krisman12 Opublikowano 4 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Zrobiłem 3 zdjęcia http://img689.imageshack.us/gal.php?g=p1020817.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Palnik w ręke i podgrzej dobrze, musi iść. a jak niemasz palnika to opalarką, powinno pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 klucz oczkowy plus dobra przedłużka i nie ma mocnych żeby nie poszło... Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisman12 Opublikowano 5 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 A palnikiem czy opalarką nie stopie tego plastiku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 No właśnie, możesz uszkodzić napęd obrotomierza palnikiem. Próbuj tak jak wyżej było pisane - oczkowy + przedłużka lub młotek. Jak nigdy nie miałem problemu z ta nakrętką w Jawach a wiele padaczek posiadałem. No ale ja jestem fizol i zdarza mi się niechcący wygiąć klucz 32mm. :biggrin: Musisz dobrze zblokować wał żeby się nie obracał. Metody są różne, nie powiem jakie bo ja mam tylko rzeźnickie metody. :icon_mrgreen: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 I tak od odkrecania nakrętki przeszliśmy do kucobicia;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisman12 Opublikowano 6 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Ha trochę siły młotka i jakoś poszło :D ale zębatka nie chce zejść;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Na zębatkę trzeba jeszcze więcej tej siły młotka. :icon_mrgreen: To jest Jawa, bez młotka nie włożysz nawet kluczyka do stacyjki. :buttrock: A tak na serio - powiem Ci jak tego nie robić. Z ta zębatką to tak jak z biciem dziewczyn - nie po zębach bo będzie bezużyteczna. :icon_mrgreen: Najlepszy byłby ściągacz 3-ramienny i grzanie, ściągacz spory ale taki żeby się zmieścił przy zakładaniu. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Takie ściągacze możesz na targu kupić za 15-20zł. Powinno iść. Na siłe nic nie rób, bo nie pójdzie. Są specjalne sciągacze do tego, ale jak nabędziesz uniwersalny to też pójdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba13 Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Z ta zębatka zawsze jest przej**ane , bez ściągacza nie podchodz . Cytuj Junak dla każdego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Z ta zębatka zawsze jest przej**ane , bez ściągacza nie podchodz . Nie. To z Jawą zawsze jest przej***ne. :icon_mrgreen: Zębatkę da radę zdjąć spoko, pod warunkiem że masz nową na wymianę. A skoro zakładasz nowy łańcuszek sprzęgłowy no to i zębatki trzeba też dać nowe. Wtedy bierzesz duży przecinak, tępisz/szlifujesz go na duuuży promień, zbliżony do promienia łuku zęba, przykładasz go pionowo na zęby prostopadle do osi obrotu i nap****sz. Za 2-3 uderzeniem powinna puścić. :icon_mrgreen: Jak masz szczęście to zębatka zejdzie bez uszkodzeń zębów, jak nie masz szczęścia to masz pecha. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisman12 Opublikowano 22 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Nie da się jej ściągnąć nawet przy użyciu młotka i innych "ciężkich " narzędzi :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Palnik... Musi iśc jak podgrzejesz, prawo fizyki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisman12 Opublikowano 22 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Grzałem, już parę wieczorów przy tym spędziłem i nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Czy masz sciagacz do tego ? Zwykly 3 ramienny sciagacz uniwersalny, ktory mozna zahaczyc za zebatke a jego srube oprzec na walku na ktorym zebatka siedzi. Nastepnie skrecasz srube do oporu tak zeby naciagnela zebatke na walku, uderzasz mlotkiem w leb sruby sciagacza i musi zejsc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.