jimi11 Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 A co z przelewajacym sie gaznikiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Wspominał mi coś że sam się rozwiązał... i już nie cieknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam24 Opublikowano 8 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 I już sie nacieszyłem motorem:( Nie ma chęci Jeździć. Chwile podziała i dusi się. Strzela też z wydechu i nie chce się wkręcać na obroty. Podejrzewam że to świeca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Lub złego ustawienia zapłonu( modół padł) Ale sprawdz napierw święce. Mogół też paść simmering od strody magneta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam24 Opublikowano 9 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Mecze ten zaplon caly czas. Motor dostał wstecznego. Strzela z tłumnika i nie chce jeżdzic dusi sie cały czas. CO mu Jest?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 To może weź go oddaj do mechanika albo kogoś kto zwyczajnie ma pojęcie,bo przez internet nikt ci nie powie co mu jest na 100% a jedynie może ci udzielić wskazówek...narobisz tylko syfu zamiast coś naprawić,japonia to nie romet....masz przedwczesny zapłon i jak wyżej pisali, oddaj to komuś kto się zna bo tylko pogarszasz.. Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simson 56cm Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Weź w koncu wyczyśc ten gaźnik wraz z filtrem powietrza bo nie dojdziesz do ładu. I po raz kolejny kup nową świece. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam24 Opublikowano 11 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 On jest u kogoś kto sie zna. Ale już jemu i mi pomysły się skończyły wiec szukam nowych. Gaźnik był wyczyszczony a filtr powietrza jest nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Jak odpala do tylu, tzn albo zle ustawiony zaplon lub modul? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam24 Opublikowano 18 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Mam to rozumieć jako pytanie?? Jesli ma wsteczny bieg to wina źle ustawionego zapłonu. A moduł chce zmienić bo iskra czasami zanikała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 No to w takim razie albo modół albo cewka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam24 Opublikowano 28 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Cewka na pewno jest walnięta, ponieważ na innej odpala. Prawdo podobnie ciągnie gdzieś olej gdyż po odpaleniu działa przez chwile i nagle się dusi tak jak By brakowało mu paliwa. I zalewa świece. Po spuszczeniu oleju z silnika problem zniknął lecz nadal nie wkręca się na obroty. Okrze się czemu po następnym rozebraniu i złożeniu silnika. Może ktoś ma jakiś pomysł?? Chętnie wysłucham KAŻDEGO.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Simmering od strony sprzęgła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam24 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Wymienione Zostały obydwa niedawno. Tzn. w trakcie remontu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr250r Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 jesli strzela z rury to chyba cała mieszanka sie nie spala może ten problem bez kitu ciągle tkwi w gaźniku jesli strzela z rury to chyba cała mieszanka sie nie spala może ten problem bez kitu ciągle tkwi w gaźniku ze sie nie wkręca to mam w swojej cr250 i tłok walnięty i nicasil i niby zawór wydechowy nie działa jak powinien a kopci ci ten motor jak tak to napisz jaki kolor bo mozze byc UPG lub simering n wale i ci olej do komory leci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.