Skocz do zawartości

Problem z SUZUKI GSX6ooF


PiotrGSX
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich mam dość spory problem jak dla mnie z moją suzuką. A wiec motor nie chce palić po odkręceniu kranika z pod gaźników zaczyna cieknąc paliwo i po chwili pod motorem jest spora plama benzyny.

Proszę pomóżcie co to może być czy dam rade sam to zrobić.

Jeszcze jedno pytanko czy wie ktoś jakiego rozmiaru klucz muszę kopić do mojej maszyny jest to rocznik 1995

świece podejrzewam ngk cr9 EK kopiłem klucz 16mm ponieważ pisał ze pasuje do tych właśnie świec niestety :banghead: klucz nie pasuje .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich mam dość spory problem jak dla mnie z moją suzuką. A wiec motor nie chce palić po odkręceniu kranika z pod gaźników zaczyna cieknąc paliwo i po chwili pod motorem jest spora plama benzyny.

Proszę pomóżcie co to może być czy dam rade sam to zrobić.

Jeszcze jedno pytanko czy wie ktoś jakiego rozmiaru klucz muszę kopić do mojej maszyny jest to rocznik 1995

świece podejrzewam ngk cr9 EK kopiłem klucz 16mm ponieważ pisał ze pasuje do tych właśnie świec niestety :banghead: klucz nie pasuje .

 

zawiesily ci sie zaworki iglicowe, musisz rozebrac gaziory i przeczyscic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To trzeba bedzie podejsc do znajomego co się zna na takich sprawach i jemu sypnąć troszkę kasy. Dla mnie to magia rozbierałem gaziory ale tam jest tylko jakaś sprężynka i gumowe badziewie tyle co wiem na ten temat chyba ze ktoś podrzyci jakiś schemat jak to się robi to dam rade :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich mam dość spory problem jak dla mnie z moją suzuką. A wiec motor nie chce palić po odkręceniu kranika z pod gaźników zaczyna cieknąc paliwo i po chwili pod motorem jest spora plama benzyny.

Proszę pomóżcie co to może być czy dam rade sam to zrobić.

Jeszcze jedno pytanko czy wie ktoś jakiego rozmiaru klucz muszę kopić do mojej maszyny jest to rocznik 1995

świece podejrzewam ngk cr9 EK kopiłem klucz 16mm ponieważ pisał ze pasuje do tych właśnie świec niestety :banghead: klucz nie pasuje .

 

Możliwe też,że jakiś wężyk Ci spadł,a jak nie to tak jak mówi przedmówca iglicowe zaworki lub 1 z nich się zawiesił i gaźniki musisz wyjąć

 

Co do świec w 95r w GSX-600F powinny być DR8ES .NA KLUCZ 18 mm.Pozdrawiam.. :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj,sprawdź tez przewód paliwowy który idzie do kranika od baku.Moze gdzieś posiada mała dziurkę i dlatego leci paliwo?Zwykle w okolicach"metalowej spinki zaciskowej".Jeśli tam nic nie znajdziesz to gaźniki jak koledzy wyżej napisali.

"Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno pytanko czy wie ktoś jakiego rozmiaru klucz muszę kopić do mojej maszyny jest to rocznik 1995

świece podejrzewam ngk cr9 EK kopiłem klucz 16mm ponieważ pisał ze pasuje do tych właśnie świec niestety :banghead: klucz nie pasuje .

 

Zmiana świecy była dopiero od '96, u Ciebie powinien być jeszcze rozmiar 18mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich mam dość spory problem jak dla mnie z moją suzuką. A wiec motor nie chce palić po odkręceniu kranika z pod gaźników zaczyna cieknąc paliwo i po chwili pod motorem jest spora plama benzyny.

 

Kupiles taki czy jak?

Co do cieknacego paliwa, to osroznie na maxa, bo latwo moto podpalic.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz jeszcze jedna rzecz - powinienes miec kranik podcisnieniowy z ktorego paliwo moze sie lac tylko na polozeniu PRI, albo gdy silnik zacznie dzialac. Jezeli w polozeniu kranika ON z wezyka cieknie paliwo to walnieta jest membrana kranika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spojrzyj na jakis inny GSXF.

Zadzwon do jakiegos sklepu i sie spytaj + 100 innych metod.

 

 

W dół jest normalna pozycja pracy, do przodu motocykla to rezerwa a strzałka do tyłu to PRI czyli przelewanie gaźników.

 

Wrzuciłem instrukcję po angielsku na rapida : http://rapidshare.com/files/299915747/gsx.rar.html

Edytowane przez Piotrusgsx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...