PiotrGSX Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Witam wszystkich mam dość spory problem jak dla mnie z moją suzuką. A wiec motor nie chce palić po odkręceniu kranika z pod gaźników zaczyna cieknąc paliwo i po chwili pod motorem jest spora plama benzyny. Proszę pomóżcie co to może być czy dam rade sam to zrobić. Jeszcze jedno pytanko czy wie ktoś jakiego rozmiaru klucz muszę kopić do mojej maszyny jest to rocznik 1995 świece podejrzewam ngk cr9 EK kopiłem klucz 16mm ponieważ pisał ze pasuje do tych właśnie świec niestety :banghead: klucz nie pasuje . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Whiplash666 Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Witam wszystkich mam dość spory problem jak dla mnie z moją suzuką. A wiec motor nie chce palić po odkręceniu kranika z pod gaźników zaczyna cieknąc paliwo i po chwili pod motorem jest spora plama benzyny. Proszę pomóżcie co to może być czy dam rade sam to zrobić. Jeszcze jedno pytanko czy wie ktoś jakiego rozmiaru klucz muszę kopić do mojej maszyny jest to rocznik 1995 świece podejrzewam ngk cr9 EK kopiłem klucz 16mm ponieważ pisał ze pasuje do tych właśnie świec niestety :banghead: klucz nie pasuje . zawiesily ci sie zaworki iglicowe, musisz rozebrac gaziory i przeczyscic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrGSX Opublikowano 28 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 To trzeba bedzie podejsc do znajomego co się zna na takich sprawach i jemu sypnąć troszkę kasy. Dla mnie to magia rozbierałem gaziory ale tam jest tylko jakaś sprężynka i gumowe badziewie tyle co wiem na ten temat chyba ze ktoś podrzyci jakiś schemat jak to się robi to dam rade :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikesManiac Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Witam wszystkich mam dość spory problem jak dla mnie z moją suzuką. A wiec motor nie chce palić po odkręceniu kranika z pod gaźników zaczyna cieknąc paliwo i po chwili pod motorem jest spora plama benzyny. Proszę pomóżcie co to może być czy dam rade sam to zrobić. Jeszcze jedno pytanko czy wie ktoś jakiego rozmiaru klucz muszę kopić do mojej maszyny jest to rocznik 1995 świece podejrzewam ngk cr9 EK kopiłem klucz 16mm ponieważ pisał ze pasuje do tych właśnie świec niestety :banghead: klucz nie pasuje . Możliwe też,że jakiś wężyk Ci spadł,a jak nie to tak jak mówi przedmówca iglicowe zaworki lub 1 z nich się zawiesił i gaźniki musisz wyjąć Co do świec w 95r w GSX-600F powinny być DR8ES .NA KLUCZ 18 mm.Pozdrawiam.. :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pozytywnie Zakrecony Wariat Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Słuchaj,sprawdź tez przewód paliwowy który idzie do kranika od baku.Moze gdzieś posiada mała dziurkę i dlatego leci paliwo?Zwykle w okolicach"metalowej spinki zaciskowej".Jeśli tam nic nie znajdziesz to gaźniki jak koledzy wyżej napisali. Cytuj "Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrusgsx Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Jeszcze jedno pytanko czy wie ktoś jakiego rozmiaru klucz muszę kopić do mojej maszyny jest to rocznik 1995 świece podejrzewam ngk cr9 EK kopiłem klucz 16mm ponieważ pisał ze pasuje do tych właśnie świec niestety :banghead: klucz nie pasuje . Zmiana świecy była dopiero od '96, u Ciebie powinien być jeszcze rozmiar 18mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Witam wszystkich mam dość spory problem jak dla mnie z moją suzuką. A wiec motor nie chce palić po odkręceniu kranika z pod gaźników zaczyna cieknąc paliwo i po chwili pod motorem jest spora plama benzyny. Kupiles taki czy jak? Co do cieknacego paliwa, to osroznie na maxa, bo latwo moto podpalic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrGSX Opublikowano 28 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Moto po kupieniu chodził ok brat chciał odpalić i oczywiście zalał mi świece trudno od tamtego momentu mam właśnie taki problem a czy ktoś orientuje sie ile taka naprawa może kosztować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Puknij czyms w gazniki, moze sie domkna zaworki. Jak nie to czyszczenie, a jak dalej nie pomoze to wymiana zaworkow iglicowych. Jak zlikwidujesz problem przelewania to dalej patrz jak pracuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Sprawdz jeszcze jedna rzecz - powinienes miec kranik podcisnieniowy z ktorego paliwo moze sie lac tylko na polozeniu PRI, albo gdy silnik zacznie dzialac. Jezeli w polozeniu kranika ON z wezyka cieknie paliwo to walnieta jest membrana kranika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrGSX Opublikowano 29 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 A wiec tak przy położeniu kranika w dół paliwo nie cieknie gdy natomiast kranik przekręcę ---> tak paliwo leje się. no cóż motorek pojedzie do mechaniora po remoncie odezwe sie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Jezus Maria na pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrGSX Opublikowano 29 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Jezus Maria na pomoc. Niestety nie mam na owiewkach instrukcji w jakim polozeniu powinien byc kranik nie moja wina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Spojrzyj na jakis inny GSXF. Zadzwon do jakiegos sklepu i sie spytaj + 100 innych metod. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrusgsx Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 (edytowane) Spojrzyj na jakis inny GSXF. Zadzwon do jakiegos sklepu i sie spytaj + 100 innych metod. W dół jest normalna pozycja pracy, do przodu motocykla to rezerwa a strzałka do tyłu to PRI czyli przelewanie gaźników. Wrzuciłem instrukcję po angielsku na rapida : http://rapidshare.com/files/299915747/gsx.rar.html Edytowane 30 Października 2009 przez Piotrusgsx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.