krisman12 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 (edytowane) Otóż nawet ściągacz nie podołał..... ...nie wiem czy już mówiłem, ale pomiędzy tą zębatką a wałem jest widoczny jakiś klej czy inne mazidło. Edytowane 18 Stycznia 2010 przez krisman12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Otóż nawet ściągacz nie podołał..... ...nie wiem czy już mówiłem, ale pomiędzy tą zębatką a wałem jest widoczny jakiś klej czy inne mazidło. Są dwa sposoby na zdjęcie tej zębatki. Specjalny ściągacz tulejowy z łupkami wewnątrz lub kątówka i przecięcie jej a potem założenie nowej. Wybieraj. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Osobiście ściągałem dwa razy, wystarczył dość mocny ściągacz, palnik i młotek. Podgrzanie, dokręcenie i stukanie, a potem od nowa. Po paru minutach schodzi. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żabka Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Odgrzebałam trochę stary temat, ale myśle, że będzie dobry na moje pytanie. Czy wykonanie szlifu większego niż to jest potrzebne (np. nie I tylko od razu II po nominale) wpływa jakoś na pracę silnika/ moc/ inne czynniki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Wplywa ale na samopoczucie wlasciciela. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Odgrzebałam trochę stary temat, ale myśle, że będzie dobry na moje pytanie. Czy wykonanie szlifu większego niż to jest potrzebne (np. nie I tylko od razu II po nominale) wpływa jakoś na pracę silnika/ moc/ inne czynniki? Pytanie, ale po co wykonywac szlif wiekszy niz to jest potrzebne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba13 Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Może takie tłoki ma . Cytuj Junak dla każdego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 MOim zdaniem szkoda cylindra zeby robic nadwymiar wiekszy niz to jest potrzebne, jeszcze jak sa oryginalne, lepiej kupic tloki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.