ssanie?

Czy po glebie pomaga w szybkim uruchomieniu?

Ma ktoś i używa?

 

Ja latam 530 od kilku miesiecy, po glebie nic nie trzeba robic tylko zakrecic rozrusznikiem. Jak jest dobrze ustawione moto to odpala od razu. Zaliczylem duzo gleb i nigdy rozrusznik nie krecil dluzej niz 3-4sek, nawet jak zgasl lezac na boku i niby powinien sie zalac. A ssania nie dotykam, no chyba ze do odpalenia na zimno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam takiego zonka w moim exc 4T 520,2001.Otóz po przejechaniu przez głębsza wode,odrazu słysze metaliczna prace silnika(woda w komorze spalania jak sie domyslam).Tyle że Airbox cały,wylot wody z A-B zablokowany,weżyki wszystkie oprócz przelewu z dna komory pływakowej przeniesione do góry,króciec OK.Więc co jest grane.Może miał ktos taki problem.

2.Jak ustawiacie,i czy przestawiacie zawias pod konkretny teren?Jak ustawic pod twarde,dziurawe podłoże,a jak np na piach?

Dzieki za odp.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Murdoch ceny wziąłeś przykładowe z głowy czy takie masz u siebie ? Ja za zestawy alballsa do ktm exc 450 na koła płaciłem 63 zł na jedno koło, w sklepie z łożyskami za jakies polskie łożyska powiedzieli mi po 28 zł sztuka plus po 10 uszczelniacze.

 

 

Wymieniałem w swoim koło zimy na tyle. Kupowałem w sklepie bogato z łożyskami stojącym - jakaś Agroma. Za łożysko jak pisałem jakies 20 zeta a uszelniacz chyba po 3,5. Bym tak nie szperał, ale po rozebraniu ku mojemu zdziwieniu (sprzęt był ciągany z Francji tu nie jeżdzony) łożysko Made in Poland siedziało.Tu u Ciebie to róznicy nie ma nawet wg mnie licząc specjalnej, Ale jak ja robiłem to "oryginał" drożej wychodził

Nade mną piszacy Pablo ostatnio wymeniał w PDS-ie - poszperał podobnie i też za grosze zrobił. Wystarczy że łożysko nie jest "dedykowane" i nie ma wtedy +50%/100% ceny. A jakościowo jest często to samo.

Edytowane przez murdoch2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam takiego zonka w moim exc 4T 520,2001.Otóz po przejechaniu przez głębsza wode,odrazu słysze metaliczna prace silnika(woda w komorze spalania jak sie domyslam).

kolego jak byś miał wodę w komorze spalania to dalej byś już nie pojechał.

Sporo ludzi opisuje sytuacje jak silnik zassał wodę i trzeba było motor do pionu żeby wydechem woda się wylała a potem po dłuższym kręceniu lub kopaniu jakoś tam silnik odpala.

 

Z moich doświadczeń jednak wynika że jak silnik zassa wodę to już nie odpali i nadaję się już tylko do remontu. Kilka razy byłem świadkiem takiej sytuacji i zawsze kończyło się to wygięta korbą i w przypadku 2t zatartymi wszystkimi łożyskami.

 

Więc raczej na 100% nie jest to przyczyną metalicznych dźwięków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moto pod wodą to nie jest problem.

Wylewamy wodę przez tłumik, suszymy airbox, spuszczamy paliwo z gaźnika, płukamy olejem silnik, świeca może "osłabnąć" to wymieniamy i po kłopocie.

Mogą pojawić się problemy z uruchomieniem silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moto pod wodą to nie jest problem.

Wylewamy wodę przez tłumik, suszymy airbox, spuszczamy paliwo z gaźnika, płukamy olejem silnik, świeca może "osłabnąć" to wymieniamy i po kłopocie.

Mogą pojawić się problemy z uruchomieniem silnika.

korbe prostujemy dwoma młotkami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak łańcuch wsadzić?

 

napewno o-ringowy,

 

ponoc te nie są złe:

http://allegro.pl/gp...1753768897.html

 

 

mam problem ze zdjeciem wewnętrznej bieżni dolnego łożyska głowki ramy(to co siedzi na sztycy przy dolnej półce), już miałem łapać za szlifierkę, ale myślę - zapytam :icon_mrgreen: może jest jakiś patent

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem DIDa Vx,i przez 3Tkm,pzy ostrej jeżdzie ani razu go nie naciagałem,az w koncu pogubił rolki.No i połasiłem sie na CZ,bezoringowy najmocniejszy jaki jest i jest KUPA.Co jazda to koleboce się na wachaczu ze strach czy dojade do domu.Zdecydowanie polecam ci DID VX.Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...